נגישות
נגישות

פסטה מיאה - Pasta Mia ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

47 ביקורות וחוות דעת על פסטה מיאה

Roni Benjamin - תמונה
Roni Benjamin 8 ביקורות
מקום חביב
3.5
08/12/11

פסטה מצוינת, שירות מעולה ומקדם, אוירה ועיצוב קולעים. המחיר יקר ולא מוצדק!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
20/10/11

אכזבה רבתית. מזל שהיינו מעט אנשים יחסית לארוחת חג/שישי שאנחנו עורכים אחת לחודש מחוץ לבית. הפיצה הפיקנטית הייתה חריפה להדהים ואצלנו אוכלים חריף. הפסטה פירות ים ננטשה אחרי הטעימה הראשונה.... הפסטה עם כבדי עוף - חוסלה על ידי אבל הייתה תפלה להחריד. הפסטה שטעמה רישתי נותרה ברובה על הצלחת. במנות הראשונות - הדוגמית של המוצרלה וחוסר שמן זית היו מזעזעים. ויתרנו על קינוח מחשש שזה יכול להרוג את הידע שלנו במתוקים והזמנו 4 קפה הפוך- לגמנו לגימה אחת והותרנו את הייתר - הקפה היה מזעזע. למזלנו אנו גרים ממש בפניה השניה שמאלה, כך שהספקנו להינות מקפה טוב בבית. חבל אבל עד היום לא הצלחנו למצוא מתחרה למסעדה הקבועה בהוד השרון שאנו פוקדים אחת לחודש. יש הצעות מחייבות ?

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
28/01/11

אני לא מסכימה עם הביקורת של לירן, אני ומשפחתי פוקדים את המסעדה באופן קבוע ואף פעם לא יצאנו מאוכזבים. המנות טריות ומיוחדות השירות אדיב ומעניק תשומת לב תמידית, האווירה רומנטית.. ואי... אפשר לוותר על הטארט אגסים המדהים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
25/01/11

הלכנו לכבוד יום הולדתי למסעדת פסטה מיה בהוד השרון לפי המשובים ציפתי למסעדה טעימה אך התאכזבתי קשות!!! טעמתי 3 מנות ולמרבה ההפתעה אף אחת מאכזבת יותר מהאחרת! כאשר יצאתי מהמסעדה הרגשתי מאוד... מבואסת מהיחס מהאוכל ומהשירות. החוויה של המסעדה הייתה חסרת טעם כי לא הרווחתי הרבה מללכת לשם....

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.0
22/06/10

הליין החדש של הפיצות- מושלם! חייבים לנסות... להשאיר מקום לעוגת השוקולד הטובה בארץ "טורטה דה צ'וקולדה". בתיאבון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
02/06/10

אחד המקומות היותר יפים.. הרגשה של כפר איטלקי אבל בלב השרון.. והאוכל איטלקי מוקפד... השירות מדהים ומקצועי .בקיצור מקום של אווירה עם המטבח האיטלקי מהטובים בארץ ...מומלץ בחום!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
02/06/10

רעיתי ואני ביקרנו במיסעדה לפני מספר ימים וחזרנו מוקסמים ומחויכים !!! זה התחיל במלצר האדיב והמיקצועי המשיך למנהל המסעדה (מושי) והעיקר האוכל !! הפסטה הטרייה היתה מדהימה והפיצה טעם גן עדן... ממש ממש כמו באיטליה. בקיצור,מומלץ בחום. אנחנו בטוח עוד נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
01/06/10

מותק של מסעדה. שירות מצויין ויעיל, בנועם הליכות ומבלי להעיק . הסלט שהוגש למנה הראשונה היה כל כך טרי ומדוייק בכמות הרוטב והתיבול, וביחד עם המלצר הקסום לא היה צריך יותר כלום. טעים.... נעים. מומלץ מאד. לדעתנו זו הפסטה מיה הכי טובה! נשוב בקרוב :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
אריה - תמונה
אריה 6 ביקורות
4.7
22/05/10

חגג נו יום הולדת של ביתי ביום שישי בערב. מסעדה טובה מאוד עם אווירה מיוחדת ושירות מעולה, מנות מיוחדות כולל הקינוחים. מנה עם הרוטב כבד עוף פשוט סוף הדרך. וכן אנטריקוט בתוספת פסטה חיטה... מלאה ( מגבלה שלי ) כל מילה גורעת יתר מנות הפסטה 10. ממליץ לכולם לבילוי איכותי

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
09/05/10

אני ממש לא חובב פסטות, ופסטה לא תתפוס את המקום הראשון כאוכל שהייתי לוקח לאי בודד. אבל ראיתי את מיה (מבעלי המקום) אוכלת פסטה ירוקה (נראית כמו ביסלי) וריח השום התחיל לעבוד עלי. אז הזמנתי... את אותה פסטה "אולאוליו" או משהו כזה, שום, שמן זית, פראסה, אספרגוס וכרובית ו..פשוט התפוצצתי מתענוג.

עוד פרטים
הוספת תגובה