נגישות
נגישות
טלפון ראשי 053-9387693 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

עוד בתי קפה בצפון

ליביה קפה בקיסריה
קיסריה
בית קפה, כשר
הזמן שולחן
ביגה בקריית ביאליק
קריית ביאליק
בית קפה, כשר
ביגה בנצרת עילית (נוף הגליל)
נצרת עילית (נוף הגליל)
בית קפה

דירוג גולשים

1
אוכל
1.0
שירות
1.5
אווירה
1.5
מחיר
1.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

3 ביקורות וחוות דעת על קפה קפה

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
נודדים בדרכים - תמונה
נודדים בדרכים מבקר מתחיל
ניהול גרוע והעדר תודעת שירות
1.0
18/07/21

כמה כבר אפשר לפשל בבית קפה סטנדרטי עם ארוחת בוקר ישראלית, מנה פסטה, פעמיים לימונענע וקפה? אז זהו, שאפשר. שירות מבולבל ולא קשוב, שולחנות עם כלים מלוכלכים, וסרוויס הפוך - קודם אוכל, אחר... כך סכו״ם ומפיות, ובסוף הארוחה מגיעה השתיה. אין חיוך, אין ״טעים לכם?״, אין ״תרצו קינוח?״. כלום. ביקשנו חשבון שלוש פעמים, ובסוף ויתרנו, קמנו ושילמנו בקופה. המיקום מוצלח ויש נוף יפה של העמק, אבל בגלל השירות הכושל אין סיכוי שניכנס לשתות פה אפילו כוס מים. מישהו צריך לחטוף על הראש, ודחוף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורחת - תמונה
אורחת 4 ביקורות
מאכזב ביותר
1.0
28/01/19

מאכזב ביותר כבר בפעמים האחרונות כשהייתי במקום התאכזבתי אך לא רשמתי ביקורת. היום הבנתי שזה הסניף ואין טעם לתת עוד הזדמנות לשיפור. המנה מאכזבת השירות ביזיון המחיר יקר ולא תואם את המנה ... והאווירה בכלל לא נעימה. חבל מאוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Reuven - תמונה
Reuven 4 ביקורות
המתנה מרובה, מנות גרועות, מלצריות נחמדות, אוירה של בלאגן ולחץ וחוסר ארגון
1.8
23/09/16

הגענו לקפה קפה מזרע בסביבות השעה 08:15. בחרנו מקום לשבת, השולחן היה רטוב והספסל רטוב עם שאריות אוכל מהסועדים שהיו כנראה לפנינו. המלצרית מיד הגיעה לבקשתנו וניקתה. לאחר מכן לקחה מאיתנו... הזמנה שכללה סלט חלומי + מוקפץ נודלס, מים ושייק מנדרינות. המתנו מעל כשעה כדי לקבל את הזמנתנו. בזמן ההמתנה הבחנו כי לא רק אנו ממתינים זה זמן רב, אלא גם השולחנות שלידינו. ההמתנה היתה ארוכה מאוד, שהרי לא יתכן להמתין מעל שעה לסלט ומוקפץ שבמקום אחר אתה מקבל אותו לאחר עשר דקות רבע שעה לכל היותר. כאשר הגיעו המנות לאחר פניות די מרובות למלצרית. הסלט הגיע בצורה לא נעימה, חתיכות גדולות של כרוב היו זרוקות וכל הירקות שבפנים היה נראה שמישהו עשה טובה שחתך אותם בצורה נוראית. המוקפץ והסלט נראו בעצם אותו הדבר, פשוט על הסלט שמו קצת חלומי וזהו. המוקפץ הגיע ללא בוטנים שאמורים להיות מלמעלה ובקיצור החוויה היתה לא נעימה. השולחנות מסביב לא היו מפונים למרות שאנשים כבר הלכו. בדלפק ליד המטבח מהיכן שהמלצרים מקבלים את המנות, היו צלחות על הריצפה בערימות עם שאריות אוכל ובלאגן אחד גדול. מאוד לא היה נעים לאכול, לשבת ולראות את כל הבלאגן הזה מסביב ולהמתין כל כך הרבה זמן. מקווה שבעלי הבית יקחו את זה לתשומת ליבם כי זה ממש זוועה.

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

0
מנות נדיבות
0
נוף מדהים
0
ארוחת טעימות שווה
0
אווירה עממית
0
אווירה של חגיגה
0
מודעות לבעלי אלרגיות
הצג עוד חוויות

מספר נוסף: 04-6706040

מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה