נגישות
נגישות

אל דנטה - AL DENTE ביקורות וחוות דעת - עמוד 9

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

80 ביקורות וחוות דעת על אל דנטה

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
25/09/07

ממש נעים וחמים אוכל טעים ביותר! תודה רבה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.0
02/09/07

בניגוד למה שרשום באתר, המסעדה אינה עושה אירועים! היות והיא קטנה מאוד. חוץ מזה האוכל מעולה והטריות מורגשת, האוירה ממש ביתית, אם כיהאוכל אינו מגיע מהר. לאחר בירור נודע לנו כי המנות נעשות... במקום לפי הזמנה ולכן העיכוב הקל, שמחנו לשמוע שזוהי הסיבה ולא אחרת. לסיכום- שווה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
amarek - תמונה
amarek מבקר מתחיל
4.0
01/04/07

הזמנו שולחן לארבעה לחגוג אירוע של חברים. רצינו משהו נעים וכיף ולא "כבד" מידי. הוחלט על פסטה. לאחר חיפוש הזמנו מקום ב-"אל דנטה" וכאן הנקודה להודיע חגיגית.. חבר'ה זאת המסעדה האיטלקית הכי... טובה בעיר!! וזה אומר לכם מי שמטורף על פסטות. האווירה, האוכל, השירות והקינוחים יצרו עבורינו את ההרגשה הכי כיפית שאפשר לצפות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מאיה - תמונה
מאיה מבקר מתחיל
4.0
17/01/07

מסעדה איטלקית חלבית, אוכל ביתי, טרי ומאוד טעים. מנות לא גדולות ומשביעות. שימו לב שסגרו את המרפסת, כך שאפשר לשבת בחוץ גם כשקר... בקיצור - מומלץ מאוד. ולא לשכוח לטעום מהקינוחים שלאחרונה... נעשים כולם במקום (כולל הגלידה). נהננו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
16/07/06

שלושה אכלנו ארוחה עסקית - נותנים רק בימי א'-ה' - אכלנו פטוצ'יני - ניוקי ומנות ראשונות סלט ומרק עגבניות. הפסטות והרטבים היו טעימים מאוד. המנות הראשונות בסדר, לא גדולות במיוחד. שווה לאכול... במקום אם מחפשים אווירה משפחתית - המקום יחסית קטן. אנו ישבנו במרפסת כי באזור הממוזג היה חם מדי (קיץ). המרפסת נחמדה. מי שמחפש פסטות טעימות כדאי להגיע, מי שמחפש מקום מעוצב יפה ומושקע, אפשר למצוא בירושלים מקומות יותר טובים. בכל מקרה מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה