נגישות
נגישות

צ'יז - cheese ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

33 ביקורות וחוות דעת על צ'יז

סופית - תמונה
סופית מבקר מתחיל
מאכזבבב ולא טעים
1.5
21/09/21

לא היה טעים בכללל והשרות מתחת לכל ביקורת יקר ולא פרופורציונלי לתמורה

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירלי פופילסקי - תמונה
שירלי פופילסקי 349 ביקורות
טעים, באיזור פסטורלי בצפון
4.8
06/12/19

לנו במעיין הגושרים ולאור המלצה של הצימר, הזמנו מקום ואכלנו שם ביום שישי בערב. אוכל טעים

עוד פרטים
הוספת תגובה
yael - תמונה
yael מבקר מתחיל
מסעדה טעימה ברמות
4.8
21/03/19

מסעדה מעולה, מנות איכותיות- נהנינו מהכל ומכל רגע, הקינוח היה סופני " לימון חצוף", תנסו. ולא פחות נהנינו מהשירות המושלם של ליאור המלצית ...בקיצור ממליצים ביותר!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Inbar - תמונה
Inbar מבקר מתחיל
טעים ביותר
5.0
07/12/18

הגענו למסעדה בשישי בערב, אחרי התלבטות קשה בין המנות בחרנו לגמרי טוב. מסעדה מלאת אוירה, חמימה וטעימה מאוד! מנת הניוקי פילה משובחת.. מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
Noam - תמונה
Noam 3 ביקורות
שווה בהחלט ביקור
5.0
03/11/18

על הציר הראשי של בית הילל נמצאת מסעדת צ'יז. מסעדה איטלקית משובחת. מומלץ במנות ראשונות הפולנטה, החציל השרוף ומנות הסלטים בהן יש ירקות ופירות טריים ורטבים מעולים. במנות העיקריות מומלץ... הריזוטו ערמונים וכמהין ומנת הפסטה סלמון. מנות אחרונות מעולות ממש ידי קונדיטור - מומלץ הלימון החצוף ומנת הקרם ברולה. ההערה היחידה שהייתה לנו על המסעדה היא הסכין שחותך את לחם הבית.... לא חתך.... אך בהחלט רמה טובה ואוכל משובח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hedva - תמונה
Hedva 28 ביקורות
טעים ומולץ בחום!
5.0
23/04/18

ישבנו 2 משפחות לארוחת ערב שישי. הזמנו: ריזוטו, 2 סוגי פיצה, פסטה, וקינוחים. לא הצלחנו להחליט איזו מנה יותר טעימה, כי כולן היו מצוינות! האוכל הוגש במהירות , חם, טרי, טעים. לפיצת ילדים... הביאו צלחת בצורת משולש פיצה- רעיון מקסים! ביקשנו לקינוח לשבת בחוץ, כי הילדים נהנו כל כך בחוץ מהמדשאות רחבות הידיים ומבריכת הדגים, וכמובן שהצוות הסכים והגיש לנו את הקינוחים+פינוק בחוץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Orit - תמונה
Orit 16 ביקורות
מומלץ בחום
4.3
02/03/18

היינו שמונה איש ונהנו מאוד. הזמנו מגוון מנות והכול היה מאוד טעים חוץ מהמנה האחרונה, קרם בורלה שלא היה טעים קר. המחיר סביר והאווירה ממש נעימה. המלצרית הייתה קףצת מבולבלת והוציאו מנות... עיקריות יחד עם הראשונות אבל תיקנו את זה מהר ובמקצועיות

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tali - תמונה
Tali 2 ביקורות
מסעדה נהדרת.
5.0
30/11/17

היינו היום בארוחת צהריים במהלך טיול באגמון החולה. היינו 5 אנשים. המנות היו נדיבות וטעימות מאוד, התמחור הוגן, השירות היה נהדר וקשוב והמקום מקסים. בקיצור- נהננו מאוד. נותר לנו רק להצטער... שהמסעדה רחוקה ממקום מגורינו... מומלץ ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלי - תמונה
אלי 12 ביקורות
יופי של אוכל באזור מבוקש לנופש
5.0
21/10/17

באנו ששה סועדים (+תינוקת) ולאחר לבטים רבים מה לבחור מן התפריט המפתה בחרנו שש מנות שונות. כולם נהנו מבחירותיהם. לא ניסינו את הקינוחים, כך שיש סיבה לבוא שוב. 550 ש"ח לששה, כולל בקבוק יין.... השרות היה טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mali - תמונה
Mali 2 ביקורות
אוכל טעים! שירות מצויין ! אווירה נעימה
5.0
25/07/17

הגענו עם 3 ילדים. המנות היו גדולות וטעימות מאד. השירות. מהיר ואדיב מאד. מחיר סביר לארוחה משפחתית 250 שח ל-5 סועדים. אווירה נעימה . בהחלט נמליץ לחברים ומשפחה לאכול בצ'יז פלוס

עוד פרטים
הוספת תגובה