נגישות
נגישות

הגראז' ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

30 ביקורות וחוות דעת על הגראז'

foodisgood - תמונה
foodisgood 23 ביקורות
המבורגר מעולה!
4.3
01/04/17

אני ממש מבסוטה על המקום הזה! יצא שנסענו מרחובות לכיוון ראשון וראינו את המסעדה ככה בדרך. אז קודם כל היה מאוד נוח לעשות שם עצירה. דבר שני ההמבורגר שהזמנתי היה פשוט מעולה, עם גבינה בפנים... שנתנה לזה עוד עסיסיות וטעם. האוכל הוגש מהר ומהר מאוד חזרנו לדרך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טל - תמונה
טל 45 ביקורות
סבבה וזה. בדרך מהים
3.3
07/09/16

המקום נבחר בשל הלוקיישן המעולה, על הדרך, במחלף ראשונים, חנייה נוחה. אמנם בתוך תחנת דלק אבל לא הכי נורא ההמבורגרים טעימים, הבשר מצויין. לטעמי היה מתובל מדי. הצ'יפס טעים, בשל צורת הגשה... שלו (לא בקערה אלא פרוש על המגש) הוא התקרר ממש מהר תוספת כדורי מק'אנדצ'יס מגניבה לגמרי מחירים נוחים ויש עסקיות

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירלי פופילסקי - תמונה
שירלי פופילסקי 349 ביקורות
קצת בילוי באיזור שומם
4.0
31/08/16

הייתי בפאב עם בן זוגי בערב אחרי הליכה, הפאב נמצא בסמיכות לתחנת רכבת הראשונים. ייאמר שאין כלל מקומות בילוי באיזור אז נחמד שיש את הפאב הזה לימים שלא מתחשק להתרחק מהבית\אפשר לשתות כי לא... נוהגים :) הזמנו לימונענע גרוס, פאנטה וכרובית מטוגנת ובצד רוטב צ'ילי ורוטב מיונז. היה נחמד. היה רועש אבל מבחינת השירות היה אחלה, אפילו מלצרית אחת ניגשה מבלי שביקשנו לשאול אם צריך משהו. מבחינת המחיר היה סביר, מצרפת קבלה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירלי פופילסקי - תמונה
שירלי פופילסקי 349 ביקורות
טעים ושירותי אבל כדאי להנמיך את המוזיקה
4.3
21/08/16

הפאב נמצא ליד הרכבת, קרוב לביתי, שזו נקודת זכות כי אין תיירות בשכונה שלי. היינו בפאב בערב יום שישי 3 זוגות ועוד חברה. מבחינת האוכל היה טעים, בן זוגי ואני הזמנו כרובית מטוגנת, שניצלונים... (לכל אחד מהם היו 3 רטבים שונים ז"א היה מגוון), מיץ ענבים ולימונענע גרוס. מבחינת השירות היה מצוין, הייתה מלצרית שהייתה מאוד סבלנית להתלבטויות שלנו (הרבה אנשים...), עשתה איתנו צחוקים קיצר הייתה נהדרת. רק חבל שהיה רעש (מוזיקה חזקה למדיי) ואי אפשר היה לשמוע שיחות בשולחן, קצת פגע בתקשורת, אבל כנראה ככה זה בכל פאב \: עם חברים זה עוד בסדר כל עוד הקבוצה קטנה, פחות לדייט. מחיר רגיל. צרפתי את הקבלה של מה שאנחנו הזמנו בלבד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אמיר - תמונה
אמיר 42 ביקורות
פשוט ונחמד
4.3
08/08/16

מקום נחמד, קונספט פשוט בעיצוב שנות ה 80. שירות מהיר ואדיב. מגוון תוספות רחב למדי לכל אוהבי המבורגרים. מידת העשיה הייתה מדוייקת כפי שביקשתי. סה"כ המבורגר טעים, אך לא יוצא מן הכלל. אכלנו... בשישי בשעה 17:00, שבה מוגשות ארוחות עיסקיות במחירים טובים (53 ₪ לעיסקית). מנות הקינוח היו גדולות וטעימות מאד

עוד פרטים
הוספת תגובה
Neriya - תמונה
Neriya 21 ביקורות
ארוחת צהריים בכיף
4.8
28/07/16

עוד ארוחת צהריים שאכלנו שם, אוכל מצויין, המקום מפוצץ כל צהריים ולנרות זאת לקח חמש קדות לשבת, לאוכל לקח יותר זמן מבדרך כלל להגיע אבל עדיין בזמן סביר, מחיר צהריים שפוי (עסקית ב58₪)

עוד פרטים
הוספת תגובה
שי - תמונה
שי 2 ביקורות
ביאסו לנו את הערב.
1.5
11/07/16

ביצענו אתמול משלוח של 4 המבורגרים והתאכזבנו קשות המתנו במשך שעה וארבעים שהובטח מקסימום שעה ורבע השרות היה גרוע לא ענו לטלפונים כשהמשלוח הגיע קיבלנו המבורגרים קרים יבשים ותפלים ללא רטבים... בושה שמסעדה מוציאה מנה כזאת ממש ממש לא מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
yuvalmoo - תמונה
yuvalmoo 2 ביקורות
שירות משלוחים מאכזב מאוד
2.0
26/03/16

היה כתוב זמן משלוח עד שעה. לאחר שקיבלתי אישור הזמנה ניסיתי להתקשר כמה פעמים למסעדה (כפי שמומלץ באתר) כדי לוודא שהם יגיעו תוך שעה כי היינו צריכים לצאת, אף אחד לא ענה. אחרי שעה הצלחתי... לתפוס את המסעדה שאמרו שהמשלוח באריזה כי היה לחץ. כששאלתי למה לא מודיעים ללקוח שזמן המשלוח ארוך ממה שרשום, אמרו לי שאני צריך להתחשב בהם כי פורים היום (ולא הציעו שום פיצוי).. התשובה הזאת קצת עצבנה אותי כי מבחינתי, זמן ההמתנה למשלוח הוא חלק מהמוצר שאני קונה - זה כמו לקבל המבורגר בלי לחמנייה או פיצה בלי גבינה. בית עסק שמכבד את עצמו צריך לעמוד מאחוריי תקלות ולא לבקש מלקוחותיו, שמשלמים לא מעט, שיתחשבו בו. ביטלתי את ההזמנה ויצאתי מהבית. כנראה לא אזמין משם יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ADVA - תמונה
ADVA 87 ביקורות
המבורגר
3.5
30/11/15

הזמנו משלוח הביתה. בעיקר המבורגרים וטוסט אחד. יש להם בתפריט המבורגרים עם טוויסטים ששייכים למקום עצמו. אחד מהם הוא עם שומן כבש. היה נחמד מאוד. אבל לא יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
fisherco - תמונה
fisherco 88 ביקורות
מעולים!
4.0
22/03/15

שבוע שעבר אכלנו לראשונה בגראז'. ישבנו על הבר והיתה אחלה של אוירה. המנות היו גדולות וטעימות והמחיר שווה לכל נפש. השרות היה מהיר ונעים. אין ספק שנחזור- וכייף שיש מקום כזה בראשון!

עוד פרטים
הוספת תגובה