נגישות
נגישות

הצוק - Hatsuk ביקורות וחוות דעת - עמוד 10

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

101 ביקורות וחוות דעת על הצוק

Yosi - תמונה
Yosi 2 ביקורות
בקיצור אני לא ממש ממליץ
3.3
07/07/16

הייתי עם אשתי לחגוג יום הולדת, לא כ"כ ידענו מה לבחור ובחרנו בסוף בארוחת הצוק שזה סוג של ארוחה עסקית רק מאוד יקרה, 189 ש"ח לכל סועד (מינימום 2 סועדים), בתיאור הארוחה יש שילוב של מספר... מנות וגם קינוח זוגי. אז, הקינוח הוא קינוח רגיל, המנה הראשונית היא טעימה וכך גם חלק מהמנות הראשונות, העיקריות היו פחות מוצלחות, סטייק אנטריקוט דיי גומי /מסטיק, הבחינו שאני לא ממש מרוצה אז הציעו לפרוס את הסטייק לשני חלקים. גם זה לא ממש עזר אבל לא היה להם את ההיגיון לחשוב על לזכות אותי. בקיצור אני לא ממש ממליץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ruth - תמונה
Ruth מבקר מתחיל
נעים מאד, טעים מאד ומשביע מאד.
5.0
20/03/16

נעים להגיע למקום שמעניק הרגשה כה נעימה וחמימה. חגגנו יום הולדת במסעדת הצוק, האווירה הייתה טובה מאד, השרות קשוב ומוקפד. הצוות מסביר פנים ונענה באדיבות ובנינוחות לבקשותינו. שמים לב... לפרטים קטנים כגדולים. האוכל היה עשיר טעמים, מנות גדולות מאד ומגוונות והקינוח נפלא ומיוחד במינו. נוסף על כל אלה, נוף קסום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yarden - תמונה
Yarden 2 ביקורות
מקום מדהים ואנחנו עוד נחזור
4.8
19/03/16

אין מילים פשוט היה מצויין במיוחד המנת פטריות עם הכבד אווז הקרפצו והבורי על הגריל פחמים. אווירה טובה מקום יפה עם נוף לים ואחלה שרות ........... ................

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shuky - תמונה
Shuky מבקר מתחיל
מצויינות!!!
5.0
12/03/16

אישתי ואני הגרים בארה״ב החלטנו לערוך מסיבת נישואין בגליל המערבי בביקוריו בארץ. חיפשנו מיסעדה טעימה יפה ועם המלצות .... בעת החיפוש( מארה״ב) מצאנו את מיסעדת הצוק, מיד מהמייל הראשון עם... אריק מבעלי המסעדה הייתה לנו הרגשה ניפלאה, של יושר והבטחות שיקיימו... עבדנו ממרחקים על התפריט. כבר אז נוצר חיבור מצויין. כשהגענו לארץ שבוע לפני האירוע, ביקרנו במיסעדה וההתרשמות רק גברה! אריק ניפגש איתנו, טעמנו מהתפריט,והתרגשנו מהנוף המדהים. המחירים היו לגמרי סבירים לתפריט המוצע. ( לאחר שראינו את כמויות האוכל, המחיר הייה עוד יותר סביר) במיסעדה דאגה שכולם יהיו שבעים ומרוצים! לאירוע הזמנו 100 איש מכל רחבי בארץ, ואפילו מיספר אורחים מחו׳ל. המקום אורגן בצורה ניפלאה, התאימו את מיספר השולחנות וגודלם בהתאם לרשימה שנתנו להם, קבלת פני האורחים עם משקה קווה, מתאבנים ניפלאים, צלחות עם טעימות מצויינות על השולחנות, משקאות בשפע ומיגון, והאוכל... אין מילים בפינו לתאר את המיגון הכמויות והטעם!!!! פשוט ברמה עולמית!!! ולסיום, מגש עם קינוחים נפלאים!!! השרות הייה מעולה, צוות גדול עמד לרשות האורחים והצוות הייה מאוד מיקצועי. האורחים לא מפסיקים לספר לנו כמה הם נהנו מהמקום, האוכל, השירות וכמובן הנוף המדהים. לאריק ומאור, בעלי המקום עלו והצליחו! צירפנו אותכם למישפחתינו המורחבת. תודה לכל הצוות המופלא של מיסעדת הצוק ראש הניקרה, אתם הם אלה שעשיתם לנו את המסיבה שלעולם לא נישכח!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
עידן - תמונה
עידן מבקר מתחיל
מסעדה מצויינת ומומלצת
5.0
25/08/15

