נגישות
נגישות

הגראז' עתידים ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

13 ביקורות וחוות דעת על הגראז' עתידים

Shai - תמונה
Shai 109 ביקורות
אחלה קינוח שבעולם!!
5.0
03/03/19

אכלתי שם בעבר, כתבתי בעבר, וכותב שוב. חברה אתמול אמרה לי שרוצה גלידה, ואמרתי לה שעדיף כבר קינוח מגניב ואחר. אז הזמנו שנינו את המגדל אוריאו שוקולד המטורף והיה מדהים. מתוק ברמה של סוכרת,... אבל שווה מאוד ללכת ולאכול אותו אחת ל-. שנינו בדעה ששוקולד זה רעל סבבה, ולקינוח הזה בדיוק הכוונה. מומלץ מאוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yardenusbaum - תמונה
Yardenusbaum 3 ביקורות
סביר בלבד, לא יותר
3.3
31/01/19

הגענו בעקבות כמה וכמה המלצות שמדובר באחד ההמבורגרים הטובים והטעימים והאמת שממש התאכזבנו. המבורגר לא מיוחד, טעם אפילו ברמת הסביר בלבד, גם יצא לנו להחזיר מנה בגלל שלא הגיע כמו שהזמנו... והמלצרים לא היו כ"כ אדיבים. בקיצור לא אחזור ולא אמליץ, אם כי האווירה שם היא טובה עבור מפגשים חברתיים

עוד פרטים
הוספת תגובה
נטלי - תמונה
נטלי 16 ביקורות
שווה ללכת לשם כדי לאכול קינוח
3.8
19/12/18

הגענו למסעדה כדי לאכול קינוח כי המליצו לנו עליה. המקום מעוצב כמו גראז ומאוד מגניב. התפריט לקינוחים לא גדול אבל יש דברים טעמים. הזמנו את הקינוח בננה לוטי והוא כל כך גדול שזה מספיק ל2... אנשים. הקינוח היה מעוד טעים, אבל המחיר קצת יקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דבשה - תמונה
דבשה 9 ביקורות
המבורגר מעולה!
4.3
04/06/18

מגוון די גדול של המבורגרים ותוספות במחיר טוב. האוכל ממש מעולה, האווירה נחמדה והשירות טוב.זה המבורגר שבאמת שווה לאכול

עוד פרטים
הוספת תגובה
Anastasia - תמונה
Anastasia מבקר מתחיל
בושה וחרפה
1.0
04/04/18

יותר מ50 איש הזמינו מנות היום בבוקר. היה אמור להגיע ב 13:30 אבל לא הגיע כלום. אחר כך הם הפתיחו שהכל יגיע ב14:30. לא הגיע כלום. ב15:00 הם אמרו ששליח בדרך והם לא יודעים מתי נקבל אוכל. הם... ביטלו כל ההזמנות ולא הודיעו לנו. בסוף רק 3 אנשים קיבלו את המנות. השירות כזה על הפנים. בחיים לא אזמין או אלך לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shai - תמונה
Shai 109 ביקורות
מקום טוב לחבר'ה
4.5
31/03/18

בשבוע שעבר שני חברים ואני רצינו לשבת לשתות משהו והחלטנו ללכת לשם. הייתי שם כבר כמה פעמים ונחמד מאוד. הבירות שם זולות למסעדות ולברים אחרים ויש שם גם תפריט ראשונות וקינוחים שנראה נחמד.... החברים הזמינו צ'יפס עם פרמז'ן והם נהנו מאוד. אני לא אכלתי בכלל כי לא רציתי, אבל התגובה שלהם הייתה חיובית מאוד. אחרי זה הזמנו את הקינוח של המגדל שוקולד אוראו. קינוח ענקי. זו הפעם הרביעית שאכלתי אותו והוא טעים מאוד. רק שהוא כ"כ מתוק, שאין מצב לאכול אותו אפילו 3 אנשים. הייתי במסעדה הזו כבר כמה פעמים. בפעם קודמת אכלתי את ההמבורגר, והוא בסדר, לא מההמבורגרים שנפלתי מהם. המחירים של האוכל בעיניי קצת יקרים. הקינוחים והבירות ממש משתלמים. סה"כ, מקום סבבה לשבת עם החבר'ה למפגש של בירה ונשנושים. מאמין שעוד אחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tal - תמונה
Tal 313 ביקורות
א כ ז ב ה
2.5
29/03/18

הגעתי לגראז' לביקור ראשון אחרי תקופה ארוכה של היסוסים. המסעדה ממוקמת ממש קרוב לבית, ותמיד התלבטתי אם לבקר בה. אני חובבת המבורגרים מושבעת, ובמתחם רמת החייל לא חסרות אופציות להמבורגרים.... החלטתי לנסות, והגעתי למסעדה ביום ראשון בערב. המקום לא היה עמוס מדי, ומיד ניגש אלינו מלצר והושיב אותנו. הזמנו דיל ב70₪ שכולל המבורגר, תוספת ושתייה. הזמנתי את המבורגר תערובת הבית שלהם וצ'יפס. נתחיל מהסביר: הצ'יפס היה חביב, רגיל, דק, מהסוג הסטנדרטי ובכמות יפה. מכאן לחלק המאכזב של הערב: ההמבורגר. הוא פשוט לא היה לי טעים. ממש לא טעים. הבעיה הייתה בטעם ההמבורגר עצמו וחא במסביב (לחמניה ירקות וכו). הטעם של ההמבורגק הזכיר לי טעם של המבורגר תעשייתי קפוא (לא שאני טוענת שהוא כזה), פשוט זה הטעם שהוא הזכיר לי. ממש לא נהניתי מההמבורגר ולא סיימתי אותו. בנוסף - 70₪ להמבורגר בגודל סטנדרטי בארוחה הרגיש לי מאוד יקר. לא אחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
Laliv - תמונה
Laliv 30 ביקורות
המבורגר ממש טעים
4.3
26/11/17

הגענו לארוחת צהריים וניצלנו את הדיל העיסקי. אני בחרתי בבורגר עם הפלפלים החריפים. אני מאוד אוהבת חריף וזה היה חריף במידה הנכונה. הבשר הגיע במידת העשייה שביקשתי, טעים ועסיסי. הלחמנייה... טרייה. ביקשתי סלט במקום צ'יפס ואני שמחה שהלכתי על הסלט, הוא היה טרי וטעים ואהבתי גם את הרוטב. החברים שהזמינו צ'יפס והום פרייז מאוד נהננו (ההום פרייז מגיע ברוטב צ'ילי מתוק, היה טעים בעיניי אבל קצת מתוק מידי). קיבלתי גם למברוסקו צונן יחד עם הדיל העיסקי. סה"כ מקום נחמד עם שירות מהיר ויעיל, לא צפוף מידי בצהריים ובהחלט תמורה בסדר למחיר. מי שמזמין משהו מהדיל העיסקי מקבל הנחה של 20% הנחה על שאר התפריט, ולכן הזמנו גם את הפתיח של כדורי מאק אנד צ'יז בליווי שלושה רטבים. המנה נחמדה, מאוד מטוגנת (זו מהותה) והרטבים ממש טעימים, במיוחד אהבתי את המבוסס על בזיליקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה