נגישות
נגישות
טלפון ראשי 053-4247629 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

עוד מסעדות בירושלים

פלומינו בירושלים
ירושלים
מסעדה איטלקית, כשר
הזמן שולחן
בורגר מרקט בירושלים
ירושלים
מסעדת בשרים, כשר
בראסרי  בירושלים
ירושלים
ביסטרו
הרווי'ס בירושלים
ירושלים
מסעדת בשרים, כשר למהדרין
מסעדת 02 בירושלים
ירושלים
מסעדת בשרים, כשר
הזמן שולחן
דולפין ים בירושלים
ירושלים
מסעדת דגים
הזמן שולחן

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

23 ביקורות וחוות דעת על פסקדוס

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
Ty - תמונה
Ty 2 ביקורות
היה מצוין
5.0
13/09/19

יודעים איך לעבוד ב שירות מעולה ואוכל טעים. הייתי אומרת שיש להם את השירות הכי טוב שקיבלתי במסעדה בישראל. Good food , great service.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ES - תמונה
ES 4 ביקורות
התחיל לא טוב - נגמר בסדר גמור
3.5
29/04/19

התחיל רע ונגמר בטוב... אפרט לעומק: הגענו עם 2 קופונים ל 2 זוגות: אחד ללא מנת דגים ואחד כולל. בעל הבית לא הסכים לכבד את 2 הקופונים באותו שולחן. למה? לא ברור. הסברתי שהבת שלי צמחונית ולא... היה טעם להזמין קופון יקר יותר שכולל דגים... לאחר דין ודברים וטונים גבוהים, התרצה והסכים שנאכל יחד באותו שולחן. תחושה ראשונה מאוד לא נעימה אך מכאן הלך והשתפר. בהחלט התאמצו להיות נחמדים. המנות טעימות + (המחיר שווה בגרופון בלבד): מנת הפתיחה של ארטישוק עם סלומון - מיוחד מאוד וטעים. 2 מנות דגים בגריל - טעים בהחלט אך די סטנדרטי, לא משהו מיוחד המצופה ממסעדת דגים. מנת סלט חלומי - כמות סבירה, הרבה חסה , די סטנדרטי. מנת פטוצ'יני + מנת רביולי - טעים + , כמות סבירה (לא גדולה כפי שאמר המלצר). השירות בסדר, אם כי 2 מלצרים למסעדה זה ממש לא מספיק. המתנה ארוכה מידיי להתייחסות תוך כדי הארוחה. מנות אחרונות טובות בהחלט. לסיכום - מקום נחמד, שקט, אוכל טוב, מחיר 400 ש"ח בגרופון - ל 4 סועדים -(בהחלט סביר!)

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלופה - תמונה
אלופה 2 ביקורות
לא חוזרת לשם ולא ממליצה.
2.3
18/04/19

הזמנתי קופון דרך וואלה שוופס, אין קשר בין הכתוב בקופון לבין ההצע של המסעה בפועל. כמו כן, עפ"י הקופון הייתי זכאית למנות נוספות, אולם לא נתנו. הרביולי היה על הפנים, סלט נחמד, פיצה קטנה עם... מלא רסק עגבניות וקינוח מדהים. חייבת לציין שיש שם אווירה מדהימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ee35 - תמונה
ee35 21 ביקורות
משתלם דרך גרופון
3.8
01/02/19

אכלנו בפקסדוס, הגענו דרך דיל של גרופון. האוכל מאוד טעים, המנות נדיבות. חלקנו סלט פסקדוס שהיה עשיר, מנה ראשונה של ארטישוק עם תוספות טעימות פיצה פסקדוס נהדרת ופסטה. המנות גדולות מאוד. גם... השינוי שיחקנו היה מעולה. משתלם דרך גרופון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
lio - תמונה
lio 57 ביקורות
כל פעם מגלים דברים חדשים(:
5.0
20/12/18

בת הזוג שלי אוהבת דגים...אז לקחתי אותה לאכול בפסקדוס שכבר דגמתי אותה בעבר כמה פעמים. הפעם הזמנו(מתברר שהיה גרופון על ארוחת שף-משתלם!)פורל ומוסר ים-הוגש חם ונעשה בצורה מדהימה, הסלטים... כרגיל מפנקים,במיוחד החצילים בצ'ילי!! לא מבין אנשים שלא פירגנו בחוות דעת אחרות (גם אני לא נהניתי מהעובדה שהיה באותו ערב אירוע..זה לא אומר שהמקום שכונה..) בכל מקרה התוספת שהוגשה פחות טובה מתוספות שהוגשו בעבר(שעועית ירוקה מוקפצת עם פטריות ושומשום..) כולל כוס יין,שתייה קלה ומנה אחרונה וכל זה ב-250 ש"ח...שווה. נ.ב שכחתי לציין שהפעם למנת פתיחה הזמנו את הפטריות סלמון בטמפורה - מדהימות שוות כל ביס!! לתוהים לגבי התשלום..אין חשבונית כי הזמנו דרך גרופון(249 ש"ח)

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

9
מומלץ לארוחה משפחתית
5
מנות נדיבות
5
אווירה יוקרתית
2
מומלץ לארוחה עם חברים
2
אווירה אורבנית
1
תפריט מגוון
הצג עוד חוויות

מספר נוסף: 02-9403338

מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה