נגישות
נגישות

קפה גן סיפור ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

32 ביקורות וחוות דעת על קפה גן סיפור

Irena - תמונה
Irena 21 ביקורות
בית קפה באווירה של חו"ל
4.8
28/12/17

הגעתי לאכול בבית קפה זה די בטעות אחרי שטיילתי עם האחיינית שלי בגן בעברית בראשון לציון, המקום היה שקט ורגוע, באווירה של חו"ל המנות היו נדיבות וטעימות וכלל לא יקרות והכי חשוב שהאחיינית... שלי נהנתה. בנוסף, השירות היה מצוין הן מהמארחת ועד למלצרית. ממליצה בחום באמצע שבוע (-: מניחה שבסופ"ש זה די עמוס

עוד פרטים
הוספת תגובה
רינת - תמונה
רינת מבקר מתחיל
מאכזב
2.0
22/09/17

אנו נוהגים לשבת הרבה בגן סיפור בחולון והיינו מספר רב של פעמים גם בהרצליה ומכירים את רוב המנות שבתפריט. ביום שישי בצהריים ישבנו עם הילדים ולראשונה ממש ממש ממש התאכזבנו. ראשית, המנות... שונות, אך זה בסדר... האוכל היה פשוט לא טעים. הפסטה היתה מבושלת יתר על המידה, הפוקאצות כאילו לא נאפו מספיק ופשוט לא היה טעים!!! המחיר אינו זול, אך שוב- אנו מכירים את התפריט. פשוט מאכזב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
israely - תמונה
israely מבקר מתחיל
מומלץ בחום
4.5
29/07/17

ישבנו בחוץ, אווירה נעימה.!חוויה גסטרונומית.. שירות מצוין,ומנות טעימות עשירות פשוט מעולות. מומלץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
נועה - תמונה
נועה מבקר מתחיל
חוויה פשוט מדהימה
5.0
15/07/17

חוויה פשוט מדהימה!!! אירחנו במסעדה את שתי המשפחות שלנו לאירוע קטן - הכל היה פשוט מושלם. כבר בהגעה קיבלו אותנו בצורה נעימה ושירותית, הציעו לנו לשתות והראו לנו את השולחן ובדקו שביעות... רצוננו. האוכל היה פשוט מעולה - המנות הראשונות היו כל כך טובות שהאורחים שלנו לא האמינו שיוכלו לאכול את העיקריות. העיקריות הגיעו - והסועדים לא הפסיקו להרעיף מחמאות. מנות גדולות, טעימות. מבחר עשיר של טעמים שכל אחד יכול למצוא מנה מועדפת. השירות היה פשוט מעל ומעבר - צוות מקצועי ונעים, כולל בקרה והתייחסות של המנהלים במשמרת ובמסעדה. השילוב של המקום עם גן בעברית גרם לילדים ולהורים לחוויה נפלאה, כך שההורים יכלו להמשיך ולהנות מהארוחה בזמן שהילדים במתקנים. נהנינו מאוד ואין לנו ספק שנחזור שוב פעמים רבות

עוד פרטים
הוספת תגובה
יבגני - תמונה
יבגני מבקר מתחיל
מקום מושלם לא.בוקר ולאירועים קטנים ממווששללם
4.8
28/05/17

נדירות הן הפעמים שבאמת מגיעה למקום פירגון אמיתי והפעם באמת מגיעה , חגגנו ביום שבת יומהלודת במקום הזמנו מקומות ל כ 30 איש בשעה 10:30 ביום שבת ( שזה יום עמוס בטירוף בפארק וקפה ) הגענו ב... 10:00 הכל כבר היה ערוך ומוכן , המקום עצמו מאוד נעים המבוגרים יכולים לשבת בפנים במזגן להינות מאכל ולהסתכל על הילדים דרך קירות שקופים איך הם משחקים בפארק , אנחנו סגרנו תפריט אירועים לא.בוקר והיה פשוט שפע של אוכל ( 3 סוגי סלטים , פוקציות , לחמים , שקשוקוץ , חביתות למינהן , פריטתות , גבינות , מטבלים , מיצים וכו וכו ) השירות מהיר הכל אם חיוך כל דבר שנגמר ישר שואלים אם נרצה עוד זה כשלעצמו עושה את המקום למעולה אבל הערך המוסף האמתי של המקום היא בחורה בשם אור שהיא מנהלת אירועים / אחשמית פשוט מדהימה ! כל בקשה אם חיוך השיא הגיעה שהיא פשוט הציעה לנו לקחת את הבנות שלנו לבייבסיטר אצלה ושאנחנו בנתיים נוכל לאכול בשקט ולהינות ( יש דברים כאלה יש שירות כזה ואכפתיוית ?!) לסיכום ממולץ מאוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
michaltr - תמונה
michaltr מבקר מתחיל
מצוין!!!!
5.0
19/04/17

מיקום יפהיפה, כלים מהממים, שירות אדיב וחייכני, וכמובן... טעים!! מאמצת כקפה הבית שלי מהיום. תודה רבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Netta - תמונה
Netta 25 ביקורות
בית הקפה הכי טוב בראשון
4.8
05/03/17

בית הקפה הכי טוב בראשון נקודה. המקום ממוקם בלב פארק גן העברית בראשלצ, אוירה נעימה שלווה עם נוף. המקום מעוצב בצורה שמחממת את הלב, עם ציטוטים מספרים על הקירות, שולחנות ואפילו על... הספלים. השירות היה מעולה (יצא לי להיות גם בסניף בהרצליה). המנות אדיבות , מיוחדות ומגוונות, ובעיקר טעימות ! המחירים טיפה יקרים אבל לא משהו יוצא דופן, ובהחלט שווה את המחיר. יצא לי לבוא בערב, לא יכולה לחכות להזדמנות לבוא גם לארוחת בוקר. הזמנתי שם פסטה,פיצה,קנלוני וקינוח. הכל מעולה פשוט. הגישו לנו גם בסוף הארוחה על חשבון הבית מעיין גלידה קטנה קפואה עם קצפת. מומלץ מאוד לבוא גם עם ילדים,בגלל שהמקום ממוקם בפארק ויש גם ימים שמקריאים סיפורים לילדים.

עוד פרטים
הוספת תגובה