נגישות
נגישות

ארטו - Arto ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

22 ביקורות וחוות דעת על ארטו

noyabiton76 - תמונה
noyabiton76 5 ביקורות
שירות לא בשמיים
1.0
02/05/19

שירות גרוע, מנות קטנות, כיסאות ושולחנות שבורים מוצעים לסועדים. גם ללא פיצוי .רועש מדי , מנות לא לטעמי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eyal - תמונה
Eyal מבקר מתחיל
לא ממולץ
1.0
02/03/19

הזמנו מקום יום לפני (חמישי) ושאלנו אם מעשנים ואמרו לנו חד משמעי שביום שישי לא מעשנים. כאשר הגענו למקום לא התייחסו אלינו ורק כאשר המלצר קלט אותנו הוא ניגש להציע לנו מקום. בזמן שאנו... ממתינים שהמלצר יקח מאיתנו הזמנה אנחנו מריחים ריח של סיגריות ורואים ששתי לקוחות מעשנים במסעדה עקב כך פנינו למלצר ואמרנו לו שהובטח לנו שלא מעשנים במסעדה ולכן הגענו אז המלצר שואל אותנו אם זה מפריע לנו. לאחר שראינו שהמלצר לא מתכוון לטפל בבעיה קמנו ויצאנו מהמסעדה. עלי לציין שאם היו מציינים לנו בהזמנה הטלפונית שמעשנים לא היינו מגיעים ולכן הרגשנו מרומים. אני לא ממליץ להתקרב למקום מפני שלא יודעים להתייחס ללקוחות בכבוד הראוי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שמוליק - תמונה
שמוליק מבקר מתחיל
מצוין
4.5
16/12/18

חגגתי יום הולדת לאישתי בצהרי שבת אורחינו מנו 14 מבוגרים מהמשפחה ו 4 נכדים, המנות שהוגשו היו נהדרות ברמה גבוהה מאד, הסטייקים הדגים והסלטים והקינוח, השפע היה מהמם. האוירה הייתה נעימה... ושקיטה. האורחים נהנו מאד עזבנו שבעי רצון. המחירים היו סבירים לארוחת שף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מאלק - תמונה
מאלק מבקר מתחיל
מסעדה יוקרתית עם שירות גבוהה
4.8
07/12/18

מסעדה מרשימה,השירות הכי גבוהה שאפשר באמת מסעדה רמה גבוהה נרגילות מספר 1 בארץ ללא מתחרה,אוכל טעים וכינוח גם מעולה מחיר לא רע ,ברור אם באתי עם החברה שלי יהיה מעולה אוירה רומנטית עד אין... סוף אבל לצערי באתי עם החברים גם היה נעים

עוד פרטים
הוספת תגובה
Amir - תמונה
Amir מבקר מתחיל
מעולה
4.8
30/11/18

אווירה נעימה מאד, אוכל מעולה ומדוייק ,ושרות טוב, היה שווה, ההינו בעבר ונהננו גם הפעם , נבוא שוב בקרוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חגית - תמונה
חגית 2 ביקורות
מאכזב, לא מומלץ
1.5
05/11/18

מסעדה לא מומלצת בכלל. הגענו לחגוג יום הולדת לחבר ביום חמישי האחרון (01.11.18) ולאכזבתנו גילינו כי זה יום בו מותר לעשן!!! במסעדה כך נאמר לנו ע"י המלצר. נרגילות חולקו ע"י המלצרים, המסעדה... היתה אפופת עשן מסיגריות ונרגילות, דבר שהעיב רבות על הנאתינו במסעדה. מעבר לכך המנות הוגשו לאחר כ 30 דקות, השתיה הרבה אחרי, מרבית המנות שהוזמנו כלל לא היו טעימות. הזמנו קפה הפוך שהגיע לאחר כ 25 דקות ולא הצלחנו לשתות אותו מרוב שהיה נטול טעם וקר. לא מומלצת בכלל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יניב - תמונה
יניב 6 ביקורות
במילה אחת: מדהים. נחזור בקרוב.
4.8
20/10/18

