נגישות
נגישות
טלפון ראשי 053-9387803 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

עוד בתי קפה בדרום

קפה קפה ברהט
רהט
בית קפה
קפה קפה בבאר שבע
באר שבע
בית קפה, כשר בד"ץ
הזמן שולחן
הכנאפה של זוהר באילת
הזמן שולחן
הביגה באשקלון
אשקלון
בית קפה, כשר
קפה גרג מתחם ביג אילת באילת
אילת
בית קפה, כשר בד"ץ

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

3 ביקורות וחוות דעת על קפה גרג

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
אסף  - תמונה
אסף 4 ביקורות
ב"ה
2.0
12/02/23

ישבנו המון פעמים בסניף שדרות פעם הסניף הזה היה מושלם בכל פרמטר. הערב, לאחור כשנתיים, החלטנו להזמין משלוח הבייתה, שימו לב : אין ולו מנה אחת נורמלית ברור שנעשה חילוף בכח האדם, מנהלת הסניף... של אז לא הייתה מרשה שיצאו כאלה מנות גרועות מהמטבח,, פיש אנד צ'יפס הפך למנה לא ברורה... הסלט היה מלא בחול, חלומי לא עשוי כראוי וממותק. במרק העגבניות הורגש טעם דומיננטי של קופסאת שימורים, ברור שהיה ניסיון לאחרונה לחסוך אבל חיסכון כזה מוביל רק לדרך אחת: סגירת הסניף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נטלי - תמונה
נטלי מבקר מתחיל
אחלה שירות והאוכל ברמה ממש טוב
5.0
11/11/21

ראשית אגיד שאני נוהגת לאכול מידי פעם במסעה הזאת וכל פעם ההיתי מתאחזבת מהארוחה אבל הפעם הלכתי עם 2 הבנות הקטנות שלי וקיבלו אותנו עם חיוך הזמנתי שוקו לבנות של הביאו לי עם קצפת למעלה... ופיצפוצים הבנות שלי עפו על זה ממש טעים וחמים בנוסף הזמנו מוקרם תפוח אדמה שהיה מאוד טעים ממליצה מאודד וגם הרביולי היה עשוי טוב והפיצה ללא גלוטן היתה ניראה ממש יפה וטעימה חשוב לציין שהאוכל השתנה ברמה מטורפת ממש מרגישים שינוי כל הכבוד לכם מה שבטוח שאני יחזור למסעדה הזאת והפעם אביא איתי עוד אנשים תודה על שירות ואוכל טעים 😋😀

עוד פרטים
הוספת תגובה
lio - תמונה
lio 57 ביקורות
חבל.. ציפיתי ליותר מקפה גרג
2.0
20/12/18

בת הזוג שלי החליטה שהיום דוגמים את קפה גרג בשדרות.. כבר בהתחלה כנראה שנכנסנו ברגל שמאל.. המלצר הוביל אותנו לשבת באיזור המקורה למרות שביקשנו לשבת בפנים.. התשובה הייתה כי הם רוצים לסגור... יותר מאוחר אז זה יקל עליהם.. זה לא הפריע לקבוצת בנות לשבת בפנים והם המשיכו לשבת גם אחרי שהלכנו.. בכל מקרה, הזמנו סלט חלומי פטריות(מנה מכובדת, היה טעים ואפילו שמו את האגוזים בנפרד כפי בקשתנו, היה קצת טעם מריר כנראה מהשורש חסה או משורש כרוב שהיה בסלט), רביולי גבינה מוקרם בשמנת (הגיע פושר ככה שהשמנת כבר נקרשה..למרות זאת בת הזוג שלי מתה על זה), 2 כוסות של קפה הפוך על חלב קצר(32 ש"ח) אין להם נס קפה(כי זה לא איכותי מספיק..) חבל שהמלצרית הזעיפה פנים, זה ממש הוריד את החשק..הכלים הגיעו רטובים עוד מהשטיפה.. הלחץ של המלצרים לסגור הורגש באוויר ומה לעשות זה לא נעים-אם לא מתאים לכם לארח שעה לפני סגירה-אל תקבלו לקוחות. אבל אם כבר קיבלתם? תתייחסו כמו שהייתם רוצים שיתייחסו אליכם. בכל מקרה כל הארוחה יצאה 165 ש"ח שזה סביר, אבל החוויה..

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

1
מנות נדיבות
0
נוף מדהים
0
ארוחת טעימות שווה
0
אווירה עממית
0
אווירה של חגיגה
0
מודעות לבעלי אלרגיות
הצג עוד חוויות

מספר נוסף: 08-9292969

מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה