נגישות
נגישות

פסטה מיאה - Pasta Mia ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

47 ביקורות וחוות דעת על פסטה מיאה

Helen - תמונה
Helen 14 ביקורות
פסטה מיה בהוד השרון
4.8
17/01/15

ביום חמישי חגגנו יומולדת לאמא שלי קיבלת הפנים הייתה חמימה ונעימה מאוד ניגשה אלינו מלצרית בשם תום שהייתה שירותית ונעימה להפליא כל הזמן בדקה שהכל בסדר,האוכל הגיע והיה טרי ומצויין המחירים... סבירים (היינו 5 אנשים) מה שעשה לנו את זה זה השירות שקיבלנו באמת היה מצויין+++ מומלץ מומלץ מומלץ!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
סטיבן - תמונה
סטיבן מבקר מתחיל
פסטה מיה
2.0
27/12/14

באנו לחגוג יום הולדת אך נתקלנו בשירות רע, פסטות בינוניות מאוד, מחירים גבוהים והשיא היה בקינוח מוס השוקולד שהוגש בצורה כ"כ לא אסתטית ומכבדת שכבר לא נותר לנו אלא להסיק שלמקום כזה לא... נחזור. ואם חשבתם שקיבלנו זיכוי על מוס השוקולד למרות שהערנו על איכותו - טעיתם...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tal - תמונה
Tal 5 ביקורות
יופי של אוכל ויופי של אוכל
4.0
25/01/13

נהנינו מאוד מהשירות , האוכל ועיצוב המקום. חבל שכל כך יקר ואין אפשרות להזמין מקום באתר האינטרנט של המסעדה. אנחנו היינו בסניף בהוד השרון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אילת - תמונה
אילת 49 ביקורות
איכותי אך יקר..
4.3
22/01/13

פסטה מיאה בהוד השרון, בניגוד לסניף התל אביבי מקנה אוירה מאוד כפרית. האוכל מאוד טרי ואיכותי, אך גם החשבון שמגיע בסוף בהחלט לא זול.. סה"כ איכותי אך לא יודעת אם שווה את המחיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Daniela Korem - תמונה
Daniela Korem 20 ביקורות
יקר וטעים
2.5
22/12/12

חברה הזמינה אותנו, אך בכ"ז ראינו את המחירים. כל המנות היו גדולות, אך לא הצדיקו את המחיר. פיצה ב-69 שקל??? פסטה עם פירות ים ב-75 שקל?? מזל שלא שילמנו.... המקום גם מאד רועש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ארז אגמון - תמונה
ארז אגמון מבקר מתחיל
מומלץ בחום
3.8
13/10/12

חגגנו ארוע משפחתי ומאוד נהנו מהאוכל ומהשירות. כל המנות היו מצוינות: פסטה עם כבד סיציליאני, לזניה בולונז, לזניה תרד וחצילים, רביולי בטטה, פיצה. הפסטה מנה ענקית וגם הלזניה. רק חבל שהקפה... הגיע 10 דקות לפני הקינוחים. המיקום מצוין, ויש חניה בשפע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alex Karpel - תמונה
Alex Karpel מבקר מתחיל
היה כיף
3.8
04/10/12

אישתי ואני חזרנו עכשיו האוכל טעים השרות קשוב 2 הערות 1-מחירי כוסות היין והיין בכלל יקרים 2-אנא שמנו את דלת הכניסה שמשמיע רעשים נוראיים בכל פעם שמזיזים אותה

עוד פרטים
הוספת תגובה
neta - תמונה
neta מבקר מתחיל
איזה כיף
4.0
15/08/12

אני ומשפחתי אכלנו השבוע בפסטה מיה בהוד השרון, ונהננו מאוד! המלצרית היתה נחמדה ואדיבה, והמליצה לנו על מנות. העיצוב והאוירה גרמו לנו להרגיש ממש בטוסקנה. המנות היו טעימות מאוד, הפסטה טריה... והרטבים מעולים. מנה אחת היתה לא לטעמנו ולמרות אי הנעימות המלצרית התעקשה להחליף בטענה שאין סיבה שנאכל משהו שלא טעים לנו. היחס היה נפלא וההרגשה היתה שהיא באמת רוצה שנהנה. החלפנו לרוטב אחר ונהננו מכל ביס! הקינוחים היו מעולים, עוגת גבינה באספרסו ומוס שוקולד הכי טובים שאכלתי בחיי! אני אחזור לשם בקרוב וממליצה לכולם לעשות כמוני!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאת - תמונה
ליאת 2 ביקורות
אכזבה גדולה!
1.3
30/06/12

לרגל יום הולדתי הזמנתי שולחן ל-10 איש, מה רבה היתה אכזבתי! תחילה הושיבו אותנו במקום מאוד לא נעים, קלסטרופובי אפילו, יש לומר. המזגן טיפטף עלינו. לאחר שביקשנו לעבור העבירו אותנו לשולחן... הנמצא בחוץ, הרגשנו שיפור ניכר...עד שהאוכל הגיע. שתי מנות של פסטה הגיעו כשהפסטה רכה, רכיכה ממש!!! רוטב העגבניות היה חמוץ מאוד ולא טעים. חברה שהזמינה רביולי תרד עם רוטב אלפרדו קיבלה מעט מאוד רוטב, וכשביקשה תוספת של גבינה אמרו לה שנגמר (מוזר, מסעדה איטלקית). השירות היה מאוד מאוד מאכזב ומזלזל, ממש הרגשנו שאנו מהווים "נטל" על המלצרית. ועל פיצוי - שלא נדבר. הם לא שמעו על זה. לא אמליץ עליה לאף אחד!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
maor - תמונה
maor מבקר מתחיל
טעים טעים
4.5
27/02/12

פעמיים בחודש האחרון ביקרנו במסעדה. האווירה מדהימה, מוסיקה בדיוק בווליום ובסגנון הנכון, המלצרים נחמדים ומפנקים, והמקום מרגיש חמים ממש כמו צימר בחורף. מנות שיש לציין לטובה: 1. הפוקצ'ות... מעולות 2. פסטה (שתבחרו) ברוטב שמנת ברוקולי. 3. פסטה ביף סטרוגונוף האלפרדו פטריות היה "רגיל" מעט, אך רביולי 3 הגבינות היטיב עמו... בקיצור, נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה