נגישות
נגישות

גאורגיה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

22 ביקורות וחוות דעת על גאורגיה

ELLA - תמונה
ELLA מבקר מתחיל
פשוט מדהים
5.0
28/06/18

חגגנו אתמול יום הולדת לאבא שלי וכולנו מאוד מאוד נהננו מקום ניפלה ,שפע של אוכל טעים מאוד באיכות מדהימה שירות יוצה מהכלל,אווירה מיוחדת ושמחה ,ממליצה לאלה שאוהבים אוכל טוב וגם לאלה... שאוהבים לרקוד ולשמוח

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shani - תמונה
Shani מבקר מתחיל
The best Georgian food I have ever eaten
5.0
26/06/18

So , The restaurant greeted us with sliced hands, The best Georgian food I have ever eaten, Thank you very much to the hosts and the owner of the restaurant he received and hosted us... for the best, We'll be back again.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Guy - תמונה
Guy 2 ביקורות
חבל, אף פעם לא נתקלתי בחוסר נימוס כזה.
1.0
13/06/18

הגענו לארוך מסיבת יום הולדת עם כל המשפחה לאחיין. היינו במשפחה עם שני ילדים בני כשנתיים. בלשב מסויים הילדים התחילו לבכות. לצערי וזה נודה לי בדיעבד מפיק האירוע שהיה גם הזמר אמר ברמקול... באמצע המסעדה כי הוא מבקש לקחת את הילדים החוצה על מנת שלא יפריעו, לאחר מכן גם מלצרית ניגשה וביקשה לצאת החוצה. אדגיש רק כי באותו הזמן כבר הייתי עם הילדים בחוץ. לדעתי לא מכובד להעביר בקשה זו ברמקול באמצע הסעדה. אציין דבר נוסף חשוב, המנות הוגשו באיחור ונמשכו לאורך מספר שעות, דבר זה רק הוסיף לעצבנות במיוחד אצל הילדים. חבל, אף פעם לא נתקלתי בחוסר נימוס כזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
19/06/2018
מבקש לדעת מתי זה קרה ומבקש להתקשר באופן אישי אליי בשביל שהטפל בזה לטלפון 0542290582
אורה - תמונה
אורה 3 ביקורות
ואוו ענק
4.8
09/06/18

תודה על ערב בלתי נשכח על אוירה מדהימה מוזיקה יוצאת מהכלל האוכל טעים ברמות עללל השרות מעולה היתה לי בחירה נכונה לחגוג את יום הולדתי במסעדה מומלץ ביותר...תודה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shimshon - תמונה
Shimshon 2 ביקורות
הכל ברמה גבוה ביותר
5.0
20/05/18

הכל ברמה גבוה ביותר. גרוזיני אמתי. אוכל סוף הדרך. אווירה קסומה והשקיעה המדהימה אין מילים .כל הכבוד. נשר טעם של עוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
malvina - תמונה
malvina מבקר מתחיל
מומלץ במיוחד לאנשים שמחפשים אווירה חגיגית ורומנטית ..
4.3
24/04/18

אוכל טעים וטרי, מנות מספיק גדולות , שרות מעולה , אווירה מאוד נעימה , מוזיקה שקטה , נוף מדהים , מומלץ לארוחה רומנטית לזוגות , מחירים סבירים .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Igor - תמונה
Igor מבקר מתחיל
מסעדה טובה מאוד
5.0
13/12/17

מסעדה טובה מאוד והאווירה מיוחדת הזמנו מראש מקומות לאירוע -יום הולדת .בחרנו במסעדה דרך חוות הדעת של חברים . מקום מאוד יפה עם נוף למפרץ מדהים. אוכל גרוזיני אותנטי היה טרי ,טעים ובשפע.... שירות היה טוב,אדיב ומהיר. תודה לבעלים דוד ואיציק ומלצרים. בסוף קיבלנו הרבה מחמאות מהאורחים שלנו על האווירה מיוחדת ואוכל טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכאל - תמונה
מיכאל 2 ביקורות
אכזבה קולוסאלית
2.0
30/11/17

אפופי זכרונות מדהימים מהמטבח הגרוזיני בביקורנו שם, שמחנו על פתיחת "גרוזיה" בחיפה. פתחנו בחצ'אפורי מגרולי שהיה חם, טעים, גדול ועשיר בגבינות מותכות... ומכאן הכל התדרדר ! מרק צ'אקאפולי היה... קר וגם לאחר שהוחזר וחומם, הגיע פושר... תבשיל אוג'אחורי "שחה" בשמן ותפוחי האדמה היו רכרוכיים וספוגיים... הקינוח היה שיא מפח הנפש. "שטרודל אגוזים"... כל דמיון למשהו הקרוי "שטרודל" פשוט איננו קיים ! בצק "יציקה" עבה (מדי) עם מילוי (מועט מדי) חסר אופי... על הקטסטרופה הקולינרית עולה רק החוצפה לקרוא לדבר הזה "שטרודל" ! מאחר שאכלנו על חשבון קופון (50%) לא "כאבנו" את המחירים... אבל 65 ש"ח על חצ'פורי ו-55 ש"ח על צלחת מרק קטנה למדי זה ממש, ממש מוגזם לדעתנו... המנות המוגשות קטנות בהרבה מהתמונות המפתות שבתפריט המפואר ! כמה רחוק מגרוזיה... גם הטעמים ובעיקר המחירים ! רק הנוף הלילי של מפרץ חיפה המואר - פשוט מדהים !

עוד פרטים
הוספת תגובה
Marina - תמונה
Marina מבקר מתחיל
סיוט
1.3
29/07/17

חגגתי יום הולדת, ופשוט התביישתי מול אורחי. הזמנו אוכל בהזמנה מרוכזת והאוכל הגיעה בטיפטופים של מנה אחת פעם בחצי שעה. עד שקיבלנו את כל האוכל מרגע ההזמנה עברו שעתיים. אנשים אכלו אחד לשני... מהמנות כי לא היה אוכל על השולחן וכולם התחלקו במנות שהגיעו...כל פעם ששאלנו איפה האוכל, אמרו לנו שהמתנה לאוכל זה חלק מהחוויה של המסעדה...וכי צריך להנות מהאוירה במסעדה ולא מהמתנה לאוכל...לא הבנתי אך אםשר להנות מאוירה כשהשולחן ריק. מסכנים האורחים שלי. קצת לגבי האוכל: מנת תפוחי אדמה ופיטריות שהגיעה היתה מלוחה ברמה לא הגיונית עד מרירות ומפוצצת בתבלין פילפל... הבשר שהוזמן היה יבש ובטעם חריף של חומץ(כניראה מהשריה ממושכת). לא החזרנו את המנות מהסיבה שלהחזיר מנה היה אומר לחכות עוד הרבה הרבה זמן למנה חלופית....כשבסך הכל כבר רק רצינו לעזוב. המחירים גבוהים ....יש מסעדות גרוזיניות עם אוכל יותר טעים ובמחירים יותר שפויים.. כמובן שמבחינתי המחיר היה מוגזם כי עם היתי לבד מזמן היתי מבטלת את כל ההזמנה, קמה והולכת. אנימלא אחת שכותבת פידבקים על מסעדות אבל היה לי חשוב לספר על החוויה שלי ושל אורחי במקום זה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Uri - תמונה
Uri מבקר מתחיל
אכזבה
2.5
27/07/17

אוכל טעים ואותנטי, אבל יקר ברמה חסרת פרופורציות. אין מנות ראשונות במחירים הנמוכים מ30 שקלים, אין עסקיות, אין שתיה בקנקן.

עוד פרטים
הוספת תגובה