נגישות
נגישות

מסעדת XO - מסעדה בשרית - X.O ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4.5
אוכל
5.0
שירות
5.0
אווירה
5.0
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

21 ביקורות וחוות דעת על מסעדת XO - מסעדה בשרית

מנחם - תמונה
מנחם 2 ביקורות
טעים ונעים
3.8
10/06/14

הגענו למסעדה לאחר יום טיול ארוך, היינו מאד רעבים. המנות היו טעימות מאד ובשפע. העיצוב נעים ומרגיע. נהננו מאד. מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
nir golan - תמונה
nir golan מבקר מתחיל
מסעדה מהטובות- אסור לפספס
5.0
07/06/14

הגענו למסעדה אחרי יום מתיש כאשר הזמנו מקום מראש. הארוחה הייתה מדהימה!!! הכמויות גדולות ומשביעות, האוכל טעים מאוד וכולם היה מאוד נחמדים ואדיבים. עד היום אנחנו לא מפסיקים לדבר על הארוחה... הזאת (אנחנו ומשפחתינו המורחבת) אין ספק שאם אני באזור אני קופץ לאכול שוב. תודה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליבי ואסי - תמונה
ליבי ואסי מבקר מתחיל
חוויה מדהימה!!!
5.0
20/02/14

אני ובעלי ההורס חגגנו יום נישואים בארוחת ערב נפלאה במסעדת X.O. טוב חברים אין מה לדבר על השירות החם, האדיב והנעים לו זכינו. צוות נפלא ואוכל שלא מבייש אף מסעדת שף באזור המרכז. שווה מאוד... להגיע, ממלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ortal - תמונה
ortal מבקר מתחיל
שירות ואוכל טוב
4.0
23/02/13

היינו במסעדה כחזרנו מהחרמון, האוכל היה טעים, הגיע מהרף מנות סבבה בגודל ובמחיר טוב. :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lidia - תמונה
Lidia 3 ביקורות
מסעדה נהדרת
4.3
15/02/13

הגענו למסעדה שלשום בערב בהמלצת סמיר ומג'די מ"לגאסי וילג'" במג'דל שמס שם שהינו בלילה לפני עליה לחרמון למחרת. מסעדה מצוינת עם צוות מסביר פנים וחייכני. אוכל מעולה! חומוס מעולה, צ'יפס ביתי,... מטבלים נהדרים, בתפריט יש גם פסטות, בשרים ועוד אבל אנחנו דווקא בחרנו להינות מהאוכל האוטנטי ולא הצטערנו. נהנו כל כך, מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Maria - תמונה
Maria מבקר מתחיל
מסעדה טובה עם מחירים שפויים
5.0
02/01/13

נכנסנו ב-1 לינואר לאחר בילוי בחרמון. היינו 2 מבוגרים + ילד רעבים מאוד. כל מה שהזמנו היה חלומי - פלטת בשרים (מומלצת מאוד) שהספיקה לשלושתינו, סלט ירוק רגיל (כולה סלט, אבל טרי, עם זעתר)... וחומוס רגיל שהיה טעים מאוד. ג'בטה עם ממרחים הייתה טובה מאוד. הבשר מהפלטה היה טרי, טעים להפליא ועשויי בול כמו שביקשנו. תודה מיוחדת למלצרית חנין - חייכנית ויודעת מה היא עושה - המליצה לנו על המנה, ציינה שהיא תספיק בהחלט לשלושה (אחד- ילד). שילמנו 260 ש"ח על ארוחה מאוד מאוד טעימה. אז בפעם הבאה שאתם בחרמון - על תחמיצו - הם נמצאים ממש בתחילת הירידה מהחרמון.

עוד פרטים
הוספת תגובה