נגישות
נגישות

פריים סושי בר - Frame ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

13 ביקורות וחוות דעת על פריים סושי בר

inna - תמונה
inna 11 ביקורות
אוכל מעולה אבל יקר
4.3
04/10/21

אוכל טעים מאוד .המנות - גדולות ויש מבחר גדול! לגבי אווירה זה בסדר וגם השירות הוא טוב. הבעיה היא מחיר … יקר הפטנט - 10% הנחה במקום תפריט עסקיות לא עוזר בפעם האחרונה הזמנתי take away... והגעתי בארוחה ״ רגילה ״ (בצהריים )לסכום של 128 שח והזמנתי מנה ראשונה מנה עיקרית- חזה עוף ברוטב טריאקי וקולה זירו בלי קינוח אחרי 10% הנחה שוב: האוכל היה טעים וטרי מאוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Adam - תמונה
Adam 3 ביקורות
משלוח
1.0
17/07/21

הזמנתי משלוח השליח התקשר למספר לא נכון ואחרי שלא ענו לו חזר למסעדה. במסעדה אמרו שהם מבינים את הטעות אבל שלא יכולים לזכות כי נעשה שימוש בסיבוס ושהם יכולים להוציא משלוח חדש שייקח עד שעה... וחצי (נוספים..)

עוד פרטים
הוספת תגובה
חוה - תמונה
חוה 14 ביקורות
אכזבה
2.3
07/07/21

מצפים לרמה של סושי ובסוף מתאכזבים. לא טעים תעשו בדק בית .

עוד פרטים
הוספת תגובה
v_yael - תמונה
v_yael 205 ביקורות
אסטתי וטעים
4.5
11/06/19

הכל השתנה, העיסקיות כבר לא שוות כמו פעם העיצוב יפיפה, מקום מושקע ונקי ומאוד אסטתי. אוכל טעים, לא זול בעיקר לצהריים במקום כלכך מלא מסעדות

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shai - תמונה
Shai 109 ביקורות
קינוחים נחמדים
4.5
15/03/19

הייתי שם עם שני האחים שלי ורצינו לאכול 2 קינוחים. אז הזמנו נפוליאון ברולה וקוקילידה. קיבלנו את שניהם מהר מאוד, ושניהם היו בסדר גמור. רק שהקוקילידה ממש ממש מתוקה. אז אם רוצים להזמין את... זה, זה לפחות לכמה אנשים, וחובה מים להוריד את המתיקות...

עוד פרטים
הוספת תגובה
נטלי - תמונה
נטלי 16 ביקורות
אווירה טובה ואוכל טעים
4.5
24/12/18

היי, הגענו לשם ביום שישי בערב ויחסית מהר קיבלנו שולחן. היינו 3 אנשים והזמנו פלטת בשרים. הבשר היה מעוד עסיסי ורך והספיק ל3 אנשים. המחיר היה קצת יקר אבל השירות היה מעולה. הייתה חוויה... כייפית וטעימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yoav - תמונה
Yoav 73 ביקורות
לא ממליץ לחגוג שם ימי הולדת ובכלל.
2.5
25/05/18

האמת שחוויה לא הכי נעימה. אישית אני לא מת על סושיות אבל חגגנו לבת יום הולדת אז זרמתי...קיבלנו שולחן פינתי וחיכינו חצי שעה עד שמישהו התייחס אלינו. אחרי שכבר לקחו הזמנה היינו צריכים לבקש... קנקן מים קרים. בארה"ב בכל מסעדה, לא חשוב מה השעה או מזג האויר, התיישבת בשולחן, הקנקן כבר שם מחכה לך!! המנות הגיעו בהדרגה, כל פעם מישהו אחר קיבל ואז אתה מחכה והאוכל מתקרר...הקרפצ'יו הגיע עמוס במלח גס ואשתי ביקשה להחליף את המנה. הבן הזמין בירה ואמרו לו שזה פיינט (423 מ"ל). מסתבר שבקושי היה שם שליש...יאמר לזכותו של הבעלים שהוא בא והתנצל וגם נתן קינוח אחד על חשבון הבית, אבל הסך הכל היה דיי מאכזב. אם זה תלוי בי אני לא חוזר לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עדי  - תמונה
עדי 13 ביקורות
טעים, אווירה זורמת, שירות ויחס מפנק ונעים.
4.8
07/11/17

המקום בו תוכל למצוא את כל סוגי האוכל הכי טובים שיש, דגים, פסטות, סושי, בשרים מה לא? שבאים כל המשפחה וכל אחד אוהב משהו אחר או יש לו חשק לדבר אחר, זה המקום הנכון. שבאים עם הבן זוג\בת זוג,... ורוצים אווירה רומנטית וזורמת זה המקום הנכון. שרוצים ערב מהנה, מיוחד, זורם וטעים במיוחד, זה המקום הנכון! מחיר ממוצע לסועד הוא בינוני, המנות גדולות ומשביעות!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה