נגישות
נגישות

מנואל הכשרה - Manuel ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

46 ביקורות וחוות דעת על מנואל הכשרה

Nadin - תמונה
Nadin מבקר מתחיל
כשמגיע אז מגיע, מסעדה מהשוות בארץ
4.8
08/12/16

אוכל מעולה, יד טובה של השף על המנות, מחירים מצחיקים למנות נדיבות ביותר עם רכיבים טריים מבושלים מצויין ולקינוח שירות מדהים וסופר מהיר ויעיל. אפילו השירותים מבהיקים, המבחן לאיכותה של כל... מסעדה. חוזרים בכל פעם שמתאפשר

עוד פרטים
הוספת תגובה
טלי - תמונה
טלי מבקר מתחיל
חוזרים ובגדול
4.8
07/12/16

אנשים מקסימים מקום מדהים אוכל וואווו ! באמת מקום קסום הלוואי והיה לי יותר זמן לאכול שם מחיר סביר יחסית אווירה נהדרת מנה לא גדולה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Osher - תמונה
Osher 3 ביקורות
שירות ואוכל מעולים!
4.5
30/11/16

הגענו בשעות הערב 3 חבר'ה מתל אביב, הייתה חניה בקרבת מקום ובשל מזג האוויר החלטנו לשבת פנים. המסעדה מעוצבת ויפה, השירות (בזכות המלצרית טל) היה חייכני ומעולה והיא אפילו הצליחה לתת מענה... לכל "הבעייתיות" שיש לי עם אוכל ולשמחתי המטבח היה גמיש לכל השגעונות שלי. אוכל טעים, הרגיש טרי ובהחלט נחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
dbcoltho - תמונה
dbcoltho 11 ביקורות
אוכל איטלקי מעולה במחיר שפוי
4.0
28/11/16

נתחיל בפחות מוצלח - המיקום חלש. הגענו בצהריים, בפנים היה קצת חנוק אז בחרנו לשבת בחוץ, למרות הרעש. הדק הלבבי ממוקם על כביש סואן, שרעש המכוניות וריח האגזוזים עולים באפינו ואוזנינו. אבל..... האוכל היה מצוין, מנות נדיבות, המחיר היה סביר מאד, כך שהחוויה היתה מוצלחת בסך הכל. האוכל - למעט נפילה קטנה בגזרת מיץ התפוזים שנמזג ככל הנראה מתוך קנקל של טמפו, היה טרי, טעים, מנות בשפע, כך שיצאנו שבעים ומרוצים. מנות מומלצות: הפולנטה מצוינת והריזוטו מצוין, למרות שהפיצה והבטטתור היו מעולות אף הן. המלצה קטנה - כדאי במיקום כזה ועם קהל הלקוחות המיועד לפרט בתפריט מהן המנות, לא כל אחד יודע שאפוגטו זה גלידת וניל באספרסו (גם אני בדקתי בגוגל...:)

עוד פרטים
הוספת תגובה
אסף - תמונה
אסף 2 ביקורות
מושלם
5.0
24/11/16

מומלץ בחום הכל טעים !!! הריזוטו הדג הראשונות הכל!! נחזור עוד המוןפעמים מחירים הגונים ושירות מצויין !!

עוד פרטים
הוספת תגובה
חנה - תמונה
חנה 48 ביקורות
מקום מושלם לבילוי איטלקי !
5.0
15/11/16

מקום מומלץ בחום!! היינו במסעדה כבר פעמיים ומחכים בקוצר רוח לפעם הבאה.. נתחיל מהמטבח הפתוח והמרתק, שמוסיף המון אווירה למקום. העיצוב של המקום חמים ומזמין. השירות אדיב והמלצרים ממש סבלניים... ומסבירים על כל מנה. ניסינו עד כה פסטות שונות (עם דג, עם פטריות) ריוזטו פטריות מטורף וריזוטו עגבניות, הכל מומלץ מאוד והמנות גדולות!! מחירים מפתיעים ובכלל לא יקרים ביחס לנהוג בענף. מחכים כבר לביקור הבא שלנו!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
רם - תמונה
רם 4 ביקורות
מדהים מדהים מדהים
4.8
06/11/16

שירות מצויין, טעמו של האוכל כמסעדה ברמה גבוהה מאוד. דג הלברק שאכלנו היה הטוב שאכלתי מימי חיי, כל מה שאכלנו היה מדהים פסטות דגים סלט קינוחים ועוד ועוד ועוד. מיקומה של המסעדה לא במקום שבה... צריכה להיות מסעדה ברמה כמו שלה אבל הטעם מפצה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ela - תמונה
Ela מבקר מתחיל
מומלץ - איטלקית
4.5
03/11/16

היה נחמד מאוד. אווירה נהדרת- שקט ולא משעמם. במנות פתיחה המלצה חמה על פולנטה פטריות - מנה מדהימה מי שאוהב פטריות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
momoll - תמונה
momoll 2 ביקורות
נחמד
4.8
17/10/16

מנות טובות טעים חם טרי אחזור שוב נפגשתי לדיט אכלנו פסטה עגבניות ומוקרם עים סלט ושתיה אוכל טעים מנות לא גדלות לא מפנקות מבחר רק של מנות מקום בפנים רועש תסדרו לכם תפריט נורמלי ולא דפים... מתפזרים או בסוף דף בודד לקינוכים היום הכול בטבלט הולך

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shir - תמונה
Shir 2 ביקורות
לא אחזור שוב
1.3
17/09/16

הגעתי לראשונה לחגוג עם משפחתי את יום הולדתי, המחירים ביחס למנות פשוט מביישות, מחיר גבוה ומנה קטנה. המקום רועש ברמה מטורפת , החוויה הייתה לא נעימה בכלל והתבאסתי לחגוג כך את יום הולדתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה