נגישות
נגישות

קפה גן סיפור ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

27 ביקורות וחוות דעת על קפה גן סיפור

aviva - תמונה
aviva מבקר מתחיל
ממליצה להזמין ולהינות בגן סיפור הרצליה.
4.8
26/02/18

ב16.2.2018 היה לנו יום הולדת לאבי 100 אביבים, כל האירוע הייתה מעולה - השירות, האווירה, האוכל, גודל המנות, כל פעם שהאורחים ביקשו עוד מנה קיבלו עם חיוך מהמלצרים, ממש היה כיף לשבת שם.... ממליצה בחום רב, ותודה להילה על השירות הנדיב מאוד - אביבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shir - תמונה
Shir מבקר מתחיל
ובקיצור, נחמד.
4.0
07/12/17

ישבתי שם בערב עם בן זוג שלי וסה"כ היה מאד נחמד. המנות בגודל מאד יפה, וגם קצת יותר עשירות יחסית לבתי קפה, אך גם שומניות לטעמי. (היה בפסטה או במוקפץ לפחות ס"מ של שמן וחבל) המקום והכלים... נורא יפים ודיי נקיים, השירות היה אדיב, וכמובן הקינוח פאג' שוקולד- היה מאד שוקולדי בלי קמצנות. המחירים טיפה יקרים אבל זה מצדיק את המיקום המעולה של הבית קפה. לדעתי מה שלא אהבתי שבתפריט חלק מהמנות כתובות בצורה מאאד מפוצצת, כאילו זה מינימום מסעדת שף 5 כוכבי מישלן, וכשאתה מזמין את הקינוח עם "הטוויל בייגלה מלוח" אתה מגלה שזה בעצם סתם ביגלה ששברו אותו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
סך הקול סטודיו - תמונה
סך הקול סטודיו מבקר מתחיל
פשוט מומלץ ובגדול!!!
4.8
26/08/17

אווירה נעימה מאוד, שירות מעולה! מנות עצומות! מחיר סביר בהתאם לגודל המנות.. מנה אחת זה בשביל 2.. מומלץ ביותר..

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shira - תמונה
Shira מבקר מתחיל
סניף הרצליה מומלץ ביותר!!!!!!!
5.0
10/08/17

ישבתי אתמול בערב עם ידיד שלי בסניף של הרצליה. האווירה הייתה מאוד נעימה. כל אנשי הצוות, המארחת, המלצרית והמנהל, היו מאוד שירותיים ואדיבים. המנה שהזמנתי הייתה מעולה! שקשוקה ירוקה, מנה... גדולה וטעימה. גם ידיד שלי היה מרוצה. הוא הזמין מוקפץ עם סלמון. המנהל, משה, היה מקסים! כיף להגיע למקום כזה. כמובן שאחזור ואמליץ למכרים על קפה גן סיפור בהרצליה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
טלי - תמונה
טלי 77 ביקורות
מאד טעים
3.8
27/03/17

אחת המסעדות הטעימות ביותר לדעתי. הכריך היה מושלם והפיצה והשקשוקה טעימות מאד. הקינוח היה טעים, אך לחלוטין לא שווה 69 ש"ח (ועוד לפני הטיפ..), מחיר מופרז ולא הגיוני. השירות היה טוב... והאווירה נעימה. השירותים היו מלכולכים, מקווה שמאז השתפר..

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tomer - תמונה
Tomer מבקר מתחיל
מאכזב משפיל מכעיס
2.3
18/02/17

הגענו בשבת בבוקר שלוש זוגות עם ילדים לא הזמנו מקום מראש יש לציין, הושיבו אותנו בפנים היה מאוד נחמד אוירה טובה , אציין כי מראש המלצרית יידעה אותנו שיש להם לחץ במטבח והתנצלה אם המנות... מתעכבות במעט. עד כאן הכל מקובל לאחר כשעה של ישיבה כאשר אנחנו עדיין בסיימים לאכול ניגשה המארחת וביקשה מאיתנו לפנות את השולחן מאחר והוא מוזמן ושאנחנו סתם הגענו באקראי למסעדה(הזוי). לא נאמר לנו כשהתיישבנו שאנחנו מוגבלים בזמן. אמרנו למארחת שאין בעיה שתעביר אותנו החוצה כמו שביקשנו בהתחלה והיא הלכה ,התרשמנו כי היא הלכה לארגן לנו מקום בחוץ אחרי כמה דקות חזרה מארחת אחרת ושאלה אותנו אם הזמנו כבר חשבון היינו בהלם אמרנו לה שאנחנו ממתינים שיארגנו לנו מקום ישיבה בחוץ מאחר ולא סיימנו . היא בחוצפה רבה אמרה לנו שהכל מוזמן והטיחה בנו שזה לא בסדר שלא הזמנו חשבון ושידוע שבשבת מי שמתיישב באקראי ולא מזמין מקום מוגבל בזמן, דבר שלא נאמר לנו כשהתיישבנו. אציין שבכל התהליך המגעיל ומאוד לא נעים הזה מנהל המקום או המשמרת בכלל לא נכח היה נראה כאילו המארחות הן אלה שמנהלות את המקום השירות בכללי לא היה בשמיים בקיצור מאכזב מאוד סביר להניח שלא נחזור לשם לעולם

עוד פרטים
הוספת תגובה
רותי - תמונה
רותי מבקר מתחיל
מאכזב, לא חוזרים ולא ממליצים.
1.0
11/02/17

מאכזב ביותר. הזמנו מקום בפנים ל 16 אנשים לחגיגת יום הולדת 81 לסבתא. קיבלנו שולחן בחוץ, לא היו מספיק מקומות לכולם, איזור עישון. היה קר בחוץ, פטריות החימום לא הגיעו לשולחן שהוצע, הציעו... שמיכות במקום. שירות חובבני ומנהל משמרת שממש לא היה מה לדבר איתו. קמנו והלכנו. לא נחזור ולא נמליץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gal - תמונה
Gal מבקר מתחיל
מסעדה מומלצת ומצוינת!
4.8
28/01/17

חייבת לציין שמעולם לא כתבתי חוות דעת על מסעדה אבל זאתי באמת מושלמת! ארוחת בוקר טעימה ומפנקת, שירות נעים ואווירה כיפית! תודה רבה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hilor - תמונה
Hilor 26 ביקורות
שווה ביקור במסעדה
4.0
18/11/16

ישבתי במסעדה עם שתי חברותיי, המנות טעימות המלצרים נותנים שירות מהיר אבל לא יודעים את כל המנות בתפריט.. המשקאות הקפואים שלהם מושלמים ממליצה במיוחד על האייס הפתעות, המחירים ממוצעים. יכול... להיות שנחזור לבקר שוב! תודה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ilanron2 - תמונה
ilanron2 31 ביקורות
קינוחים מקוריים טעימים ונדיבים !
4.5
04/06/16

סוף סוף בית קפה עם קינוחים מקוריים טעימים ונדיבים ! גם שאר המנות נראו טעימות (עוד נחזור לבדוק בכיף) מלצריות חביבות ושירות קשוב. אווירה מעט רועשת - המקום (החלק הסגור) לא גדול

עוד פרטים
הוספת תגובה