אוכל טעים וברמה גבוהה. קיבלנו יעוץ והסבר על המנות ממלצרית מאד נחמדה .שרות מצויין. קיבלנו המון תוספות שלא ביקשנו על חשבון הבית. האוכל יצא בזמן. וכל זה במחיר בהחלט סביר למסעדה ברמה כזאת.... בהחלט נחזור לאכול פה. ונמליץ לחברים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shir - תמונה
Shir 5 ביקורות
המסעדה הכי טובה בצפון!
4.8
18/08/15

הגענו אני ובן זוגי לחגוג, חווית השירות שקיבלנו הייתה מהממת! החל מהזמנה בטלפון ועד שקיבלו אותנו בכניסה. האוירה נהדרת, המוזיקה נעימה והכי כייף- האוכל פשוט חויה לא מהעולם הזה!! נהנינו כמו... שלא נהנינו הרבה זמן במסעדה! תודה לדימה האחמ"ש ונופר המלצרית שהפכו את החויה לקסומה :) וכמובן לשף על הדיוק בטעמים! בהחלט נחזור שוב!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rachel - תמונה
Rachel 6 ביקורות
מסעדה על הגובה
5.0
30/07/15

על הנוף שנשקף מחלונות המסעדה אין עוררין. הוא נפלא. אך מסתבר שגם האוכל היה מצוין - בשפע וטעים - והשירות מעולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עינת גלאור - תמונה
עינת גלאור מבקר מתחיל
תודה רבה לשף אריק ולכל הצוות הנפלא
4.8
31/10/14

אינני נוהגת לכתוב בקורות. אך ברצוני לשתף אתכם בחויה שעברתי במסעדת בן עמי. הגענו (אני ובן זוגי)באיחור למסעדה (היו ממש על סף סגירה). ונתקלנו בצוות שהאיר פנים לכבודנו ללא בדל של... צביעות. המסעדה הייתה נראית קסומה ונעימה מאוד, ועם זאת שידרה אלגנטיות ורמה בלתי מתפשרת. האוכל שאכלנו היה מוקפד, לא מתיימר איכותי וטעים מאוד. פטריות הפורטבלו הממולאות בכבד עוף ואווז היו בעלות ציפוי פריך ונמוחות בפה. מנת השקדים הייתה קטנה אך מלאה בטעם ועשויה בקפידה. לאחר מכן הזמנתי צלעות כבש שהיו מעדן אמיתי. ובן זוגי התענג על סטייק סינטה שהיה איכותי ועשוי במידה. את כל הטעמים והריחות, עטפו שירות ואוירה מ-ד-ה-י-מ-ה. באמת המון תודה לצוות הנפלא ובמיוחד לגדול מכולם - שף אריק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רויטל - תמונה
רויטל מבקר מתחיל
חויה אמיתי
4.8
30/10/14

חיפשנו מסעדה נחמדה לחגוג יום הולדת הגענו למסעדה בעקבות המלצה של חברה, ולא התאכזנו. המקום מקסים משרה אוירה נעימה ונוחה. האוכל טעים מאוד,כל מנה שיצאה היתה טעימה יותר מקדמותה. הזמנו את מנת... בן עמי שהיתה שווה במיוחד. הקרפצ'יו טעים שלא ניתן להפסיק לאכול ממנו, הסטקים שווים וצלחת הפינוקים מפנקת מהלב. יש לציין שהמנות מגיעות ללא הפסקה עד שאתה מבקש להפסיק. הצוות במסעדה נחמד ואדיב,יש לציין לטובה את השרות של מירי והיחס החם של מאור השף. בקיצור היה מצויין ומומלץ בטוח נחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Maor-tehila - תמונה
Maor-tehila מבקר מתחיל
חוויה בלתי נשכחת
5.0
07/10/14

המקום משרה אווירה חמה ועוטפת, ישיבה בחוץ נותנת הרגשה של ישיבה בחצר הבית והשירות מחזק אותה עוד יותר... יחס אדיב ומקצועי כמו שכל אחד רוצה במסעדה! והאוכל...אי אפשר לתאר את הטעמים פשוט... תענוג ושכרון חושים ברמה שאין שניה לה בארץ. ממליצים בחום על ארוחת טעימות לבעלי תיאבון ואניני טעם!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה