נגישות
נגישות

טש וטשה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

18 ביקורות וחוות דעת על טש וטשה

ענת - תמונה
ענת 2 ביקורות
חוויה נעימה לכל המשפחה.
5.0
10/02/18

האוירה בטש וטשה נעימה וחמימה, הבעלים והמלצרים אדיבים ביותר ונותנים הרגשה של בית. האוכל מוגש ועשוי בטוב טעם נהננו מכל המנות המגוונות שהזמנו,חגגנו יומולדת גם הילדים נהנו. המחירים... הוגנים.נחזור שוב:)

עוד פרטים
הוספת תגובה
קרן - תמונה
קרן 200 ביקורות
כיף של מקום
4.3
14/11/17

איזה מקום מקסים. הגענו בעקבות קופונים שפורסמו אבל אין ספק שנחזור גם בלי קופונים. התחלנו בראשונות: לוביו (31 שח) שזה מעין "חומוס" שעועית שהיה טעים והמרקם נהדר ומתובל כראוי והוספנו גם מנת... גרבלקס שהיה מעולה (38 שח). הראשונות הגיעו בליווי לחם גרוזיני חם וטרי שחוסל עד הגרגר האחרון. לעיקריותת הזמנו סוג של חצ'פורי בצורת סירה ע בשר וצנוברים (65 שח) ותבשיל חי בבישול ארוך עם תפ"א וערמונים (92 שח). התבשיל היה ממש טעים וקצת פיקנטי שהכי כיף לטבול את הלחם ברוטב שלו, אל החצ'פורי לא הגענו כי כבר היינו ממש מלאים אבל הוא איתנו בקופסא הביתה לקינוחים כבר לא היה מקום אבל זה יהיה בפעם הבאה חשוב לציין שקיבלנו שירות מעולה, המלצר שלנו היה חמוד, חייכן והמליץ על אחלה מנות והכי חשוב לא הציק לנו למרות שישבנו שם יותר משעתיים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מזל - תמונה
מזל 3 ביקורות
מעל למצופה !!!
4.8
13/10/17

הגענו לסעוד 9 מבוגרים + 3 תינוקות. קיבלו אותנו בסבר פנים חם ובאדיבות רבה. השירות של מריה המלצרית היה יוצא מן הכלל, שירות מכל הלב עם חיוך, בסבר פנים יפות ונענית לכל משאלה. האוכל היה... מצויין. התפריט מגוון והמנות טעימות מאוד. האווירה היתה מאוד נעימה בתחילה מוזיקת רקע ולאחר מכן הופעה. התשלום קצת יקר לראש, אך שווה ביותר. מתכננים לבקר שם שוב ושוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tal - תמונה
Tal מבקר מתחיל
עונג גדול
4.8
12/10/17

יצאנו לחגוג יום נישואים והבחירה במקום בהחלט הייתה מוצלחת ביותר! האוכל מעולה (כל מנה יותר טובה מקודמתה), השירות חם, אדיב ומאיר פנים. בעל הבית מקסים. בקיצור מומלץ! מומלץ!! מומלץ!!! ללא... ספק נחזור בשנית. תודה רבה לכם!😊

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרית - תמונה
שרית 5 ביקורות
לא מומלץ
1.5
14/09/17

