נגישות
נגישות

השיפוד והמנגל ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

22 ביקורות וחוות דעת על השיפוד והמנגל

אורי - תמונה
אורי מבקר מתחיל
לא יודע אם אבוא לשם שוב עם חברים
2.3
29/03/18

הגעתי למקום עם כמה חברים והיינו רעבים. התיישבנו בשולחן וקיבלנו מבחר סלטים קלילים לשולחן עם שתי לאפות (2 לאפות לשש סועדים..), האוכל היה יחסית טעים אבל הבעיה הגדולה היה השירות. אתה רואה... שהמלצרים ובעל המקום פשוט לא איתך, כל הזמן הייתי צריך לבקש מהמלצרים למלא את הסלטים ולהוסיף לאפות- הרגשה לא נעימה עד לרמה שכבר היה לא נעים לבקש דברים. בנוסף, לבשר לקח מלא זמן עד שהגיע לשולחן, וכל היחס אלינו לא היה באווירה טובה להרגשתי. בסוף פיצו אותנו בצלחת צ'יפס, קפה ותה על חשבון הבית אבל מראש כמו שאמרתי לא היה מספיק טוב. ממש חבל לי שזאת הייתה ההרגשה אבל בגדול ביחס לאוכל שקיבלנו המחיר היה הוגן וטוב. מהאווירה של המקום ומהשירות קצת התאכזבתי, מודה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Uri - תמונה
Uri 3 ביקורות
נהנתי
4.5
16/02/18

מסעדה עממית במובן הכי טוב שיש במילה. שולחנ בלי מפה אומם, אבל זאת גם גם לא מסעדה יוקרתית, אלה מקום שאפשר לאכול אוכל טוב ולקבל שירות עדיב. הסטייק היה עשוי טוב, כמו שצריך וטעים. אין מבחר... גדול של בירות ואין בירה מהחבית לצערי. יין לא בדקתי הפעם. היחס אוכל למחיר טוב מאוד. ממליץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Maor - תמונה
Maor 2 ביקורות
אוכל סביר שירות לא מוצלח
2.0
05/07/17

הזמנו שיפודים פרגית סבבה שיםוד אנטריקוט צמיג הזמנו עוד 2 מאכלים בוכרים איד היה אחלה השני צ'יבורק עם טיפה של בשר בפנים , כשאמרנו למלצר שאין שם בשר בפנים התשובה הייתה ככה זה צריך להיות... בנימה מזלזלת ואז ניגש אחד האחראים ואמר מה הבעיה? הסברנו לו ותנחשו "ככה זה צריך להיות כנראה אף פעם לא אכלתם צ'יבורק" בקיצור חוויה לא מהנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רעות - תמונה
רעות 32 ביקורות
אחלה של מקום להעביר בו ערב עם חברים או משפחה, אווירה נחמד ואוכל סבבה...
4.5
09/02/17

יצאנו כל המשפחה לחגוג בשיפוד והמנגל, מיד כשנכנסנו קיבלו אותנו בחום. השולחן כבר היה ערוך ושאלו אם נרצה סלטי הבית, עלות של 10 ש"ח לסועד אם לא מזמינים בשר, ואם כן מזמינים סכום זה לא נכלל... בחשבון. העסיקה הכי משתלמת בשיפודיות. הגיעו לשולחן 10-12 סלטים טריים ומגוונים (היה חסר סלט חריף, אז דאגו לנו לסחוג). לאפות הגיעו טריות כל הזמן, 2 לאפות ראשונות ע"ח הבית ולאחר-מכן עלות של 3 ש"ח. השיפודים שהזמנו היו כולם מתובלים היטב ובמידת העשייה הרצויה (פרגית, חזה אווז, כבד ופילה בקר). השירות היה קצת איטי, ונאמר לנו שהגיעו קבוצות שהם לא ציפו להם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 4 ביקורות
קיבלנו מכם אירוע ברמה גבוהה, אוכל איכותי ושירות מצוין. תודה. משה ואביבה
5.0
27/09/16

ערכנו אירוע משפחתי קטן (20 איש) בחדר הפרטי במסעדה, וזכינו לקבל חווית איכות ושירות מדהימות. קיבלנו אוכל איכותי, מלצרים שהיו קשובים כל הזמן, קנקנים וצלוחיות שהתמלאו מבלי שנבקש, ואפילו... קיבלנו לשולחנות מנות נוספות על אלו שהזמנו. נהננו מאד, ונשמח לחזור ו/או ולערוך אירועים אצלכם. משה ואביבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רוני - תמונה
רוני מבקר מתחיל
עולה על הציפויות שווה בהחלט
4.8
18/07/16

הגענו עם האישה והילדים בני נוער קיבלו אותנו בחיוך. המזגן קירר אותנו כמושצריך ביום שרב. הזמנו פלטת סלטים טעימים וטריים להפליא. למעט החומוס שהיה בינוני אך לא פגם בארוחה. הלאפות החמות... שנאפו במקום זרמו לשולחן סלט בוכרי טרי וטעים ופותח תאבון. הזמנו שיפודים 2 לכל סועד פרגיות אנטריקוט פילה. ושוארמה.השיפודים היו טעימים שחבל על הזמן ועסיסים. כמו השוארמה. המחיר סביר יצאנו לשולחן כ300ש"ח המליץ לחברים ומכרים ובהחלט אחזור לשם🌝

עוד פרטים
הוספת תגובה
טלי - תמונה
טלי מבקר מתחיל
חוסר אמינות בפירסום
2.8
31/05/16

היו לקחתי טייק אווי .האוכל טעים. חבל שגבו מחיר גבוה מהמחיר שמפורסם באתר. בעל המסעדה אף התעקש שבאתר rest לא מופיע מחירון. ( במחירון באתר מגשית של שני שיפודי פרגית ותוספת 48 ש"ח, גבו 52... ש"ח). לפני כמה ימים אכלנו ארוחה עסקית. הבשר היה טעים. הסלטים פחות. השירות טעון שיפור. בגרופון קיים דיל משתלם לזוג/ משפחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה