נגישות
נגישות

הצוק - Hatsuk ביקורות וחוות דעת - עמוד 9

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

101 ביקורות וחוות דעת על הצוק

Yakira - תמונה
Yakira מבקר מתחיל
מסעדה אליפות!!
5.0
14/12/16

אני ובעלי הגענו מהמרכז לחגוג את יום ההולדת שלי,מסעדה ברמה גבוהה,שירות מעולה ואוכל משובח. קיבלנו יחס אישי ומפנק ומרגישים את האווירה הטובה והחמה שיש בצפון,רמה גבוהה שלא הכרנו במרכז. האוכל... טרי,טעים ומוגש בצורה מפנקת ואסטטית. דימה,מנהל משמרת דאג לכל מבוקשינו ואף יותר. מומלץ לחגוג כל אירוע מרגש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אריק - תמונה
אריק מבקר מתחיל
מושלם. חוויה אמיתית
4.8
22/11/16

ביקור וארוחה במסעדת הצוק- מושלם. מנות מדהימות, בשפע ושרות מצויין. להוסיף את הנוף והעיצוב, חוויה אמיתית. מומלץ ביותר ובע"ה נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נטלי - תמונה
נטלי מבקר מתחיל
שילוב של אוכל מעולה ומיקום חלום
4.5
08/11/16

מסעדה מצויינת!! אוכל טעים שירות אדיב ומפנק. אווירה כיפית רגועה ונוחה. נהננו מכל רגע טעמנו מהכול היה טעים טעיםםם

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rahel - תמונה
Rahel מבקר מתחיל
לוויה קולינרית..מטמלץ ביותר
4.8
08/11/16

מומלץ ביותר אוכל טעים מנות נדיבות. שירות אדיב. מלצרים מסבירי פנים ומקצועיים. הנוף מהמם...הכי יפה בארץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dalia - תמונה
Dalia מבקר מתחיל
מומלץ באהבה גדולה
5.0
07/11/16

מסעדה מצויינת מומלצת בחום לכל הבאים, הן לארוחה משפחתית, ארוחה זוגית או בכלל לערוך ארוע במקום...שירות אדיב, מהיר וכייפי... המנות מוגשות בצורה מדהימה . אוכל טעים ברמות. הגענו עם אורחים... מחו׳ל שהיו כל כך מרוצים שביקשו להגיע שנית. יישר כח מומלץ בחום ובאהבה❤️

עוד פרטים
הוספת תגובה
נטלי - תמונה
נטלי מבקר מתחיל
חוויה קולינרית יוצאת דופן
5.0
03/11/16

יש לשבח, ולפרגן מאוד מאוד למסעדת הצוק שממוקמת בראש הנקרה, על שירות ויחס ברמה גבוהה מאוד. אוכל איכותי, בשרים איכותיים מאוד, סלטים מיוחדים, כמו ששף יודע לעשות. פשוט חוויה אמיתית, מומלץ... מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Iris - תמונה
Iris מבקר מתחיל
מושלם!!!!
5.0
31/10/16

מסעדת הצוק - הרמה, השירות, האיכות והכי חשוב הטעם פשוט מושלם!!!! בהחלט מומלץ!!!! שאפו לבעלים, שסומכים ידם על מנהל אדיב ומוכשר, דימה אתה מספר ״1״.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ירדן - תמונה
ירדן מבקר מתחיל
מחכה לפעם הבאה
5.0
27/10/16

הזמנו מקומות ל8 בערב והגענו. נכנסנו למסעדה יפיפיה עם אווירה יוקרתית ואותנטית. כשמה כן היא על צוק ראש הנקרה עם נוף מהמם. הזמנו את ארוחת הצוק כמעט ולא הספקנו לפהק וכבר הספיקו להוציא את... המנות להניח וכל שנייה לשאול אם הכל בסדר אם להביא משהו וכו'. הסלטים היו מיוחדים וטעימים והמנות הראשונות אין משהו שלא היה טעים (ממש ממליצה על הסביח והכבד אווז!!) ועברנו לעיקריות: הכל היה חם טעים רך ומשגע (וכל טעמנו כמעט הכל) ואחר כך הקינוחים שהיו טעימים ומיוחדים, החשבון יצא הוגן לחלוטין ושווה כל שקל. בקיצור חוויה מדהימה ממליצה בחום! אם אתם באיזור אל תוותרו על החוויה הזו כי זה הפסד. האוכל מעולה השירות היה חם ואישי למרות שהמסעדה הייתה מלאה האווירה נעימה והנוף מהמם. שווה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
David - תמונה
David 2 ביקורות
בינוני
3.3
30/08/16

סתמי ולא טעים במיוחד. הסלטים בפתיחה היו חסרי טעם, מנת דג הסלמון שהזמנו יובש לחלוטין. שאר הדברים היו בסדר כמו שאפשר לצפות בכל מסעדה שגובה גם חצי מהמחיר שגובים כאן.אפשר להסתפק במסעדת... הצוק. "השף" לא ממש מתאים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עידן - תמונה
עידן 3 ביקורות
יקר מאוד.
2.0
16/08/16

סיימנו טיול בראש הנקרה ונכנסנו למסעדה בשעת צהריים, השירות היה בסדר וקיבלנו פוקצה על חשבון הבית, המחירים של המסעדה פשוט לא הגיוניים. ישבנו זוג עם 3 ילדים הזמנו מנת פתיחה אחת שהייתה קטנה... מאוד, מנה עיקרית סטייק אנטריקוט שלא היה מוצלח, ארוחת ילדים שניצל וארוחת ילדים נוספת של פסטה. קנקן לימונדה כל התענוג עלה לנו סביב 350 ש"ח. למנ הראשונה אחת ומנה עיקרית אחת. בהחלט לא שווה את זה.

עוד פרטים
הוספת תגובה