נגישות
נגישות

צ'יז - cheese ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

33 ביקורות וחוות דעת על צ'יז

Eyal - תמונה
Eyal 2 ביקורות
מצויין
4.5
22/07/17

שרות מהיר אוכל מנה ראשונה פולנטה עם פטריות היתה מעולה מנות עיקריות המבורגר , ניוקי סנטה מנה מעולה ניוקי פרגית טעם מעושן חזק טעים

עוד פרטים
הוספת תגובה
Carofini - תמונה
Carofini מבקר מתחיל
מומלץ ביותר למרות שמעט יקר
4.5
17/06/17

הינו 15 איש בגלאי 8-80. האוכל היה פשוט טעייים. השף/טבח עשה באמת עבודה טובה. שירות צעיר ונחמד. לא מפונפן אבל בהחלט מכיר ויודע. בקיצור נהננו מאוד. אבל על דברים טובים משלמים. עלה 135 שח... בממוצע לסועד (כולל בקבוק יין אחד). אומנם הרוב (כ-10) אכלו 3 מנות אבל חלק אכלו רק אחת. מומלץ ביותר לכל גיל למי שמחפש מסעדה טובה מאוד אך לא פלצנית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
תמי - תמונה
תמי 4 ביקורות
מסעדה איטלקית משובחת.
5.0
11/11/16

מסעדה איטלקית. המנות נדיבות ומצויינות. השירות אדיב ויעיל. האוירה נעימה. מאד מומלץ. נשמח לחזור. היינו קבוצה של 10 איש ומאד נהננו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רונית - תמונה
רונית מבקר מתחיל
מצויין,מומלץ מאד.
4.8
12/06/16

היינו ארבעה סועדים וכל אחד מאיתנו הזמין מנה שונה. הדבר היחיד שאינו אפשרי הוא לדרג את המנות כי כל אחת ואחת מהן היתה נפלאה. בעקבות תשבחותינו הנלהבות ובקשתנו יצא אלינו הדף רועי גרבר שנתגלה... כבחור צעיר וחמוד ביותר. יצאנו עם בטן מלאה שמחה בלב וחיוך על השפתיים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רונית - תמונה
רונית 5 ביקורות
מומלץ ביותר.
4.8
05/06/16

היגענו 9 אנשים בשישי . השרות היה אדיב ומהיר. אם היתה מנה לא מוצלחת,(והיתה רק פיצה אחת) הוחלפה באחרת ללא כל בעיה. האוכל היה טעים ביותר עד שחזרנו, ספונטנית, גם לצהריים . האוכל היה טעים... מאד, שרות אדיב,מחיר סביר לאדם. בהחלט מומלץ. תמשיכו כך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Limor - תמונה
Limor 77 ביקורות
מאכזב
1.5
11/01/16

צ'יז פלוס היא המסעדה היחידה שהצלחנו למצוא בבית הלל, בשישי בערב. התארחנו בה עקב חופשה בצימר הקרוב למקום. האוכל אינו מוצלח בעיני, האוכל מתיימר להיות אוכל גורמה אך הוא אינו כזה, התפריט... אינו מגוון, והוא כולל מאכלים רבים שלא כל האנשים מצליחים להתחבר אליהם. המחירים אינם ממוצעים ואף גבוהים. אווירה רועשת, ילדים מתרוצצים, מוזיקה רועשת, אין שלווה במקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
20/01/2016
הצטערנו ללמוד כי זו התחושה עמה יצאת מן המסעדה, שביעות הרצון של אורחינו חשובה לנו מאד. צ'יז פלוס היא המסעדה היחידה בבית הלל ולכן אך טבעי שהיא היחידה שמצאתם ביישוב בליל שישי. בנוסף, המסעדה אף פעם לא הוגדרה כמסעדת גורמה באשר לתפריט המסעדה- הוא מגוון, קיימים בו כ 60 פריטים, ובנינו אותו כך שכל אחד ימצא בו את מה שהוא אוהב. עם זאת, תמיד נשמח לשמוע הארות וללמוד מכך. בעניין הילדים - בכל יום מתארחים אצלנו אורחים מהצימרים הסובבים אותנו: זוגות, משפחות וילדים – את כולם אנחנו מקבלים את באהבה ובשמחה. אני מזמין אותך לפנות אלינו כדי שנוכל לבדוק לעומק את תלונתך. בברכה
עידית - תמונה
עידית 2 ביקורות
חווית טעמים
4.8
26/12/15

הגענו למסעדה בעקבות המלצה של בעל הצימר שלנו ולא ידענו לאיזו חווית טעמים אנחנו מצפים. הזמנו פטריות על מצע פולנטה, לברק עם ריזוטו, לזניית גבינות וקינחנו במרנג לימון. כל המנות היו מוגשות... יפה, טעימות ומענגות. המחירים סבירים והשירות מצוין. לסיום פונקנו ע"י המקום בקנקן תה נענע מחמם. מומלץ לכולם להגיע ולהתרגש כמונו ....

עוד פרטים
הוספת תגובה
צחי - תמונה
צחי 4 ביקורות
חוויה נהדרת
4.3
21/09/15

הגענו למסעדה לאחר המלצה ממכר. במקום הייתה אווירה קלילה ומשפחתית אשר אליה הצטרפו המלצריות החייכניות. הארוחה כולה הייתה מצויינת למעט מנת החציל וקלמרי אשר טעמיה לא כ"כ התחברו, אך עדיין... נהננו ממנה. ראויות לשבח: בראשונות - שירמפס בחמאת שרי. בעיקריות - פיצה סינטה ובמיוחד השרימפש פומודורו (מנה פשוטה להכנה אשר הייתה עשויה בצורה נפלאה - בקלות המנה המצטיינת בארוחה). המנות האחרונות גם הן היו מצויינות, והמחירים היו הוגנים לחלוטין - 330 ש"ח לשלושה אנשים. בקיצור - מומלץ בחום, במיוחד למשפחות!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Noy - תמונה
Noy 2 ביקורות
שלמות
4.5
20/09/15

הייתי בצימר עם חבר שלי, בעל הצימר המליץ לנו על המסעדה והיה מושלם, החל מהאווירה, המלצריות מקסימות, האוכל טעים ברמה שאין לתאר והמחירים זולים ביחס לאוכל ולרמה. אין ספק שנחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Salomon - תמונה
Salomon 4 ביקורות
חוצפה ישראלית
2.5
18/07/15

הזמנו סלט פלדיןת על פי התאור, חסה, רוקט, פרות עונה, גבינה. פרות עונה ביולי: תפוח עץ! והטבח התעקש שתפוח הוא גם פרי עונה! חוצפה ישראלית!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
04/08/2015
בסלט פלאדין כפי שמצוין בתפריט שלנו ישנו פרי העונה ולא פירות העונה כפי שציינת. לכן קיבלת סלט עם תפוח שנחשב לפרי העונה. אם היית שואל במעמד ההזמנה את המלצרית היא הייתה מציינת בפניך איזה פרי מגיע בסלט. אם לא אהבת את הסלט שהגיע, בשמחה היינו מחליפים לך אותו, להוציא לך עוד פירות ( אם זה מה שרצית) אין באפשרותנו שכן אין לנו במטבח יותר מפרי אחד בכל יום. אך למרות זאת בחרנו כן לפצות אותך בשתיה חמה. בברכה צ'יז פלוס