נגישות
נגישות

ארטו - Arto ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

22 ביקורות וחוות דעת על ארטו

ציפורים בראש מזון לבע"ח - תמונה
ציפורים בראש מזון לבע"ח מבקר מתחיל
מסעדה לארוע לא ליום יום
3.3
13/10/17

מנות מושקעות בגודל סביר. מחיר קצת יקר מגוון קצת קטן. אווירה מתאימה לערב אבל בשעות היום קצת יותר מדי שחור לטעמי. בכללי היה טעים ונחמד. היה לי חסר בתפריט איזה רביאולי אלגנטי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עדן - תמונה
עדן מבקר מתחיל
לא מומלץ
1.3
25/08/17

מאכזב מאוד! בנוסף לשירות מכפיר ופשוט בושה שמעסיקים כזה מלצר ללא תודעת שירות. הגענו למסעדה והזמנו את המנות שבחרנו, כשקיבלנו אותו ציינו בפני המלצר שהמנה של אחי לא כפי שביקש בהזמנה, ולא... במידת העשיה שרצה. המלצר הלך לשאול את הטבח וחזר עם תשובה של "ככה זה, אין מה לעשות." ביקשנו שיכינו לו חדשה כי הוא רוצה ורעב, המלצר שוב הגיע ואמר שאי אפשר להכין מנה חדשה. ככה הבשר וזהו, שיזמין משהו אחר. כולנו כבר סיימנו לאכול כי כל הסיפור לקח חצי שעה! הוא התייאש ואמר שיוותר ולא יזמין שוב כי כולם סיימו. המלצר פשוט זרק הערות ופרצופים ולא ניסה בכלל לחייך או להתנצל שיצאנו לא מרוצים בכלל. לא שאל אפילו אם שאר הסועדים בסדר, אם טעים, להביא לנו משהו, פשוט שום דבר. האוכל היה בסדר אבל השירות השאיר טעם מר. רק רצינו ללכת ואפילו לא חשבנו על קינוח. פשוט מבייש ומסביר בהחלט את המסעדה הריקה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
03/09/2017
היי שלום, צר לנו מאוד על החוויה שחוויתם כמובן שזה לא תקין! אבל היית צריכה לציין שבעלת המקום ניגשה אליכם וכן התעניינה ואמרה לכם שהעיניין יטופל לאחר מכן קיבלתם פיצוי של 4 קינוחים ושתייה חמה על חשבון הבית! מעבר לזה שהמנה שצויינה בפני אחיך זו מנה של נתח קצבים שאנחנו מוציאים אותה מהמטבח במידת עשייה M בלבד! לא ממליצים אחרת וגם לא רוצים לקחת אחריות על המנה. בגלל זה אנחנו ממליצים למי שלא אוהבת את מידת העשייה הזו ,להחליף לסוג אחר של נתח בשר! בכל אופן אנחנו שוב נורא מתנצלים על מה שקרה כמובן שזה לא תקין! אבל אם לרשום ביקורת לפחות שתיהיה כנה כי קיבלתם את הפיצוי ואפילו אמרת שנהנתם מאוד מהאוכל אנחנו ניסינו להשאיר לכם את הטעם הכי מתוק שיכול להיות ! להמשך טיפול תוכלי ליצור קשר 0522362169
מאי - תמונה
מאי מבקר מתחיל
מקום ייחודי!
4.5
11/07/17

ישבתי במסעדה עם שתי חברות, האווירה הייתה נעימה מאוד, יש במקום משהו מיוחד שאין בחיפה. המחיר מפתיע לטובה! יחסית למנות המחיר נוח מאוד והעיסקיות שוות!! ממליצה בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
avi - תמונה
avi מבקר מתחיל
מסעדה מעולה , אוכל מדוייק ומצויין
4.8
26/06/17

מסעדה מצויינת , אחת הטובות בחיפה , אוכל מעולה , אווירה נעימה , שרות משתדל , קצת חבלי לידה בעניין השרות אבל בטוח יסתדר עם הזמן , סוף סוף אוכל מדוייק בחיפה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Adi - תמונה
Adi מבקר מתחיל
רוצים שוורמה אל תגיעו כאן אוכלים כמו שצריך!!!
4.5
22/04/17

