נגישות
נגישות

מנואל הכשרה - Manuel ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

46 ביקורות וחוות דעת על מנואל הכשרה

channa53 - תמונה
channa53 מבקר מתחיל
מעולה!
5.0
11/07/21

טעים, מנות גדולות, אווירה טובה, שירות מצוין. מחירים סבירים ביחס למה שמקבלים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נחי - תמונה
נחי מבקר מתחיל
מסעדה מצוינת! טעימה, נעימה
5.0
05/03/20

הלכנו פעמיפ רבות ואף פעם לא התאכזבנו. המנות מצוינות, טעימות וגדולות ובעל המסעדה והשף תמיד מפנקים ועם חיוך רחב

עוד פרטים
הוספת תגובה
מעיין כהן - תמונה
מעיין כהן 2 ביקורות
מסעדה איטלקית ברמה גבוהה
5.0
12/02/20

כל המנות טעימות בטירוף, עשויות היטב ובנדיבות ונראות מעולה. הבעלים מקסימים ושרותיים. ואת החוות דעת הזו אני רושמת בעודי יושבת במסעדה כי לא יכולתי להתפאק. פשוט תענוג לחיך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
SEB - תמונה
SEB מבקר מתחיל
מסעדה ממוצעת ולא יותר
3.0
12/02/20

שירות ממוצע (שכחו להזמין מנה לילדים, עיקרית שיצאה עם ראשונות, סלט עם ירקות פחות טריים). בקשנו לעבור למקום יותר נעים ופחות במעבר - טענו שהמקומות מוזמנים ובפועל עד רגע צאתנו מהמסעדה... השולחנות היו ריקים

עוד פרטים
הוספת תגובה
דינה - תמונה
דינה 104 ביקורות
אוכל איטלקי משובח
4.0
14/01/20

יצאנו ארבעה לארוחת ערב במנואל, לקחנו לראשונות בוראטה, פוקצ'ינה שווארמת ים וארנצ'יני גבינות. קיבלנו על חשבון הבית גם בטטה התנור. כל המנות היו משובחות. לעיקריות לקחנו לזניה ומוסר. הכל היה... טעים ומשביע. לקינוח חלקנו קוקילידה וקיבלנו גם אפוגטו על חשבון הבית. השירות היה טוב וגם המחיר סביר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
משפ כהן - תמונה
משפ כהן מבקר מתחיל
מסעדת שף.
4.8
12/12/19

האוכל מוגש במהירות ובטעמים מאוד טובים . הקפדה על שירות ברמה מאוד גבוהה. מןמלץ להתקשר לפני ולקבוע . יש מקום במסעדה שממש רואים את השפים מכינים את האוכל. חוץ מקצת בעיית חניה המקום... מושלם. המסעדה החלבית הכי טובה שיש היום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
הילה - תמונה
הילה 2 ביקורות
מסעדה ברמה גבוהה
5.0
06/11/19

אוכל איכותי וטעים. המסעדה צרה וארוכה. השירות מעולה מומלץ וכדאי חניה בעייתית

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lea - תמונה
Lea 2 ביקורות
המסעדה האיטלקית הכי טובה וטעימה שאנחנו מכירים...
5.0
21/08/19

המסעדה האיטלקית עם האוכל הכי טעים שהכרנו. מגוון ארוחות גדול, ארוחות נדיבות, קינוחים מטרפים, אווירה חמה ונעימה, שירות טוב אדיב ואישי, מחירים סבירים בהחלט, חגגנו שם יום הולדת 80 לבעלי עם... המשפחה, וכולם נהנו בלי יוצא מן הכלל. פשוט נעים לאכול שם, ואנו מבקרים שם בכל שבוע באופן קבוע...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alex - תמונה
Alex מבקר מתחיל
אוכל מצוין, ניהול כושל!
2.3
15/03/19

האוכל במסעדה מצויין. שירות המלצרים מאוד נעים. אנחנו תמיד נהנים מהחוויה במסעדה ולכן החלטנו לעשות את יום הולדתי ה70 במנואל (60 איש בערך). לצערי, ההסכם שנסגר בעל פה ובכתב לא כובד במלואו על... ידי בעלי המקום. ממש הרגשתי מרומה, גם כשניסיתי להסביר את עצמי בסיום האירוע ולאחר ששילמתי! כך שלא ניסיתי להתמקח על המחיר, נתקלתי בחוסר הבנה והתגוננות מיותרת. אפרט, רצינו לסגור תפריט בו כל אחד יכול להזמין כל מנה אשר ירצה, בעלי המקום לא הסכימו לעבוד בפורמט כזה אך הבטיחו כי לא יחסר אוכל ולהפך, אנחנו ניקח הרבה אוכל הבייתה בסיום האירוע. המצב היה הפוך מכך, היו מספר שולחנות שלא קיבלו מנות בזמן, הכמות הראשונית שהגיעה לשולחן נגמרה מאוד מהר ויושבי השולחן היו צריכים לבקש בצורה יזומה עוד ולהמתין הרבה עד שיגיע ההמשך. בסיום האירוע, כשהעלינו בפני המנהלים את חוויתינו מהמסעדה, טענו שהם "פינקו" אותנו בבקבוק אחד של יין אדום, ואפילו סיפקו לנו מיקרופון למרות שזה לא תואם ואפילו הביאו חלב סויה. לדעתי, אלו דברים שמבחינתנו הם לא פינוק על אירוע של 60 איש, אם ביכולתם לספק מיקרופון, מה טוב, אם לא, הכל בסדר. לטענתם אחד השולחנות אכל יותר מדי, טענה מגוחכת בעינינו. לדעתי, אם תודעת השירות שלהם הייתה טיפה יותר גבוהה, הייתי ממליץ עליהם בשמחה אך זה ממש לא מקום שהייתי חוזר לעשות בו אירוע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסי - תמונה
יוסי מבקר מתחיל
שווה לבקר יותר מפעם אחת
4.5
05/03/19

הגענו אני ואשתי בעקבות המלצות הגולשים מאוד נהנו שרות מהיר מאוד אוכל חם וטעים אוירה נעימה ממליצים בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה