נגישות
נגישות

מא פאו - Ma Pau ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

12 ביקורות וחוות דעת על מא פאו

shira.greenberger1 - תמונה
shira.greenberger1 מבקר מתחיל
מעולה!
5.0
11/03/22

אוכל ממש טעים ואחלה שירות. יש להם גם הטבות חבר מועדון ממש משתלמות וההצטרפות בחינם. התאהבתי במקום בפעם הראשונה שהייתי שם ומאז אני מכורה :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
nurish - תמונה
nurish 3 ביקורות
הפתיע לטובה
4.3
19/03/19

קראנו את הביקורות הלא מחמיאות רק לאחר שהגענו. השירות מרושל, האווירה לא משהו, יחד עם זאת האוכל היה טעים מאד והפתיע. היו מנות שהתמחור שלהן היה גבוה לגודל המנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
24/03/2019
על מנת שנוכל להשתפר נשמח אם תוכלו לעדכן אותנו לגבי מועד ושעת הביקור, ומידע נוסף לגבי חווית השירות
Alex B - תמונה
Alex B 8 ביקורות
בריא, טעים וצ'יל
4.3
20/02/19

באקראיות הלכנו לחפש אוכל והמסעדה הייתה נראית מושכת לעין באווירה שלה ולמה לא אוכל הודי ? רציתי אופציה בריאה אך מפנקת ,משהו שלא אוכלים כל יום - וכך היה. הזמנתי מנה צמחונית שכללה מגוון... מנות תבשילים ואורז- מנה גדולה ומאוד שווה את המחיר לפי דעתי, לא הצלחתי לסיים אותה. בעייני המחיר מאוד טוב לתמורה למרות שאולי המנות פתיחה טיפה יקרות ולא הכרחיות כשמקבלים מנה עיקרית כזאת גדולה. מבחינת טעם - מעולה, כמובן לאוהבי תבלינים ואוכל עשיר טעמים. כמו שאמרתי, מגוון גם לצמחונים ולטבעונים. ישבנו בחוץ כי רצינו לעשן, היה חימום מאוד טוב שהרבה מסעדות נכשלות לספק בחוץ , נר על השולחן מאוד נקי ומעוצב יפה. אווירה רגועה, לא רועשת מדי ומוזיקה כיפית בעיניי. הייתה מלצרית אחת בלבד ששימשה גם כברמנית, כן מאוד נחמדה ושירות טוב אבל היה יכול להיות יותר מהיר ונגיש אם היה יותר אנשי צוות. סה"כ מסעדה מעולה, אוכל טוב, אווירה מעולה - לא מסעדה יוקרתית עכשיו לצאת לדייט חגיגת יום נישואים אבל בהחלט מסעדה טובה שאבקר בה שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
natalie - תמונה
natalie 124 ביקורות
הודי מומלץ
3.8
04/11/18

אווירה תל אביבית. מקום קטן יחסית, ניתן גם לשבת על הבר. הזמנו טייק אווי של טהלי קטניות ללא בשר. המנה גדולה ומשביעה, מחולקת בחמגשית מפלסטיק. רק במנות הבשריות מגיעה הפיתה המקומית, בצמחוני... כבר לא מוסיפים. באסה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
dafna - תמונה
dafna 18 ביקורות
האוכל טעים מפנק וזול, האווירה רועשת
4.0
11/02/17

המקום קטן, עמוס וצפוף - אבל בצורה טובה שמקנה הרגשת הודו. האוכל טעים והמנות יפות ובהחלט שוות את המחיר ששילמנו עבורן. הפלוס הכי גדול שצ'אי היה מעולה. מה שהיה לי פחות נעים הייתה המוזיקה... ההודית שהושמעה בקולי קולות ולא כמוזיקת רקע, זה הרגיש טיפה מפונפן, כאילו הם מפחדים שחס וחלילה מישהו יגיד עליהם שהם לא הודיים מספיק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
llgg - תמונה
llgg 6 ביקורות
תענוג
4.8
29/12/16

ממליץ מאוד על המסעדה - סניף החשמונאים. היינו כמה חברים בסניף החדש בחשמונאים ומאוד נהנינו. האוכל הוא הודי אמיתי (ובתור אחד שהיה כמה פעמים בהודו אני מזהה כזה). הרבה מנות מיוחדות שלא... מוצאים בהודיות הרגילות (והאנמיות למדי) האחרות. כל המנות שטעמתי היו טובות עד מצוינות. בניגוד לסניף בנחלת בנימין, שהוא די קטן ואף פעם לא הצלחתי להיכנס אליו בגלל התור האינסופי, המסעדה גדולה ומרווחת ואפשר להזמין מקום מראש. שמעתי שהיו תלונות על השירות בסניף המקורי, אבל כאן המלצרים היו מקסימים, סבלניים, זריזים ויעילים. האווירה במקום נחמדה ורגועה. מקרינים קליפים הודיים על הקיר עם פופ הודי בווליום שמאפשר לדבר בכיף. המחירים הוגנים בהחלט, אפילו זולים. בבקשה תשמרו על הרמה ואל תתקלקלו! מבטיח לחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ארז - תמונה
ארז 2 ביקורות
זה עדיין לא זה, טיפה פחות "באהבה" וקצת יותר נדיבות יעשו טוב למקום יפה ועם פטנציאל
3.5
24/05/16

סביר, מקום מעוצב יפה, על מסך גדול מקרינים MTV הודי בווליום מציק, אוכל סביר, לקחנו 2 טאלי ולא שבענו, לצערי, אורז הוגש בקמצנות, למרות שמילת המפתח על ידי כל הצוות היתה "באהבה" , אנסה אותם... שוב כי המקום נראה בהרצה, מקווה שישפרו גודל, אין דבר מבאס מלהזמין מנה עיקרית ואז להזמין עוד מנת אורז רק כדי לשבוע.

עוד פרטים
הוספת תגובה