בעקבות סערת הרוזלך החלטנו חברה ואני להגיע ולטעום את הסוגים החדשים והפתענו לטובה ולרעה. הרוזלך הצרפתי (עם רוטב פירות יער) היה מאוד טעים. לעומת זאת, הרוזלך האמריקאי (בוטנים וביסלי!) לא... היה טעים ולא הורגש אף טעם מלבד חמאת בוטנים. אין ספר שהמנות לא זולות בכלל (39 ש"ח) אבל חשוב לציין לטובה את האווירה והעיצוב.