6 ביקורות וחוות דעת על קפה לנדוור מוצרט קריית מוצקין
מהחדש לישן
מהחדש לישן
מהישן לחדש
מהגבוה לנמוך
מהנמוך לגבוה
oshrizerbib1986
מבקר מתחיל
זוועה
1.0
27/12/25
ביום חמישי סיימתי לעבוד ב12:50 בלילה חיפשתי מקום לאכול בו קראתי בגוגל שהמקום עובד עד 2 הגעתי למקום ב1 בלילה נאמר לי שהמטבח כבר סגור הייתי בשוק שעה לפני אז אל תפרסמו שאתם עובדים עד 2... גירשו אותי בבושת פנים כדי שאני אשנה את הביקורת הם צריכים לתת לי ארוחה מלאה על חשבונם
עוד פרטים
עזר לי
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
שרון
162 ביקורות
היה מעולה
5.0
16/03/21
ישבו במקום, הזמנו מראש- היו תורים מטורפים למי שלא הזמין אז מומלץ. הזמנו פסטה שמנת ועגבניות ורודות. היה טעים ביותר, שירות מעולה כרגיל.. מומלץ
עוד פרטים
עזר לי(1)
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
שרון
162 ביקורות
פסטה מעולה
5.0
06/12/19
אכלתי עם חברה פסטה בלנדוור. פינקו אותנו בהרבה פרמז'ן והשירות היה מהיר וטוב. הפסטה לא מביישת מסעדה איטלקית!הרוטב והפסטה עצמה פשוט מעולים. הזמנו רוטב שמנת פטריות.
עוד פרטים
עזר לי
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
שרון
162 ביקורות
בית קפה נחמד, אוכל ברמה גבוהה
5.0
02/12/19
יש אווירה מאוד טובה בבית קפה! הרבה אנשים ומאוד נעים. כל שאר האנשים אכלו טוסט ופסטה ומאוד נהנו. אני שתיתי קפה מוקה והיה מעולה!
עוד פרטים
עזר לי(1)
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
שרון
162 ביקורות
אוכל טעים, שירות מעולה
5.0
11/08/19
מסעדה מעולה! שירות מדהים. אכלנו כמה מנות חלביות ושתינו קפה ושייקים ופשוט הכל היה מעולה. מעבר לכך האווירה טובה, למרות שיש הרבה אנשים אין הרבה רעש.