נגישות
נגישות

הגראז' ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

30 ביקורות וחוות דעת על הגראז'

Yoel - תמונה
Yoel מבקר מתחיל
הבנו את הרעיון, לא יקרה שוב
1.5
28/05/18

הגענו 7 אנשים והזמנו המבורגרים, חלק הזמינו מדיום, לכולם ללא יוצא מהכלל הגיעו "קציצות" שבקושי בושלו, עיסת הבשר היתה לא עשויה ולמעשה לא בושלה כמעט בכלל. רמת הבשר והקציצה, גם לאחר שהחזרנו... לבישול נוסף, היתה רמה נמוכה ביותר. רמת "הקציצה" בשילוב מחיר מוגזם של 49 ש"ח ל-230 גרם של הדבר הזה, מהווים שילוב בלתי נסבל. המקום סובל מאקוסטיקה גרועה, רעש בשילוב תאורה עמומה לחלוטין, לא משהו בכלל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
natalie - תמונה
natalie 124 ביקורות
המבורגר מצוין
4.0
11/04/18

מנות נדיבות וטעימות, המבורגרים ברמה גבוהה. בימי שישי, מוצ"ש כדאי להגיע סבלניים כי ההמתנה בתור ארוכה. אווירה צעירה וקלילה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mor - תמונה
Mor 132 ביקורות
אוכל טעים, אוירה כיפית וקלילה
4.0
06/11/17

מסעדת המבורגרים טעימים עם אוירה נינוחה, צעירה לקלילה. מתאימה לזוגות ומשפחות בעיקר בשעות היום, ההמבורגרים טעימים מאוד, המגוון קצת מצומצם אבל המנות טעימות. שירות אדיב. חבל שאי אפשר לבצע... הזמנה מראש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירלי פופילסקי - תמונה
שירלי פופילסקי 349 ביקורות
טעים, זול, קצת רועש, כדאי להזמין מקומות מראש
4.8
01/09/17

הייתי בשישי בערב במסעדה עם בן זוגי, שמחתי שהפעם היה מקום גם בלי שהזמנו, זה נדיר. המנות היו טעימות, לפעמים קצת רועש ולא נעים, אבל המלצרים סבבה ונחמדים. קוקטייל טעים של תות נענע וגם ההום... פרייז סבבה, בן זוגי המליץ כרובית מטוגנת והיה מרוצה. המחירים ממש בסדר!!! לשם שינוי מקום שלא מפגיז במחירים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרון - תמונה
שרון 42 ביקורות
שרות מצוין, האוכל טעון שיפור
3.8
01/08/17

הזמנו שלוש מנות המבורגר בטייק אווי. ההזמנה נעשתה דרך האתר בקלות ובנוחות, עסקית גם בשבת. המנות הוכנו מהר מאד, נארזו בצורה טובה ושומרת טריות. ההמבורגר עצמו היה מעט טפל, הצ'יפס לא היה פריך... (נראה כאילו הוצא מהשמן לפני הזמן) וההום פרייז היו פריכים וטעימים אולם הרוטב עליהם הושם בנדיבות רבה מדיי מה שפגם בטעם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
OritY - תמונה
OritY 39 ביקורות
כשהמקום מלא - לא כיף..
3.8
24/05/17

המקום נמצא במתחם של תחנת דלק בין ראשון לנס ציונה עם גישה וחניה לא הכי נוחים. הגענו משפחה של 8 איש בשבת אחה"צ (סביבות 17:30) והמקום היה מלא ונאלצנו להמתין. זו לא הפעם הראשונה שלי במסעדה,... אבל כאשר המקום הוא מלא, האוירה ממש לא כיפית: מוסיקה רועשת בווליום גבוה, השולחנות והכיסאות מסודרים בצפיפות רבה, המלצרים מתרוצצים.. האוכל הגיע בזמן סביר. הדיל ניתן במחיר יחסית זול. האוכל היה טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלכס - תמונה
אלכס 65 ביקורות
המבורגר טעים במסעדה נחמדה
3.8
22/05/17

