נגישות
נגישות

פסקדוס ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

23 ביקורות וחוות דעת על פסקדוס

GolanA - תמונה
GolanA 57 ביקורות
מגוון דגים במחירים שפויים
4.3
22/08/17

מסעדה מזמינה מרווחת ומעוצבת בטעם טוב, קיבלנו שבעה סלטים עם לחם הבית, במטבוחה היה יותר מדי שמן לטעמי וסלטי החצילים והגזר לא היו טעימים וטריים. יש מגוון גדול של דגים, הפורל והבורי שהזמנו... היו מצוינים וטופלו ביד טובה ובמידת עשייה מושלמת. השירות היה אדיב ונעים, והמלצר נענה לכל בקשותינו. תענוג שיש מקומות כאלה בירושלים, ובסה"כ מדובר במסעדה טובה ואיכותית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
lio - תמונה
lio 57 ביקורות
שווה הגעה
5.0
20/06/17

הגענו למסעדה במקרה עם קופון - וגילנו את מר בקשי הירושלמי ששמו הולך לפניו בפתיחת מסעדות. פתחנו בלחם חם שהוגש(אהבנו את ציפוי הסולת על הלחם) עם מגוון הסלטים שהוגשו. הזמנתי פורל שלם בגריל... שהגיע עם תוספות מדהימות של ירקות מוקפצים/קלויים עם 1/3 בירה קרה מהחבית, במנה השנייה היה סלמון(מנה נדיבה) צרוב עם פירה בטטה (מתוק) ובירה קרה גם כאן. מיותר לציין שחזרנו פחות מחודש אחרי לארוחה נוספת שפשוט שווה - מדהים. וודאי שאחזור לשם פעם נוספת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
yoni - תמונה
yoni מבקר מתחיל
טעים נעים ויפה
3.5
16/06/17

האמת שהופתענו לטובה הגענו עם גרופון השירות היה מעולה לא הרגשנו בכלל שינוי ביחס , מלצרים אדיבים מחייכים זוכרים בעל פה את הזמנה ולא טעו בשום שלב וכן גם המליצו בחכמה. האוכל היה טעים ביותר... רואים שמדובר בממוחים לדגים וגם משביע. המקום יפה מושקע ונקי ביותר. נקודות לשיפור: קראתי שיש נוף מדהים והאמת שאני עדיין מחפש אותו. המנה ראשונה הגיעה כאשר היינו כבר באמצע העיקרית (יש לציין שקבלנו פלטת סלטים על ההתחלה טעימה ביותר עם לחם המקום טרי וטעים. הייתי שמח שיתנו לי לבחור מקום ישיבה אחר לקח קצת זמן עד שהמנות יצאו אבל עדיין סביר. באנו עם גרופון אז היה שווה אבל המחירים המופיעים בתפריט לדעתי יקרים קצת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שני - תמונה
שני 7 ביקורות
אם אתם באים עם קופון מומלץ לכם שלא לבוא!!
2.8
30/04/17

אכלנו כמה פעמים במסעדה בפעם הראשונה כשהיינו ללא קופון קיבלנו יחס יוצא מן הכלל אפילו השף ניגש אלינו בסוף הארוחה אבל בפעמים הבאות כשהגענו עם קופון של גרופון קיבלנו יחס מאד מזלזל ולא נעים... ובמיוחד בפעם האחרונה הזמנו שתי מנות דגים ואחת היתה בילתי אכילה בעליל וכשביקשנו להחליף או להחזיר קיבלנו יחס נוראי וכמובן שלא החזירו או זיכו אותנו העל המסעדה אמר הדג עלה לי כסף אין לי מה לעשות איתו אני לא מזכה בקיצור מי שלא יודע לתת שרות לקוחות כמו שצריך שלא ינהל מסעדה!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יפעת - תמונה
יפעת מבקר מתחיל
לא אגיע שוב.מאד רציתי....
3.0
15/02/17

על הפנים!!שרות גרוע.מחיר יקר. המנות קטנות מנה ראשונה הוגשה עם רוטב ללא כף חלוקה.ללא כל התראה, המלצר חשב שסימנו לאכול את המנה ופינה אותה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חן-חנה - תמונה
חן-חנה מבקר מתחיל
מקום מעולה, אך לא משביע
3.8
23/12/16

מקום יפה לשקט, מעוצב בטעם טוב. האוכל נחמד, הפסטה מוצלחת, וגם הסלט חלומי היה מעולה. אבל הפיצה לא טעימה, לחם הבית נראה כמו פיתה ממאפיה סמוכה. ובעיקר - הכמות מזערית ולא משביעה, קערת פסטה... עם 10 חתיכות ביס, והקינוח ממש מעליב, הוא מגיע בתוך צלחת ענקית ותופס כחמישית מהשטח בתוך צנצנת פשוטה, קיצור מעליב.. האוירה מעולה, השירות אדיב, המקום שקט ומזמין. והמחיר לא יקר כל כך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
yaf - תמונה
yaf 8 ביקורות
יש מקום לשיפור
3.0
16/11/16

באנו בעקבות גרופון ל"מסעדת שף". סלטים ופיתה חמה המזכירים סטקייה כבר ניבאו את הרעות (הסלטים היו בסדר, חוץ מהשימוש המרובה ברוטב צ'ילי מתוק). לצערינו המנות הראשונות היו טפלות לחלוטין, אחרי... שביקשנו הרבה לימון ומלח גס, הצלחנו קצת לשפר את המצב. מנות העיקריןת - הדגים היו טעימות, הדגים השלמים על הגריל היו מצוינים. הדגים "בגריל" היו מקומחים ונראו מטוגנים. אם שמים קמח על דג - צריך לוודא שזה בסדר עם הלקוח. מנות הקינוח היו בינוניות ומטה. נכון ששתייה קרה לא נכללה בגרופון, אך האיש שלי לא שותה יין וגם לא משקאות מסוכרים, היה צריך להתחנן בפני בעלים להביא לו משקה דיאטתי במקום... לדעתי עם גרופון זוגי ב250 שקל...אפשר לצפות לגמישות. בסוף הוא קיבל. אווירת המסעדה רחוקה מלהיות יוקרתית, יותר כמו חדר אוכל גדול... מפיות מנייר, ללא מטליות לחות לנקות את הידיים אחרי הדגים... השרות היה מעולה. המלצר שלנו עשה את המקסימום שנרגיש טוב וזה תיקן קצת את המצב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אסף ברן - תמונה
אסף ברן מבקר מתחיל
אין דברים כאלה!!
4.8
12/09/16

הגענו לירושלים לבר מצווה בכותל ולאחר בר המצווה חיפשנו מסעדת דגים בירושלים. הגענו למסעדת פסקדוס שמוגדרת כמסעדת שף גורמה( למרות שהמנות ענקיות) דרך אתר רסט. היינו 12 אנשים נכנסנו למסעדה... חדשה שהיתה מלאה ולמרות שלא היה מקום בעל הבית דאג שיגישו לנו לימונענע גרוס על חשבונו בזמן ההמתנה בחוץ. כשכבר התיישבנו קיבלנו לחם פרינה חם ופריך וסלטים ברמה גבוהה מאוד, דגים שמוגשים בצורה שלא ראינו כמוה בארץ בשום מסעדה!!! המסעדה הזו פשוט מעמידה רף כל כך גבוה שאם היא תשמר אותו הם יהפכו קרוב לוודאי למסעדה הטובה בארץ. המחירים לא כל כך זולים( 12 אנשים כולל קינוח 1960 שח)אבל שווה כל שקל. הערה בונה: המטבח שקוף ולכן הטבחים חייבים לדבר יותר בשקט כי הלקוחות שומעים את הצעקות מהמטבח.

עוד פרטים
הוספת תגובה