נגישות
נגישות

מינה טומיי קריון ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

20 ביקורות וחוות דעת על מינה טומיי קריון

nizanshifman1 - תמונה
nizanshifman1 מבקר מתחיל
אוכל סביר, יחס מזלזל.
1.0
05/10/19

לאחר תשלום חשבון על סך 500 שח, ביקשנו להזין את הנקודות לכרטיס החבר שלנו. מנהל הסניף אמר שעשה זאת, ולאחר 15 דקות, כשהבנו שהדבר לא קרה, ביקשנו ממנו שוב. עברו חודשיים מאז, ולאחר שפניתי דרך... טופס הפניות באתר שלהם ולא קיבלתי מענה כלל, החלטתי לכתוב את הביקורת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עופר - תמונה
עופר 8 ביקורות
שירות מעולה, אוכל טעים
4.8
15/09/19

השירות מעולה, האוכל טעים- קיים מגוון טוב של סגנונות וסוגי האוכל. אווירה כיפית

עוד פרטים
הוספת תגובה
hadar - תמונה
hadar 18 ביקורות
מסעדה טעימה ומגוונת
4.3
31/03/19

הזמנו מקום ביום שישי עבור 5 מבוגרים ו-3 ילדים וביקרנו במסעדה בשבת בצהריים. כבר בטלפון הופתענו לטובה מהשאלה אם יש ארוע שאנחנו חוגגים או יש בקשות מיוחדות (כסא תינוק/ מעבר לעגלה). האוירה... היתה נעימה והשכיחה את הקריון שבחוץ, האוכל היה טעים ומגוון (סלט פפאיה, פאד תאי, סושי, קארי הודי ומוקפץ בקר) והשירות היה אדיב. בסוף הארוחה (למרות שלא מצאנו קינוח מפתה בתפריט) הביאו לנו סורבה על חשבון הבית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רימה - תמונה
רימה מבקר מתחיל
היה מעולה!
5.0
02/02/19

אכלנו במינה טומיי קריון אתמול , בשישי בערב. לט הזמנו מקום מראש, ונייתה ישירה רק על הבר. בסדר, אמרנו שנזרום עם החוויה והתישבנו על הבר. קיבלנו שירות מצוין מברמן בשם בן, שהסביר בצורה מורטת... על מאכלים מהתפריט ונתן לנו המלצות מוצלחו. מאוד! וכשהיה רול סושי שפחות התחברנו, מתשומת לב של הברמן, החליפו לנו את הרול למשהו לטעמינו ללא בעיות. השירות היה נדיב, מקצועי ובין הטובים שקיבלנו אי פעם! נחזור לשם ללא ספק גם בעתיד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יעלי - תמונה
יעלי 69 ביקורות
מוצלח מאוד
4.8
31/10/18

ביקור ראשון ומוצלח בסניף הזה. שירות מקסים ואדיב. התפריט מגוון וכייפי עם מנות מיוחדות וטעימות. אמנם הילדים פחות התחברו לטעמים הכל כך מיוחדים אבל בסוף מצאנו לכל אחד המנה שמתאימה... לו. נהנינו מאוד!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
טלי - תמונה
טלי 7 ביקורות
מסעדת הבית שלי בקריות
4.5
19/06/18

הגענו במקרה בלי לדעת על המסעדה דבר ומאז הפכה למסעדה הקבועה בקריון . בהמלצת המלצר האדיב הזמנו קלמארי האנוי- שהציפוי היה קריספי במיוחד והקלמארי היו עשויים בדיוק מדוייק ברכות נעימה מה... שרענן את המנה ונתן טאצ' מיוחד היה השילוב של נענע, כוסברה, צ׳ילי, והרוטב הטעים שהוגש לצד, עונג לחך שרימפס טוגרשי- הוגשו 6 שרימפסים ענקיים בציפוי פריך מיוחד עם שמרימפס שטוגן בתוך המעטפת ששמרה עליו עסיסי לצידו הוגש איולי צ’ילי, סלט מלפפון ושומשום. מסוג המנות שאני מפנטזת עליהן ומתגעגעת לאכול שוב. שצתי המנות נחשבות למנות פתיחה, הן גדולות ויכולות בהחלט לשמש כמנה עיקרית. עוד הזמנתי פאד תאי עוף ושרימפס, גזר, נבטים, ביצה, בוטנים וכוסברה ברוטב תאילנדי מתקתק- בקשתי רק שרימפס קבלתי בקשתי הרבה ירקות ומעט אטריות קבלתי מנה ענקית מלאה באטריות אורז מעט ירקות ומעט שרימפס קטן ברוטב טעים ביותר התאכזבתי מכך, ויחד עם זאת המנה בשילוב הרוטב המנה הייתה מאד טעימה ולו היו מקטנים בחצי את כמות האטריות זו הייתה מנה מעולה. הזמנו גם בירה מיוחדת ופונקנו בגלידה ע"ח הבית . השרות במקום אדיב, מפנק ומתעניין ולמרות שישבו רבים במסעדה עדיין היה פרטיות ושירות מהיר. והמחיר סביר בהחלט רק 159 שח ללא טיפ

עוד פרטים
הוספת תגובה
Avi - תמונה
Avi 4 ביקורות
ממולץ מאוד גם במסעדה וגם במשלוח
5.0
04/01/18

הזמנו משלוח מסניף הקריון האוכל הגיע תוך פחות מחצי שעה, הכל ארוז מצויין חם, טרי, טעים ומנות נדיבות בהחלט שווה את המחיר, ממש לא יקר יחסית לתמורה ממולץ מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
zema - תמונה
zema 75 ביקורות
מומלצת ביותר
4.5
13/08/17

ישבנו עם חברה בצהריים ונהננו גם מארוחה טעימה וגם מהנחה של 15% על כל התפריט כחלק מהעסקית. הזמנו אגרול, מנה הודית של אורז, עוף עם חלב קוקוס וירקות(מדהימה) וסוגי עם שרימפס מטוגן. הכל כולל... שתייה יצא לנו 106שקלים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Or - תמונה
Or 38 ביקורות
מקום חמים וכיף לבוא תמיד
5.0
30/12/16

המקום מהמם האוירה חנה ונעימה האוכל טעים ושווה את הכסף מנות דיי גדולות שירוב אדיב,הברמנים מפנקים המנות יפות ומעוצבות יפה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Maor - תמונה
Maor 44 ביקורות
המזרח הרחוק כאן
5.0
12/11/16

ישבנו בסניף המהמם של מינה טומי במחוץ לקריון סניף כל כך מעוצב, וכל הפרטים הקטנים והגדולים יוצרים אווירה מקסימה, ומיוחדת!! השירות שקיבלנו מהמלצרות היה טוב, היא היתה מאוד נחמדה.. פחות... היתה בקיאה בנושא סוגי האורז, במנות, אבל לא נורא, המנה שלקחתי לפי המלצתה היתה טעימה מאוד! המנה היתה לא מפוצצת, לא מנה גדולה לחלוק, מה שבדרך כלל אני כן מזמינה והמחיר דווקא כן היה מעט יקר וציפיתי למנה בהתאם.. הכל בסופו של דבר היה טעים השירות היה מהיר המקום נקי נהננו לשבת שם, אמליץ בכיף!

עוד פרטים
הוספת תגובה