נגישות
נגישות

תאיו שף דגים ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

2.5
אוכל
3.0
שירות
2.0
אווירה
2.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

9 ביקורות וחוות דעת על תאיו שף דגים

מרינה - תמונה
מרינה מבקר מתחיל
לא חוזרת לשם יותר
1.0
13/04/18

שירות גרוע, המתנה ארוכה עד לקבלת ארוחה, ארוחת בוקר דלה לעומת מסעדות אחרות, מחיר לא זול, לא חוזרת לשם יותר ולא ממליצה

עוד פרטים
הוספת תגובה
v_yael - תמונה
v_yael 205 ביקורות
לא פעם ראשונה אבל לחלוטין פעם אחרונה
1.5
05/12/17

הגעתי בצהרי יום שני עם בן הזוג ושני ילדים קטנים, אחרי כ5 דק המתנה בין מלצרים מסתובבים נגשתי לאחת ושאלתי איפה אפשר לשבת? נאמר לי איפה שתרצו, התיישבנו, עוד 5 דק של ילדים צועקים הלכתי... להביא כסא תינוק. אחרי עוד כמה דקות הלכתי לשאול אם אפשר תפריטים ולא קיבלתי מענה, הלכתי להביא גם אותם לשולחן, מצאנו, היינו מוכנים להזמין ועדיין אפס הצייחסות, בשלב מסויים הופיעה מלצרית עם חיוך וצעקה של היי מה שלומכם? כשהסתובבנו , התברר שהגיעה עם תפריטים לשולחן של ככל הנראה מכרים שהגיעו הרבה אחרינו, חיכינו עוד כמה דק וזה הפך ליות בלתי נסבל, הלכנו למקום שלא מזלזל. באנו במיוחד כי היה ממש אחלה לפני כשנה, מבטיחה שלא אחזור שוב. אגב חוץ מאיתנו והשולחן הצמוד היו עוד שני שולחנות עם אנשים בפנים ולפחות 3 מלצרים

עוד פרטים
הוספת תגובה
ארנון חן - תמונה
ארנון חן 15 ביקורות
שירות גרוע (שלא באשמת המלצרים) שעומד בניגוד לנוף היפה.
1.8
02/12/17

תפריט מגוון אבל יקר. היינו יום שבת בצהוריים - המסעדה לא היתה מלאה ובכל זאת השירות היה גרוע. לא פינו לנו צלחות מלוכלכות, חלק מהעיקריות הגיעו מאוחר מאוד. קינוח לא הציעו ואת המים והמפיות... הלכנו לקחת לבד... האוכל בסדר אבל לא שווה את המחיר המוגזם. השרימפס טריים , קציצות דניס אחלה,אבל הטחינה והציפס תפלים ובנוניים מינוס. הקיצר לא מומלץ למרות נוף מקסים של חוף וים כחול.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלכסי - תמונה
אלכסי 3 ביקורות
שרות גרוע ביותר
1.0
11/11/17

ביום שבת לוקח לקבל ארוחת בוקר מ2 ביצים שעה שלמה. ההסבר לכך של אחראי הוא שיש יותר מידיי אנשים. מסעדות טובות שהדגש שלהם לא רק כסף מקטינים את כמות השולחנות או מגדילים מטבח או צוות. התנהלות... גרועה ביותר !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה