נגישות
נגישות

היישה בר - hisha bar ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

18 ביקורות וחוות דעת על היישה בר

אבנר - תמונה
אבנר 20 ביקורות
אסור לפספס! ממליץ בחום לבקר!
4.5
12/10/16

הפתעה לאנשי הפריפריה. אווירה קסומה עם מוסיקה טובה ושירות טוב מאוד. הקוקטיילים יפים ומאלפים וטעימים ומיוחדים. אין ספק שהם עושים יואהוו. המנות הראשונות היו מעולות עם ניראות מדהימה, למעט... מנת הקלמרי והשרימפס שהייתה סתמית. מנהלת המקום, יעל, אינה נותנת לאף אחד להרגיש לבד או כזר, נותנת אווירה חמה וביתית. המקום מעוצב יפה מאוד וחמים מאוד. בקיצור ממליץ ביותר ונחזור לשם עוד הרבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
anat.car - תמונה
anat.car 15 ביקורות
אכזבה!
2.0
31/08/16

האוכל והקוקטיילים טובים, עם זאת במחירים גבוהים יחסית, אבל כל היתר בינוני מינוס. שירות חובבני מאוד, המתנו לאוכל כמעט שעה ולא קיבלנו על כך פיצוי ראוי, למרות שהתלוננו. מוזיקה לא נעימה ויחס... מאוד קר ומרוחק מצד הצוות. פעם ראשונה שאני יושב על הבר בעיר הזאת ולא מוציאים לנו צ'ייסר קטן על חשבון הבית, סתם בשביל לפנק קצת וחבל... הדברים הקטנים, הם לפעמים אלה שיוצרים הכי הרבה משמעות אצל הלקוח. המקום מזכיר מאוד בר תל אביבי טיפוסי, אבל לא בהכרח במובן הטוב של העניין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של Yael
Yael
23/10/2016
היי ענת, לצערי זו לא פעם ראשונה בה אני קוראת תגובה שלך עלינו באתרים שונים, אך הפעם אני אבחר להגיב ולשים דברים על דיוקם. זכור לי היטב המקרה איתך היות והייתי אני זאת שניגשה לשולחן שלך ושל חברתך לאחר שהתברר לי על ההמתנה הארוכה שלכן לאוכל. הזמנתם שתי מנות, אחת יצאה, השנייה התעכבה בשל בילבול. אין הצדקה ועל זה אין ויכוח. טענת שלא הזמינו אותך לצייסר וזה פשוט לא האמת, היות ואני ביקשתי לפחות 3 פעמים! להרים צייסר איתך ועם חברתך כפיצוי על העיכוב במנה וסירבתן היות ואתן נוהגות. אפילו ניהלנו שיחה ארוכה על העיסוקים האישיים שלך להזכירך והחלפנו טלפונים למקרה שנצטרך את המוצר אותו את מייצרת. לכתוב מצידך על "יחס מאוד קר" או על "לא הזמינו לצייסר קטן" זה פשוט לא אמת ונראה כמו התנכלות מכוונת כשאת ממשיכה ועושה את אותו הדבר בכל אתר אפשרי בו שמנו עולה. אז צר לי מאוד שהאוכל התעכב זה אכן לא תקין. צר לי מאוד שלא התחברת למוזיקה, אבל זה הסגנון של המקום והוא לא מתאים לכל אחד. אנחנו לא בר תל אביבי בשום מובן. אנחנו בר מסעדה כפר סבאי עם אוכל מצוין וקוקטיילים מעולים אך יותר מהכל עם שירות חם ואישי המחזיר אלינו לא מעט לקוחים מרוצים שוב ושוב ושוב, וזה סוד הקסם.
אמנון - תמונה
אמנון 7 ביקורות
טעון שיפור.
2.8
01/07/16

הגענו אשתי ואני למקום, היה מלא במבלים ואווירה נהדרת,הזמנו מנות מאוד פשטות להכנה(פסטה וסלט) המנות יצאו אחר כשעה,מאוד מאכזב,המקום משרה אווירה טובה, המוזיקה הייתה מצוינת, כשהאוכל הגיע היה... טעים מאוד ומיוחד, אבל חבל שלקח כל כך הרבה זמן, הגיעו המארחים והתנצלו, אבל זה העכיר את האווירה. לבסוף פיצו בגלידה. נגיע שוב כי המקום מקסים, מקווה שלא נחווה את האותה החוויה שוב ומדובר בתקלה חד פעמית. בהצלחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה