נגישות
נגישות

פרוזדור ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

9 ביקורות וחוות דעת על פרוזדור

Shai - תמונה
Shai 109 ביקורות
נחמד ומגוון
4.3
04/02/19

המליצו לי ללכת לשם אז הלכתי לשם היום עם אח שלי וחברה שלו. הזמנו צ'יפס עגול, טבעות בצל, 3 המבורגרים- אחד רגיל, אחד עם בצל מקורמל ואחד עם פטריות ובירה. סה"כ עלה לנו 222 שקלים לפני טיפ. לא... זול בכלל. אני חושב שאנשים שאוהבים לאכול המבורגרים עם גבינה ולא כשר בכללי נהנים שם מאוד, ובצדק. אני אישית לא אוכל המבורגרים עם גבינה, אבל עדיין מצאתי את עצמי במסעדה. זה מקום עם אווירה מעולה, ותפריט עם שמות מצחיקים ומגניבים ביותר למנות המוגשות. סה"כ בשבילי היה נחמד מאוד מקום לגיוון. יודע שיש אנשים שמגיעים לשם באופן קבוע. חייב לציין שחיכינו כרבע שעה כי לא הזמנו מקום, אז אם יודעים שרוצים להגיע לשם, שווה להזמין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפני - תמונה
דפני 234 ביקורות
טעים וכיף
4.5
02/12/18

אנחנו לקוחות די קבועים וזה מקום שפשוט כיף להגיע אליו! אתמול ישבנו שולחן של 10 כולל ילדים קטנים והיה ערב נהדר, ולא יקר מידי. פתחנו בכנפיים מעושנות שהיו דביקות ומתובלות היטב, כדורי גבינה... וחלפיניו שאין ביקור בלעדיהם, טבעות בצל, צ'יפס בטטה ועוד שלל מטוגנים מעולים כל השולחן לקח במבורגרים שלא אכזבו ולי היה חשק לסלט - לקחתי את הסלט קוב שהוא מושחת כמו ההמבורגרים - עם ביצה, גבינה כחלוה, בייקון, עוף, עגבניות והמון חסה קראנצ'ית, ברוטב חלבי של גבינה כחולה קרמית. אחרי כל הראשונות היה קשה לסיים כי זה גודל משפחתי... אז נשאר לי מספיק כדי לאכול אותו יום למחרת בעבודה(: השירות שם תמיד ממש מוצלח וגם הקטקטנים נהנו מהמבורגר איכותי וצ'יפס

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tal - תמונה
Tal 313 ביקורות
מאכזב
2.3
27/04/18

הגענו למסעדה לארוחת המבורגרים בשעת ערב, אחרי שקראנו ושמענו המון המלצות על המקום. המסעדה מאוד מאוד צפופה - שולחנות כל כך קרובים אחד לשני שאי אפשר לזוז אחורה עם הכיסא.. הזמנתי המבורגר... אלוף בצלות והזמנו מנת צ'יפס אחת לשתינו. ההמבורגר איכזב. טופינגים של בצל זה תמיד נחמד, אבל טעם הבשר עצמו הרגיש לי סתמי ולא מיוחד. ממש מאכזב. המבורגר טוב לדעתי נמדד לפי טעם הקציצה ולא לפי התוספות. גם הצ'יפס היה בנאלי ואכזב. האקוסטיקה נוראית ואי אפשר לדבר. בקיצור, לא נחזור. לא מצדיק 56 שקלים להמבורגר לבד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפני - תמונה
דפני 234 ביקורות
מההמבורגרים הטעימים שאכלתי!
4.5
20/08/17

מההמבורגרים הטעימים שאכלתי! התוספות מעולות והבשר טעים (למרות שלא בוחרים במידת עשייה וזה קצת מבאס, אני אוהבת בשר חצי עשוי ושם ההמבורגר היה על סף העשוי מידי, אבל התוספות המעולות הצילו את... המצב!) לקחנו המבורגר אחד עם בייקון צ'דר וגוואקמולי שהיה מעולה ומרענן ועוד אחד עם גבינה כחולה, רוקט ובצל כבוש שהיה סופר מיוחד עם טעמים צרפתיים. מרגריטה מנטה עלתה 20 שקל והייתה ממש שווה, וגם צ'יפב עם גבינה ובייקון עלה 18 שקלים ולגמרי הצדיק את עצמו! בא לי כבר לבוא שוב לנסות את ההמבורגרים האחרים(זה עם הפטריות נראה מעולה)

עוד פרטים
הוספת תגובה