נגישות
נגישות

סיטרו - Seatro ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

11 ביקורות וחוות דעת על סיטרו

Idan - תמונה
Idan מבקר מתחיל
מאוד מומלץ
5.0
23/02/17

אכלתי כמה פעמים ותמיד טעים, האוכל תמיד טרי וטעים, המקום מאוד מוקפד, השירות אדיב. בקיצור מקום מושלם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gali Peleg - תמונה
Gali Peleg 3 ביקורות
לא נעים
2.5
27/01/17

ממש סבלתי לאורך רוב הארוחה בסיטרו. האוכל מעולה ומיוחד, השירות מצויין אז למה בעצם? מ ס כ י ם!!! אי אפשר לברוח מהמסכים. ישבנו לארוחה משפחתית עם הילדים ומכיוון שבכל פינה יש מסכים שבין אם... נרצה או לא, תופסים לכולם את העיניים, בקושי יכולנו לנהל שיחה. איך אפשר להתחבר לאנשים שבאתי לאכול איתם - המשפחה שלי, בן הזוג שלי או חברים, אם המסכים בכל פינה מרצדים עם תחרויות ספורט. אם הייתי רוצה לראות טלויזיה הייתי נשארת בבית. רוצים מסכים? מעולה! תכבו אותם בזמן השירות של ארוחת צהרים/ערב ותדליקו שוב כשאנשים באים לראות משחקים/תחרויות וכו'. כל עוד מסכים דולקים במסעדה הזו, אין סיכוי שאבחר בה שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבי - תמונה
אבי 6 ביקורות
מסעדת שף איכותית וטעימה
4.5
24/01/17

ואוו איזו מסעדה הגענו עם גרופון ללא ציפיות והופתענו מאוד ההמבורגר אנטריקוט משובח כל המנות כולל המנות ראשונות מושקעות נדיבות טעימות בטרוף מומלץ מאוד ,,, נחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
רעות - תמונה
רעות 7 ביקורות
מקום מרענן בעמק
4.5
10/01/17

ישבתי לעסקית צהריים עם הורי- שלושתנו יצאנו מרוצים. הראשונות מגוונות ומוצלחות, העיקריות נדיבות ובמידת עשיה נכונה (מנת כבדים, המבורגר טלה, חזה עוף), האוירה בצהריים מול הים מרעננת והמלצרית... החייכנית בהחלט הוסיפה למצב הרוח (: החליפו לנו לבקשתנו מרכיב במנת הכבדים של אמי ללא בעיה. מחיר העסקית ממוצע ונותן ערך גבוה ביחס למחיר. לא לוותר על הצ'יפס בטטה ועל הבננה קדאיף!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
באראט פטנטים - תמונה
באראט פטנטים 3 ביקורות
פשוט חלום
4.5
16/12/16

מסעדה מעולה ! אכלתי שם כבר מספר פעמים כל פעם נהנה מחדש. מהאווירה של המסעדה מהעיצוב והנוף המרשים שפונה לים האוכל ממש מעולה והמחירים סבירים לגמרי לסיכום מחכה כבר לפעם הבאה ... ממליץ... בחם הבעיה היחידה שקשה להזמין מקומות אבל שווה את המאמץ (;

עוד פרטים
הוספת תגובה
dinawin1 - תמונה
dinawin1 3 ביקורות
לוותר
2.0
10/12/16

האוכל ממש לא טעים. אכלתי מנה טבעונית של ירקות בקארי. הירקות היו קשים וזרקו חתיכות גדולות של טופו.מנה יקרה וזהו. בעלי אכל המבורגר אכיל אבל לא מעבר לכך.

עוד פרטים
הוספת תגובה