הגענו למסעדה ליום הולדת של בת הזוג של אבא שלי. הינו בערך40 איש וסידרו לנו מקום מרווח לכולם. האוכל הגיע מהר מאד, התחלנו הסלטים מיוחדים ופוקצות עם מיתבלים הכל טעים!!! המנות העיקריות... שהציעו לנו במסגרת האירוע היו 3 סוגי דגים ושני סוגי סטקים והיה כמובן שניצל לילדים...שוב הכל היה טעים מאוד השירות היה מהיר ואדיב וכל מה שביקשנו קיבלנו!!! גם הקינוחים היו מעולים... בקיצור ממליצים בחום להגיע משפחות פלג מהצפון עדי,רביד,ובן עם כל המשפחה של כל אחד...

עוד פרטים
הוספת תגובה
טלי שטרנליכט דגן - תמונה
טלי שטרנליכט דגן 9 ביקורות
לא מצדיקה את המחיר
2.3
31/12/16

מסעדה יקרה בצורה שערורייתית שלא מצדיקה את המחיר. המנות פיציות וללא שום תוספות. לקח המון זמן עד שהביאו את האוכל שלנו, והוא לא היה מדהים במיוחד. חשבון של מאות שקלים, לא נהננו ויצאנו... רעבים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
איתי - תמונה
איתי 9 ביקורות
טעים מאוד
4.0
17/12/16

האוכל טעים והמסעדה טובה, קיימת רק 3 חודשים ולכן חלק מהרג'קטים ברורים ומקובלים. ביקשנו כיסא תינוק שהיה כיסא שצריך לקשור אותו על כיסא מבוגרים, משימה לא מאוד פשוטה. גם אחרי שהוא חובר,... התינוקת עדיין הייתה נמוכה מידי בשביל לשבת בגובה מתאים מול השולחן. בהמשך ביקשנו כיסא נוסף בשביל הילד הקטן ונאמר לנו שאין, כלומר שיש רק כיסא תינוק אחד בכל המסעדה. הזמנו את המנות שהגיעו די מהר ואפשר לומר בכנות שהאוכל טוב ויותר מזה. עם זאת היו כמה בעיות: הסלט הירוק מורכב מעלים בלבד ולמרות שהיה גדול זה הרגיש קצת דליל. אם היו קצת ירקות שאינם עלים גרידא (עגבניות, פלפל וכו') היה יותר טוב. את ההמבורגר של מנת הילדים הזמנו במידת צליה mw והוא הגיע חי לגמרי מבפנים ולכן שלחנו אותו חזרה לגריל. מימדי ההמבורגר לא מתאימים למנת ילדים - ההמבורגר עבה וקטן ולא מתאים לכל הילדים מבחינת נוחות אחיזה ואכילה. מנת נתח הקצבים טעימה והייתה צלויה באופן מושלם אבל הגיעה פושרת וחזרה באופן די דומה כשחזרה מחימום וקמצוץ הפירה שתחתיה היה קר. מעבר לזה, נאמר שמשקל הבשר הוא בין 200-250 גר', אך זה הרגיש כמו 200 ומטה. בוא נאמר שזאת לא מנה למישהו שהגיע למסעדה רעב. מנות הפרגית והריזוטו פטריות היו טובות והרביולי היה מיוחד, אך רק סביר בטעם. גם בגזרת הקינוחים הקוקילידה והשטרודל היו טעימים. בקיצור מסעדה טובה בתחילת דרכה. ההמלצות שלנו: קנו כמה כיסאות תינוק מאיקאה (כמו כל שאר המסעדות בארץ), התמחור של מנת נתח הקצבים נמוך באופן מפתיע, אפשר להעלות קצת את המחיר ולהגדיל את המנה כדי שתהיה מספקת. בניגוד לכך, מחירי הסטייקים האחרים גבוהים באופן מוגזם והתאימו את מימדי ההמבורגר ילדים לילדים. בקיצור, מסעדה ממש טובה שנשמח לחזור אליה.

עוד פרטים
הוספת תגובה