הגענו בפעם השניה למסעדה, הפעם בהרכב מלא: זוג + 2 בנות. אין מילים לשבח את האוכל והשרות במסעדה. הראשונות שלנו היו בריוש כבד אווז מקורמל + חציל גספר. שתי המנות מעולות, כבד האווז מנה מדהימה... ביותר. העיקריות שלנו היו פילה בקר 250 גר' ואנטריקוט 350 גר'. הבשר נמס בפה, ומשאיר הרבה טעם של עוד... לקינוח קוקילידה, מנה מיוחדת מאוד. אין ספק שנחזור בקרוב. מחיר הארוחה (כולל 2 כוסות יין ובקבוק מים מינרלים): 500 ש"ח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
razgitel - תמונה
razgitel מבקר מתחיל
לא מומלץ!
1.5
12/09/18

פשוט לא ממליצה. מהרגע שאני והבן זוג שלי הגענו לקח 20 דק עד שניגשו, לאחר מכן כל מנה שרצינו בתפריט לא הייתה והודיעו שיש ספיישל מנת פולנטה לאחר שקיבלנו את הפולנטה רק הודיעו לבן זוג שלי שגם... המנה שלו לא נמצאת כרגע, ביקשתי להוסיף פטריות למנה גם בתוספת תשלום והתשובה שקיבלנו "הפטריות שבמנה שלך היו בדיוק הפטריות האחרונות במסעדה" מאכזב ברמות אי אפשר לקרוא לזה מסעדה. המחירים בשמיים על כלום ושום דבר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שגיא - תמונה
שגיא מבקר מתחיל
מפתיעה ומרעננת!!
4.5
17/02/18

הגענו בשעות הצהריים זוג עם 2 ילדים. השירות היה מעולה לאורך כל הארוחה. האוכל היה מעולה והקינוחים מצויינים. המלצרים סיפקו מידע מלא על המנות והמלצות, דאגו לוודא שהכל בסדר ושלא חסר... דבר המנות נראות מאוד אסטטיות והאווירה במסעדה מאוד נעימה המסעדה מאוד נקייה מבחינת המחיר המחיר הוא סביר נוטה ליקר אבל בהחלט שווה את המחיר!! נהננו מאוד ובטוח נחזור ונמליץ!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Loren - תמונה
Loren מבקר מתחיל
כעסנו על השרות
3.0
12/11/17

שלום, דעתינו על המסעדה:הגענו לחגיגת יום הולדת שהזמנו מראש את השולחן, אך כשהגענו השולחן לא היה, לא זיהו את ההזמנה שלנו ואחרי שהתעקשנו התברר להם שצדקנו והושיבו אותנו בשולחן. כעיקרון המנות... הראשונות, סלט אלטו קטנה ביותר, הפטה בא עם ארבע טוסטים קטנטנים ביותר, לדעתינו צריך לשפר את גודל מנות ראשוניות. המנות העיקריות, סטייק ניו יורק מצויין! (גם התוספת), השרימפס היה מנה די קטנה למנה עיקרית והייתה מאוד יקרה; 92 שקל לעשרה או יותר , אבל הוא היה ברמה מאוד טובה והיה מעולה. נטח קצבים בא עם פירה מעט, עשוי מצוין, חבל שאין מספיק מנות צמחוניות ומנות בלי גלוטן לחולי צליאק. מנות אחרונות: לדעתינו הקרם ברולה היה נהדר, היה לו מרכם טוב והיה מתוק.לסופלה שוקולד היה חסר טעם וצריך לשפר אותו. השטרודל היה סביר אבל טעים. שירוט: מתחילת הארוחה נוצרו בעיות של תקשורת והמלצר והמנות לא הגיעו בזמן, הפרגית לא הייתה מספיק מבושלת, הפירה שהוזמן בנוסף היה קר, והמלצר לא הבין אותנו ולא הגיב בזמן. המנות האחרונות לקחו כחצי שעה אחרי תום הארוחה והמלצר לא הבין ובלבל איזה סוג של קפה הוזמן. אנחנו ממליצים לכם לשפר את השירות, כי האוכל הוא טעים וחבל לקלקל את החוויה, הארוחה העלתה 1200 שח פלוס הטיפ.

עוד פרטים
הוספת תגובה