שלום אני ואשתי הגענו לחגוג את יום הולדתי מלצר צעיר קיבל אותנו התיישבנו בשולחן שבחרנו האווירה בהתחלה הייתה איומה מוזיקה רועשת שאי אפשר היה לדבר אחד עם השני אשתי ביקשה אם אפשר להנמיך את... המוזיקה והכן המוזיקה הונמכה לפני ההזמנה ידענו את המלצר כי יש ברשותנו קופון והמלצר פירט מה אפשר להזמין דרך הקופון מנות ראשונות הזמנו קציצות פרסה שהיו דיי טעימות ומנה שניה לוביו שהיה בנוני לאחריו הזמנו את שתי המנות העקריות 1 שוארמה גרוזינית 2 חורציאני מאפה בצורת סירה במילוי בשר .המלצר ניגש אילנו לאחר 10 דקות ונאמר לנו כי התנור התקלקל והטכנאי מסדר אותו ויש קצת איחור. בסופו של דבר המנות שלנו הוצאו מהמסעדה כנראה למקום כלשהו להכנה כאשר אנחנו לא יודעים איפוא הם הוכנו ובאיזה תנאים הם היו ברצוני להדגיש שבשום שלב לא הוצע לנו משהו לנשנש עד להגעת המנות .כעבור 30 דקות הגיעו המנות וזאת חוות דעתי לגבי המנות . מנת השוארמה הגרוזינית הייתה יבשה ובלתי אכילה המנה השניה הייתה חריפה מאוד כאשר המלצר לא יידע אותנו כי מנה זו חריפה . לגבי שאר הדברים שירות חובבני ניהול בנוני ומטה אכזבה גדולה מהמסעדה . אז אם חשבתם ללכת ולהתפנק הייתי ממליץ ללכת לחומוסייה טובה או לחלופין מסעדת פועלים טובה שם אני חושב הייתי נהנה יותר

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sandra - תמונה
Sandra 2 ביקורות
טעים, נעים ומומלץ.
5.0
01/07/17

פעם ראשונה שלנו במסעדה, מאוד נהננו מהמנות, מהשירות והאווירה. הכל היה טעים ובמחירים מאוד סבירים. המקום נמצא במבנה עתיק מה שמוסיף לאווירה. ממליצה בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רונית - תמונה
רונית 10 ביקורות
מסעדה מעולה, מומלצת בחום!!!
5.0
08/02/17

מסעדה מעולה!!! היינו תשעה סועדים, כך שטעמנו חלק גדול מהתפריט. הכל היה מעולה! השירות מצויין, קשוב אבל לא מנדנד. ובנוסף מופע מוזיקלי מדהים של חבורת זמרים ונגנים גיאורגים, עם שילוב קולות... מהמם. בילינו ערב מהנה ביותר וכל זה במחירים סבירים. אין ספק שנחזור בהזדמנויות רבות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
sarit147 - תמונה
sarit147 172 ביקורות
חוויה מדהימה
5.0
01/02/17

המסעדה או שמא חמארה ממוקמת בשוק הפשפשים וכבר בכניסה למקום ניתן לחוש באווירה קסומה ומיוחדת, כזו שלא נתקלים בכל מקום, גם מי שלא גדל על התרבות והמאכלים הגרוזיניים יעביר פה ערב של בילוי... תוסס לצד ארוחה נפלאה, בעלי המסעדה מיקי ובת זוגתו יפעת (או שמא טש וטשה) יצרו מקום ייחודי שבו כולם נהנים ומרגישים כאילו והגיעו לסלונם הפרטי של הזוג, המקום מעוצב מדהים. מבחר מאפים גרוזינים מדהימים: חצ'אפורי אצ'רולי עם גבינת רוקפור וביצת עין (64 ₪), חצ'פורי טבעוני במילוי כרישה ותרד ( 48 ש"ח) מאחר ותזונתי נטולת גלוטן לא טעמתי מהמנות הנ"ל אך שותפי לשולחן התענגו וחיש מהר הצלחות נותרו מיותמות מסעדה מומלצת חוויה מדהימה

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 3 ביקורות
טעים מוסיקה גרוזינית אני חשבתי אני בתביליסי
4.8
24/12/16

טעים שווה מומללץ לכו לבקר אני היתי עם חבר שלי אכלנו קבב סלט חצפורי שתינו בירה אני אורז 200 שח ....

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yaniv - תמונה
Yaniv מבקר מתחיל
אוירה גאורגית ביפו
5.0
05/11/16

שרות מאוד נדיב , זוג נגנים שמנעמים באוירה גאורגית האוכל מאוד טעים והגיע יחסית מהיר. אני אישית מאוד נהניתי , מומלץ!!! מומלץ לחברים , זוג , משפחה מנות לא גדולות אבל מספקות , מחירים... סבירים.

עוד פרטים
הוספת תגובה