נגישות
נגישות

תל יצחק ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
4.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

31 ביקורות וחוות דעת על תל יצחק

מוריאל - תמונה
מוריאל מבקר מתחיל
מושלם
5.0
04/07/19

בחמש אותיות. מ ו ש ל ם. מלצרית ומארחת מדהימות. והאוכללללל......למות. לא יקר. מנת פתיחה התעכבה מעט, קיבלנו אותה על חשבון המקום. מומלץ בטירוף....

עוד פרטים
הוספת תגובה
Odi - תמונה
Odi מבקר מתחיל
שירות לא מתאים, אוכל סביר במחיר גבוה
2.3
29/05/19

הגעתי פעמיים למסעדה. 23.5.19 צהריים הזמנו ארוחה עסקית 15 דקות לאחר שהזמנו והמתנו הודיעו לנו שהיום ל"ג בעומר זה חג אין ארוחות עסקיות. הכל יקר יותר. ב 28.5.19 הגעתי שוב לצהריים הפעם... המתנתי כשעה לקבלת המנה העיקרית. התלוננתי למנהלת המשמרת אבל לא עזר דבר. המתנה ארוכה ללא כל סיבה. השירות במסעדה גרוע ביותר לא ממולץ להגיע המחירים יקרים האוירה נחמדה

עוד פרטים
הוספת תגובה
בועז - תמונה
בועז 9 ביקורות
משהו לא עובד במסעדה הזו כמו שצריך
2.3
04/11/18

הזמנו מקום ל 11:30 אף אחד לא אמר לנו שסוגרים את הבופה ב 12:00 עד שהושיבו אותנו נסגר הבופה, היינו צריכים להמתין עד 12:30 שיתנו לנו את "תפריט הצהריים" ולפני כן לא ניתן היה להזמין, המתנו... סתם שעה שלמה וזה נראה להם הגיוני. אוכל "בסדר" ולא יותר, מחירים יקרים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
miri - תמונה
miri 2 ביקורות
עיצוב, שירות ואוירה נהדרים, האוכל איכזב אותי
3.5
28/09/18

המסעדה מעוצבת מאוד ויפה. אוירה נעימה, שירות מצוין. לגבי האוכל - רצינו אוכל טבעוני ללא גלוטן, המבחר היה דל. מנת הפסטה שקיבלתי לא היתה לי טעימה. האנטי פסטי היה טעים. המנה של בן זוגי... שאוכל צמחוני היתה טעימה. לצערי לא נבוא שוב בגלל שאין מבחר טבעוני ללא גלוטן. המחירים יקרים. בסה'כ אוירה נהדרת, שירות מצוין, האוכל איכזב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tom - תמונה
Tom מבקר מתחיל
לא אחזור למסעדה!
1.0
08/09/18

הזמנו מקום ל11:00, הזיזו לנו את ההזמנה לשעה 11:30 אך אף אחד לא טרח להגיד לנו שסוגרים את הבופה של ארוחת הבוקר ב12:00. בניסף כשהגענו המארחת אמרה לנו עשר לקחת צלחת ולמחא מהבופה והמלצר... והאחמשית אמרו שכבר מתחילים לקפל את ארוחת הבוקר ושלא ניתן לקחת מהבופה. פשוט לקחנו את הרגליים והלכנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rafraf - תמונה
Rafraf 17 ביקורות
נכנסנו בריאים, יצאנו קפואים.
1.0
12/05/18

בחוץ יום אביבי חמים ונעים. נכנסנו לארוחת בוקר של שבת. קפאנו מקור. ביקשנו להוריד את רמת הקירור. ושוב ביקשנו. ועוד פעם ביקשנו. ושוב אמרנו לכל מי שרק אפשר שקר לנו ולא נעים. האחראי במקום גם... הוא הפגין קרירות רבה בעצם העובדה שלא התייחס לפניותינו החוזרות ונשנות. הקור נשאר בעינו. האוכל במזנון סתמי ובנאלי. השקשוקה הירוקה לא הייתה אלא אוסף עלים ירוקים מדובללים ששחו במים (לא ברוטב, כמתבקש). הביצים העלומות שתומחרו ב-15 ש"ח יותר היו קשות ולא עלומות. תמורה גרועה למחיר יקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Daniel - תמונה
Daniel מבקר מתחיל
מסעדה מאוד יקרה שלא מצדיקה את המחיר ולא נותנת תמורה הולמת לכסף עם מנות קטנות יחסית
2.8
06/03/18

הגענו זוג במקום, חגגנו יום הולדת. הזמנו מנת סופלקי (שזה שיפודי פרגית ביוונית), קיבלתי 2 שיפודים עם 3 חתיכות בשל פרגית בכל אחד מהם (סה''כ 6 חתיכות בגודל בינוני שזהו שיפוד אחד רגיל בכל... מסעדה פשוטה) וזה תמורת 84 ש''ח!! בנוסף שכחו להביא את הפוקצ'ה שאמורה להגיע יחד עם המנה וזה אכן נתקבל רק אחרי שפניתי כי הדבר לא הגיע כלל. מנה של דג לברק שלם הייתה טובה מאוד וטעימה אך גם לא זולה - 125 ש''ח. האוירה במקום (בתוך המסעדה) נחמדה ובערב מאוד חשוכה (אולי מתכוונים לאינטימיות אבל אם כמעט בלתי אפשרי לקרוא את התפריט בחושך אז הדבר כבר לא נראה הגיוני). היביקרתי בעבר בשעות הצהריים ואז נראה הכל שונה לחלוטין. שירות טוב בסה''כ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Zilpa - תמונה
Zilpa מבקר מתחיל
מצוין אבל יקר
4.5
25/02/18

אכלנו במסעדה שני זוגות המלצרים נתנו שירות מהיר הולם ומנומס האוכל היה טעים פרשי ומתובל טוב היתה הרגשה כללית טובה וחוויה נהדרת וקיבלנו הרבה בונוסים מפנקים. מלבד המחיר שהוא יקר הכל היה... מושלם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Adrian - תמונה
Adrian מבקר מתחיל
נפלא ומומלץ למי שמבקש איכות וחוויה בלתי נשכחת במחירים הוגנים בהתאם.
4.5
30/01/18

שני זוגות הגענו בצהרים והזמנו ארוחות עסקיות. כמנות פתיחה הזמנו סביצ'ה דגים,סביצ'ה בשר, חציל ואנטיפסטי. כל 4 מנות הפתיחה היו נדיבות וטעימות להפלאי. המנות העיקרות היו יוצא מן הכלל:... הסלמון, הדניס, האיטריות עם קלמרי והאיטריות עם השרים. מנות גדולות, בהגשה יפיפייה, טעימות מאוד. שרות המלצרית מקצועית מאוד ואדיבה אין סוף. עיצוב המסעדה יוקרתי, חם ויפה מאוד, כזה, שבא לנו לשבת בה זמן רב. ניתן להגדיר המסעדה כמסעדה יוקרתית ולכן, מי שמצפה שמחיר המנות יהיה זול, שיבחר במקום אחר: אם הגשה, איכות ושרות כזה, אי אפשר אחרת. לכן, למרות ששילמנו יותר ממה שחשבנו כשהחלתנו לאכול צהריים במסעדה, המחיר היה הגון בהחלט תמורת החוויה הכללית שקיבלנו. זהו מקום איליו נחזור לחגיגות וסתם, להתפנק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lishay - תמונה
Lishay מבקר מתחיל
מסעדה נהדרת לחגוג ארועים.
4.8
20/01/18

למרות חוות הדעת, התארחנו במסעדה כל המשפחה. גם אוירה נהדרת. גם שירות נהדר, מנות הגיעו בזמן ומהר וכמובן אוכל טעים מאד.

עוד פרטים
הוספת תגובה