הזמנו במסעדה 2 מנות של המבורגר לטייק אווי. המנות הגיעו מהר וארוז יפה מאוד. הדיל של המקום שווה וכולל שתייה ותוספת. מסעדה מומלצת למי שאוהב המבורגר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
robi - תמונה
robi 13 ביקורות
המבורגרים מתחת לבינוניים
2.5
25/04/17

הגענו שני זוגות לאכול סביבות 11 בלילה. המוזיקה בווליום מאוד גבוה ולא ניתן לשמוע גם מישהו שיושב מולך או לידך. הזמנו המבורגרים שהגיעו במידות עשייה לא נכונות (מדיום הפך למדיום רר ומדיום... וול הפך למדיום), לאחר כמה בסיסים הבנתי למה מידות העשייה לא יכלו להגיע בצורה מדוייקת- זה הרגיש כמו בשר שיצא מהקפאה ואין סיכוי לפגוע במצב שכזה. הקציצות לא היו טעימות, ולצערי ה- הום פרייז היו תפוחי אדמה שנחתכו לקוביות וטוגנו, מעליהם נשפך קצת רוטב צ׳ילי ואפילו לא עורבב כמו שצריך. המחירים גבוהים יחסית למנה שאתה מקבל (69₪ לארוחה עסקית כאשר הקציצה בטעם כזה זה מחיר מופרז לכל הדעות). השירות היה בסדר גמור אבל לא בשבילו הגענו. יותר לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של Yoel
Yoel
28/05/2018
Enav - תמונה
Enav 3 ביקורות
שירות בינוני ואוכל טוב
2.5
19/04/17

הגענו למסעדה ונרשמנו ברשימת המתנה המארחת אמרה לנו שהיא לא יכולה להבטיח את משך ההמתנה אך שהיא משערת שזמן ההמתנה יהיה כחצי שעה.יש לציין כי המסעדה הייתה חצי ריקה וכאשר המאחרתרחת נשאלה מדוע... היא אמרה שיש עומס על המטבח. פרט נוסף שחשוב לציין שבאותו הזמן הייתה הנחה של 10 אחוזים על טייק אווי כאשר המטבח לא עומד בלחץ, למלצרים אין עבודה ויש תור של כ15 זוגות/משפחות מחכות מחוץ למסעדה. במהלך השהייה בחוץ נשאלה המארחת מספר פעמים על ידי לקוחות שונים כמה אנשים ישנם לפניהם בתור, המארחת בחוסר סבלנות וקוצר רוח התעצבנה שלא תוכל לאמר לכל מי שבתור עוד כמה אנשים מחכים לפניו. לאחר כעשרים וחמש דקות חברתי ואני שמנו לב שהמארחת מכניסה לקוחות שהגיעו ונרשמו אחרינו, כאשר הסבנו את תשומת ליבה של המארחת היא שללה את הטענה שהצבנו ואמרה שנחכה בסבלנות. לאחר מספר לקוחות שנכנסו היא הגיעה על מנת להכניס עוד זוג והאדם ההגון אמר לה שחברתי ואני היינו לפניו. לאחר שחיכינו וציפינו נכנסנו והתיישבנו, המוזיקה במסעדה רועשת על מנת להסתיר את רעשי המטבח, בקושי הצלחתי לשמוע את חברצי שישבה על ידי. מעבר לכך שירות המלצרים היה בסדר גמור והאוכל היה טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירלי פופילסקי - תמונה
שירלי פופילסקי 349 ביקורות
טעים אך הרעש לא נעים
4.5
07/04/17

היינו במסעדה ביום חמישי בערב עם חברות, לא הזמנו מקום ולכן נתקענו שעה בחוץ! אז אם אתם מגיעים אחרי עשר, תבדקו אופציה להזמין מקום. מבחינת האוכל טעים, לקחתי דיל ב69 בלילה של כריך בשרי ושתיה... ותוספת. היה טעים. שאר החברות גם נהנו מהמנות - אצרף חשבונית שתוכלו לראות. מבחינת האווירה גם המוזיקה מאוד מאוד רועשת ולא נעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה