נגישות
נגישות

וילה כרמל ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

9 ביקורות וחוות דעת על וילה כרמל

Michel Suidan - תמונה
Michel Suidan מבקר מתחיל
בהחלט נחזור
4.8
28/05/17

קבלת פנים לבבית, אוירה רומנטית, מוסיקה נעימה, האוכל על רמה, צורת ההגשה אלגנטית ובמחיר סביר ביותר גם לארוחה משפחתית ובמיוחד לאירועים, ותפריט יינות מגוון. ממש נהנינו במיוחד מהיחס האישי... וזה לא מובן מאליו. תודה

עוד פרטים
הוספת תגובה
סלימאן - תמונה
סלימאן מבקר מתחיל
מסעדה מיוחדת
5.0
28/05/17

מסעדה מעולה , מקום מקסים ושקט , אוכל מיוחד מגוון המתאים לכל אורח . הסלטים מיוחדים והמנות הבשריות עסיסיות כמו שצריך ובכמות מתאימה . פשוט אווירה מיוחדת בלב הכרמל - גן עדן , המחיר מתאים... לכל סועד ובמיוחד למשפחות .

עוד פרטים
הוספת תגובה
תמר - תמונה
תמר מבקר מתחיל
מקום מעולה לארוע משפחתי
5.0
25/05/17

בילינו במסעדת וילה כרמל ביום שבת 20.5.17. חגגנו בר-מצווה לבננו, ארוע עם 75 משתתפים. החצר נעימה בה נערך הארוע היא פינה שקטה ונעימה. השולחנות היו ערוכים מקסים, הארגון היה מצויין והאוכל... מעולה. למנה ראשונה הוגשו סלטים עם לחם. מנות עיקריות ניתן היה לבחור בין קבבונים, פילה עוף, סלמון או בטטה. לילדים הוגש שניצל וצי'פס. לקינוחים הוגשו מבחר עוגות - שטרודל תפוחים, בראוניז שוקולד, עוגת גבינה ועוגת אגוזים. הכל היה טעים וטרי, הוגש בצורה אסטטית מאד. הקינוחים היו מעולים. השירות היה אדיב, וכל האורחים מאד נהנו. המחיר סביר מאד ביחס לתמורה, ממליצים מאד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
29/05/2017
התענוג היה שלנו לשרת ולחלוק את שמחתכם. תמיד בשמחות
katya - תמונה
katya מבקר מתחיל
לצערי לא נחזור יותר לאכול במקום הזה.
1.0
19/03/17

ביום ראשון ה- 5/03/17 בשעה 17:30 הגעתי עם בני משפחתי לחגוג לבתי יום הולדת במסעדת "וילה כרמל" בחיפה. המקום הוזמן מראש ל- 15 איש. שניצל עוף במנת הילדים לטעמי היה מקולקל וטעמו מר. גיליתי... זאת במקרה לאחר שטעמתי את השניצל כדי לוודא שאינו חם מדי לפני שהילדים אכלו. בנוסף, הקטשופ שהוגש עם המנות היה חמוץ ולדעתי אינו ראוי למאכל. הזמנו מנות נוספות כגון רביולי גבינות, לטעמינו הוא לא היה הוכן כראוי והיה קשה ללעיסה; 2 מנות שרימפס עם אורז ובטטה – באחת המנות הבטטה הייתה חמוצה לטעמי ובאחרת קשה מפני שלדעתי לא הוכנה כראוי. הצ'יפס הוגש כשצבעו חום, עד כמה שאני מבינה דבר המעיד על תפוחי אדמה שהוכנו זמן רב לפני שטוגנו או על שמן לא טרי, אך מיד הורד מהשולחן על ידי המלצר, עוד לפני שהספקנו לטעום אותו, והוחלף בצ'יפס טרי שצבעו בהיר. הוזמנה גם מנת רביולי בטטה, שטעמה היה סביר. הסלטים היו טריים. כאשר התלוננו למלצר המקום על הבשר שלדעתנו היה מקולקל והקטשופ במנות הילדים הוא טען שהמזון טרי אך החליף בכל זאת. רביולי גבינות הוחלף גם, אך עדיין היה קשה ללעיסה. בשלב מסוים כבר הרגשנו חוסר נעימות להתלונן ובחרנו שלא להזמין מנות נוספות. למרות עוגמת הנפש שנגרמה לנו המלצר המקום לא התנצל כלל ולא הציע שום פיצוי. מיותר לציין כי ערב שרצינו לבלותו בנעימים הפך לנטל והדבר היחיד שרצינו זה לסיימו כמה שיותר מהר ולעזוב את המקום. אני ובני משפחתי התאכזבנו מהמזון וכן מהשירות. אכלנו במסעדת "וילה כרמל" מדי פעם בשנים האחרונות ומעולם לא קרה דבר כזה. תמיד היינו מרוצים גם מהמזון וגם מהשירות ומהאווירה במקום. לא נחזור יותר לאכול במקום הזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה