נגישות
נגישות

ארסטו - Aresto ביקורות וחוות דעת - עמוד 9

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

151 ביקורות וחוות דעת על ארסטו

 - תמונה
6 ביקורות
4.7
13/09/10

המלצה חמה !לפני ראש השנה חגגנו את ברית נישואינו במסעדת "ארסטו". מבחינתנו זו היתה החתונה המושלמת. יש לנו כל כך הרבה מילים טובות על המקום והצוות שבו.אוכל מעולה עם שירות מובחר בתוך לוקיישן... מהחלומות.הבעלים של המקום, בחור בשם עדי, והמנהל של המקום , בחור בשם מני, פשוט נתנו לנו שירות מדרגה ראשונה, כל דאגה שהיתה לנו קיבלה מענה.המשך בהודעה הבאה...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
07/09/10

לכל צוות אריסטו המקצועיים והמפנקים.תודה על השירות החם והמסור ...תודה על אירוע מדהים ובלתי נשכח..

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
06/09/10

אם אתם מחפשים מקום לאירוע בו תוכלו להגשים חלומות אנו ממליצים לכם על ארסטו בקיסריה. כשבחרנו לחגוג את בר המצוה של בננו הבכור שם, לא העלנו על דעתנו אירוע כל כך מוצלח, והכל תודות למני סייג... שניצח על האירוע עם חיוך תמידי, וצוות המלצרים המקצועי. התגובות הנפלאות שקבלנו מכל האורחים, חיממו את הלב. אין לנו ספק, שאנו ואורחינו נשוב לאכול, לחגוג ולהנות ממקום שיש בו אוכל מעולה ואווירה קסומה - המון תודה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
2.3
22/08/10

המשך ביקורת קודמת...אגב, בזמן שישבנו וחיכינו בסבלנות לשירות התיישבו עוד מספר זוגות בשולחנות לידנו. לחלק מהם במשך דקות לא פינו את השולחן ואז הם קמו ועזבו. חלק אחר ישב מעל 20 דקות מבלי... שמישהו ייגש אליהם עם התפריט.בשולחן אחר ישבו אנשים שביקשו לקבל חשבון. כאשר במשך דקות ארוכות אף אחד לא ניגש אליהם הם קמו והלכו לשלם ישירות בבר.פשוט זוועה. ממש לא ציפיתי לשירות כזה בקיסריה העתיקה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
1.0
22/08/10

המשך ביקורת קודמת...אחר כך לקח עוד כ-15 דקות לגשת ולשאול האם הזמנו משהו כאשר אפילו לא נתנו לנו תפריט. כאשר הביאו תפריט לא היו בו משקאות וצריך היה לחכות עד שהמלצר ייגש שוב ולבקש תפריט... משקאות.ישבנו עם התפריטים עוד כ-25 דקות ואף אחד לא ניגש כדי לקחת הזמנה. אז פשוט קמנו ועזבנו את המקום. לא חושב שאחזור לשם עוד ואמליץ לכל מי שאני מכיר לא לבקר שם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
1.3
22/08/10

הגענו למקום במוצ"ש מעט אחרי חצות. המסעדה הייתה די מלאה באנשים אך היו מספר שולחנות פנויים בחוץ שלא נוקו מהמבלים הקודמים. חיכינו כמה דקות למלצר כדי שיפנה את השולחן וכאשר לא הגיע ניגשתי... בעצמי לבר וראיתי לפחות 4-5 מלצים עומדים ומדברים ביניהם. כאשר ביקשתי מאחד מהם להגיע ולפנות את השולחן הם התחילו להתווכח ביניהם מי יפנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מל - תמונה
מל 2 ביקורות
2.7
20/08/10

התאכזבנו קשות מאיכות האוכל שהוגש. הסלט היה טפל לחלוטין, כלל בעיקר עלי בייבי דחוסים כשחצי ביצה זרוקה עליהם, חפשנו ומצאנו שתי עגבניות שרי עמוק בין העלים. הוגשה לחמניה וכששאלנו אם אפשר... לחם דגנים או לחמניה כהה, נענינו שזה מה שיש.עלי לציין שהמלצרית היתה נחמדה מאוד וחזרה והתנצלה על אי הנחת. חבל, מקום כל כך יפה ובסך הכל רצינו סלט, אבל אנחנו לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לימור - תמונה
לימור מבקר מתחיל
3.3
09/08/10

המסעדה ממוקמת במקום מקסים. התישבנו והמתנו 25 דק' , והזכרנו פעמיים, עד שניגשו אלינו לקחת הזמנה. המנות הגיעו מהר והיו טעימות. האויר היה חם (בחוץ) ולא היו מאווררים, המוזיקה רועשת ולא... מתאימה לאוירה. יש לשדרג בעיקר את רמת השרות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
23/07/10

חיפשתי מקום כשר לחגוג את יום ההולדת של הכלה שלי.היה פשוט נפלא. המנות ענקיות וטעימות מאד מאד.מנות ראשונות ועיקריות. כשהגיע תור הקינול פשוט לא היה מקום.קיבלנו את מלוא התמורה לכספנו. כבר... המלצתי למשפחה המורחבת ואני בטוח אחזור. מקווה שרמת האוכל לא תשתנה השרות היה בסדר גמור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
05/07/10

אכלנו ביום שישי בצהריים בטלפון אמרו במפורש שהם לא סוגרים בשתיים ושהם לא יסגרו עלינו. הם החלו מקפלים מסביבנו,בסוף גם סגרו עלינו את המזגן. השירות היה פשוט זוועה.המנות יצאו בתזמון גרוע... -בסדר עולה כול אחד קיבל מנה סיים אותה ואז יצאה מנה נוספת. הם שכחו מה הזמנו והתבלבלו במנות ובתוספות. . המלצרית ניקתה את השולחן על אחד הסועדים שעוד אכל. האוכל היה טעים חוץ מהקינוחים

עוד פרטים
הוספת תגובה