נגישות
נגישות

אל דנטה - AL DENTE ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

80 ביקורות וחוות דעת על אל דנטה

שמואל - תמונה
שמואל 2 ביקורות
אוכל איטלקי אמיתי מעולה
4.5
08/11/13

מסעדת אל דנטה היא מסעדה איטלקית חלבית +דגים. האוכל מצויין. תפריט עשיר ומגוון, איטריות עשויות ב מקום, טריות ומעולות. הכל מאד טעים, עשוי עדין וכרב לחך. המסעדה מלאה וצריך להזמין מקום מראש.... השרות היה מעולה. מאד מומלץ . חסר בירה מחבית !

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gal - תמונה
Gal 14 ביקורות
מעולה
5.0
25/09/13

מסעדה ממש מקסימה, קטנה ואינטימית. אוכל מעולה, יצירתי וטעים. מוגש יפה. לקינוח לקחנו טרמיסו שהיה הטוב ביותר שאכלתי. גם המחירים סבירים ובהתחשב באיכות שווה כל שקל. גם השירות היה נעים... ואכפתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Roni - תמונה
Roni 14 ביקורות
מהטובים!
4.5
06/05/13

פסטה איכותית תוצרת בית. מנות מקוריות וטעימות. מקום אנטימי ורגוע. שירות קשוב ויעיל. מחיר הוגן. מה צריך יותר?

עוד פרטים
הוספת תגובה
David - תמונה
David 19 ביקורות
קצת התאכזתי בביקור השניה
2.8
30/04/13

התלבטתי אם לכתוב חוות דעת על ביקורי האחרון במסעדת אל-דנטה בירושלים כי בפעם הראשונה שאכלתי שם היה ממש מעולה מתחילה ועד סוף עם פינוקים קטנים באמצע שעל כן החלטתי לקחת את ההורים לאכול שם... בעת שביקרו בירושלים סביבות יום הנישואין שלהם. אבל הפעם קצת התאכזבתי... כבר מההתחלה, הרגשתי שלא ממש התייחסו אלינו כאורחים רצויים...לא חייכו בכלל וגם כשהיגשתי למנהל שובר ששלחו לי ממועדון אל-דנטה לרגל הצטרפותי הוא הפגין קצת זלזול בעניין והרגשדתי מאוד לא נוח. בכל מקרה ישבנו והזמנו פוקציה עם חצילים וגבינת עיזים למנת פתיחה...לקח יותר מ-20 דקות עד שקיבלנו את הפוקציה אבל היה שווה את ההמתנה...בצק פריך וטעים מאוד. אחר כך חיכינו עוד 10 דקות בערך למנות הראשונות. אני הזמנתי את הספיישל, פסטה עם רוטב פסטו, טונה אדומה ואבוקדו. המנה היתה טעימה אבל הגזימו קצת עם כמות הפסטו. אימא שלי הזמינה פפרדלה פטריות והיה ממש טעים כמו שזכרתי מהפעם הראשונה שאני הזמנתי את אותה המנה . אבא שלי הזמין פטוצ'יני פוטנסקה אבל זה הגיע יבש והיה נראה לי שישב כמה דקות טובות בחוץ מתחת למנורת חימום. לא החזרנו את המנה כי לא רצינו לעשות בלאגן אבל ראיתי שהוא לא ממש נהנה ממנו . לקינוח נתנו לנו קינוח אחת על הבית תמורת שובר המועדון שהיגשתי בהתחלת הערב למרות שאמרתי להם שההורים חוגגים יום נישואין ואולי יפנקו אותם בעוד מנה, אבל סירבו ורק הביא מנה אחת לשלושתינו. קצת התאכזבתי למען האמת. בנוסף, בפעם הראשונה שאכלתי שם פינקו אותנו בטראפלס שוקולד על מגש עם החשבונית מה שלא עשו הפעם למרות שראיתי שפינקו שולחן אחר ככה כמה דקות קודם. שורה תחתונה: לא בדיוק יצאנו מרוצים אבל אולי פשוט היה להם ערב לא מוצלח. הייתי מנסה את המקום שוב פעם כדי...

עוד פרטים
הוספת תגובה
dr - תמונה
dr 2 ביקורות
אוכל מעולה שירות על הפנים
3.0
21/02/13

מלצרית אחת על מסעדה מלאה באנשים. לכאורה מקצועית אבל למעשה חסרת סבלנות. נותנת תחושה של מזנון אוכל מהיר. חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Arnon - תמונה
Arnon מבקר מתחיל
ביקור ב27.12.21012
4.5
29/12/12

כמנהגנו אני ובעלי חזרנו לאל דנטה בקרנו שם אין ספור פעמים וכרגיל יצאנו מרוצים .. אני חייבת לציין כי זאת אחת המסעדות הכי טובות שיש בירושלים ואני ממליצה בחום רב הערב ניסיתי מנת פטןציני עם... תרד ושמנת ולקינוח עוגת גבינה היה פשוט מעולה!!! אין ספק שנחזור . אם זה השירות ועד האוכל פשוט אין מילים!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
naamavet - תמונה
naamavet 5 ביקורות
שירות מעולה ואוכל טעים
4.3
02/08/12

חיפשנו מסעדה שעדיין לא ביקנו בה בירושלים. שמחנו לגלות מקום מיוחד עם שירות מעולה! המקום מעט צפוף האוכל היה ברובו טעים מאוד למעט מנה אחת שהיתה סבירה אך לא משהו מיוחד. ממליצה בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ruben - תמונה
Ruben 4 ביקורות
נעים ויקר
3.8
13/06/12

מסעדה חביבה, שרות מעולה, אוכל טעים אבל קצת יקר לארוחת פסטה. 275 ש"ח למנת פתיחה אחת, 2 פסטות ו- 2 כוסות יין 45ש"ח כ/א, יכולנו לקחת 30 ש"ח כ/א)וסודה, ללא קפה ומנה אחרונה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שושי כרמל שביט - תמונה
שושי כרמל שביט מבקר מתחיל
לצערנו לא נחזור שוב- תודעת שרות נמוכה ביותר!
1.3
23/04/12

יצאנו הערב כמידיי ראש חודש שש בנות לחגוג גם יום הולדת ובחרנו באל דנטה. המקום נבחר בשל המלצתי הלבבית כי האוכל טעים והמנות יפות- נכון ללפני שנתיים וחצי בערך, חיזקה אותי חברתי שגם מכירה את... המקום מלפני כמה שנים. הזמנו מקום הזמנו אוכל והנה מגיעות המנות בזו אחר זו- בצלחות יפהפיות (אין ספק העיצוב אחרי השיפוץ יפהפה, מזמין וקלאסי)אך שטוחות וקטנות- בתוך הצלחת היו דוגמיות מזון שמביישות כל מסעדה המתיימרת להיות איכותית וטובה שאפשר לצאת ממנה מרוצים גם אם לא שבעים ממש. 6 מנות נבחרו - הסתיימו כל כך מהר כי לא היה ממש מה לאכול למשל: רביולי בטטה- כ- 8 חתיכות רביולי עם מעט רוטב- טעים טעים אבל מה זו הקמצנות הזו? סלט שיש בו 3 עגבניות שרי, 2 פרוסות פלפל, מעט חתיכות לחם, מעט צנון, ממש מעט בצל ועוד יותר מעט גבינת מוצרלה. כל זאת בצלחת שטוחה!!! פוקצ'ה דקיקה -טעימה- אבל דקיקה ביותר ועוד כהנה וכהנה. ביקשנו מהמלצרית לומר לבעל הבית שהמנות קטנות מאוד- המסר הועבר ודבר לא נעשה שלא לדבר על- לגשת אלינו לברור התלונה. בהמשך התיישב סמוך אלינו בעל המסעדה- לסעוד את ליבו במנת פסטה גדושה ויפה ביותר יחד עם מנת סלט ענקית - שווה אולי לשלוש או ארבע צלחות פסטה שהם מגישים ללקחות. נמסר שוב למנהל כי אנו מעוניינות לשוחח איתו והוא בשלו יושב וממשיך לאכול(בתאבון לך!)ומתעלם לחלוטין מהלקוחות הכועסות והרעבות .רק כשסיימנו עם התשלום הוא שאל- רציתן לדבר איתי? וכששמע את הדברים שנאמרו בכבוד רב ובנימוס- תשובתו הייתה- התלונה הזו אינה שכיחה כאן. ??? האם זו התייחסות נאותה לתלונה של לקוח? מה זה משנה שאחרים לא מרבים להתלונן- כרגע יושבות כאן 6 לקוחות שאינן מרוצות בעליל ואתה מתייחס לאחרים ומתגונן. לא מכובד במיוחד לא אחרי שהמתנו זמן רב לבואו. לסיום הוא אמר שיפנק אותנו בקינוח- שוב, קינוח אחד ל6 נשים. בחרנו לקום וללכת וכמובן לאור המחיר היקר של המנות הכה קטנות- לא השארנו טיפ. שוב- לא נחזור ולא נמליץ אפילו להפך. החזירו עטרה ליושנה והגישו מנות ראויות ומשביעות בבקשה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
איתי פאול - תמונה
איתי פאול 2 ביקורות
חוויה איטלקית בירושלים
4.8
27/02/12

יצאנו בראשון בערב לאכול במסעדה והופתענו לטובה!!! הגענו בשעה 19:30 והמסעדה הייתה ריקה אך אט אט התמלאה באנשים והייתה אווירה מאוד נחמדה במקום... (יש חיים בירושלים לכל מי שהיה לו ספק... בעניין) המלצתי החמה - להזמין מקום (המקום יחסית קטן ואינטימי) השירות מעולה והאוכל נהדר!!! (לא זולה אבל... מפנקת) ולא לפספס את הקינוחים (עוגת גבינה מסקרפונה + עוגת תפוחים עם בצק פריך - 2 עוגות מעולות) בטוח שנחזור שוב...

עוד פרטים
הוספת תגובה