נגישות
נגישות

רינה ואליס ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

16 ביקורות וחוות דעת על רינה ואליס

Olga - תמונה
Olga מבקר מתחיל
לא מומלץ
1.8
18/02/18

הגענו לארוחת ערב ביום שישי. שרות היה נחמד, אבל אוכל לא טעים בכלל: כרובית בטחינה שרופה, עם טעם מר. שרימפס ללא טעם, לא צרובות כפי שכתוב בשם המנה. מאוד מאכזב, לא נחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מרינה - תמונה
מרינה 25 ביקורות
טעים ונעים
3.3
25/01/18

ישבתי עם חברה. על הבר. אפשר לראות מה קורה במטבח. פינקו אותנו בשתייה, האוכל מגיע באיטיות יחסית, אבל לא הפריע לנו. היה טעים, אם כי יקר. הרבה פוטנציאל למקום הזה. מנת הדגל באמת הכי טעימה -... חציל בטחינה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Batel - תמונה
Batel מבקר מתחיל
אכזבה אחת גדולה
1.0
08/12/17

באנו לחגוג יום הולדת להורים שלנו , היינו 10 אנשים. הגענו בשעה 19:00 הזמנו את המנות כל אחד לפי מה שהוא אוהב, אחרי שעה הגיע האוכל!!!!!!!!! מנת ההמבורגר הגיעה קפואה!!!!!!!! החזרנו אותה היא... הביאה לנו אותה שוב אחרי חימום לא החליפו את המנה חיממו אותה ועדיין הייתה קרה, ביקשנו בפעם השלישית ועדיין לא היה כ"כ חם. קיבלנו את שאר המנות, סטייקים שיצאו הרגע מהגריל גם כאילו חיכו רבע שעה לפחות עד שהגישו אותם. הכל מגיע בקמצנות, מאכזב ממש. לא מצדיק את ה-1000 שח ששילמנו. לא מומלץ בכלל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Pazit - תמונה
Pazit 4 ביקורות
חוסר ניהול ושירותיות ואוכל לא טעים.
2.0
06/10/17

יש כל כך הרבה פוטנציאל למקום אבל הוא לחלוטין לא ממומש. נכנסנו (זוג) בערב שישי בשעה 21:00, אף אחד לא קיבל את פנינו. התיישבנו לבד בבר, עד שהתייחסו אלינו עברו עוד 5 דקות בערך. הזמנו... ראשונה- פולנטה, הגיעה לאחר כ-3 דקות מרגע ההזמנה עם ציפוי פרמז׳ן עבה ושרוף לחלוטין וקערה מלוכלכת בגבינה שרופה מסביב. המנה הייתה בקושי אכילה. לאחר כ-25 דקות הגיעו העיקריות: פסטה בולונז- המנה הייתה בינונית מינוס, המון פסטה, מעט מאוד בשר והבשר שכן היה, היה חתוך בחתיכות ענקיות ולא הרגיש איכותי. המבורגר- הכי גרוע שיצא לנו לאכול. לחמניה מתפרקת, בשר עם סחוסים וגושים. הדבר היחידי שהיה טעים במנה היה הצ׳יפס. בין לבין- התנהלות הצוות- לא מקצועית, אין מנהל משמרת, מלצרית אחת על כל המסעדה, במבט לתוך המטבח- תחושה של שאננות וחוסר מקצועיות- מספר בנות עומדות במטבח בזמן שאנחנו ממתינות לעיקריות ומפטפטות עם השפית. כמו כן, המקום לא נקי- המון אבק מעל הטאבון, בר לא נקי ובכללי אווירה לא מזמינה. הדבר היחידי שאפשר לציין לחיוב הוא גודל המנות, אבל חבל שהן לא מספיק טעימות. לסיכום, לא מומלץ ולא נחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tami - תמונה
Tami מבקר מתחיל
שירות איטי ואדיש, אוכל שלא מצדיק המתנה ארוכה, חוויה מבאסת
1.8
15/07/17

שבת בצהריים היינו חמישה אנשים, חיכינו 50 דקות עד שהגיע הסלט שהוזמן כמנת פתיחה, ורק אחרי עוד 15-20 דקות הגיעו שאר המנות. כל הזמן הזה לא הגיעה אף מלצרית לשולחן להגיד שיש עיכוב, להציע... חלופה, הסבר או כל דבר אחר. האוכל עצמו היה סביר אך ממש לא מעבר לזה, והמנות בגודל ממוצע-גדול.אני הזמנתי סלט ירוקים, בתפריט נכתב שיש בו אספרגוס אך לא היה בו, השארתי חצי ממנו בצלחת, לא יודעת אם העלים הירוקים לא היו הכי טריים מקודם או שקמלו בגלל החום בחלל המסעדה (אמנם המלצרית הזהירה שאזור זה יותר חם מפנים המסעדה, בגלל החלונות הגדולים, אבל היה ממש חם כאילו המזגן כמעט לא עובד. בכל זאת קיץ). לא נשאלתי לגבי המנה שלא אכלתי וגם בסיום לא היה שום יחס מהמלצריות לעיכוב ולכלל החוויה המבאסת. את הקינוח העדפנו לאכול בבית והתנצלנו בפני האורחים מחו"ל שרצינו לפנק. המחירים די ממוצעים ומעלה. בסביבות 60-70 למנה עיקרית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רונית - תמונה
רונית מבקר מתחיל
אכזבה גדולה.
1.8
17/06/17

הגענו לארוחה משפחתית בשבת בצהרים. הסמנו מנות ראשונות ועיקריות. התפריט נראה מבטיח. אך פה הסתיימה ההבטחה. המתנו חצי שעה עד שהגישו את המנות הראשונות. מאחר והיו טעימות קיוונו שמפה יגיעה... התיקון אך לצערנו זה לא קרה. לאחר המתנה נוספת של 50 דקות ווילדים רעבים ביקשנו לשלם ולעזוב את המסעדה. הביאו לנו את המנות ב-TA ואפילו לא התנצלו על העיכוב האינסופי. במבט סביב ראינו עוד שולחנות חסרי סבלנות שלא קבלו שירות והמסעדה אפילו לא היתה מלאה. אנחנו כבר לא נחזור למסעדה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
רותם - תמונה
רותם 2 ביקורות
לא מומלץ - יקר יחסית לרמת האוכל והשירות
1.8
16/06/17

הלכנו למסעדה במטרה לעודד מסעדות לא כשרות בעיר הקודש ואם הרבה רצון טוב. במסעדה הייתה מלצרית אחת (נחמדה) אבל רמת השירות לא ברמה סבירה. לקח כמעט שעה עד שקיבלנו את הראשונות והעיקריות גם... התעכבו. האוכל ברמה סבירה בחלקו אבל ללא מעוף או יחודיות - מעט סתמי ובחלקו פשוט לא טעים. במדור הקינוחים גם כן אין משהו במיוחד. מאד התאכזבנו ולצערינו לא נשוב שנית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עידו - תמונה
עידו מבקר מתחיל
טעים מאוד, נעים מאוד ומומלץ מאוד
5.0
31/05/17

אוכל מצויין! ראשונות אכלנו את הפולנטה והכרובית ואיתן הוציאו את המנה לילדה פסטה ברוטב עגבניות וצ'יפס (הכי טעים שאכלנו). כעיקרית הזמנו את הטיבון שהומלץ כמנה זוגית...כזוג שאוהב בשר זה... בהחלט מומלץ!! מידת העשייה הייתה מדוייקת וליקקנו את העצם בסוף! אם היינו יודעים מההתחלה היינו מזמינים מנה כזו לכול אחד ולא כמנה זוגית 😋 ואותה איכות התבטאה גם בקינוחים של סורבה תות ולימונענע ומוס שוקולד. השירות היה נחמד וסבלני ואיתו גם מחיר שפוי פגשנו את רינה מבין הזוג ומעבר להיותה שף מדהימה היא גם בחורה מדהימה תודה רבה על הכווווול

עוד פרטים
הוספת תגובה
thekinks - תמונה
thekinks מבקר מתחיל
מומצץ
4.5
22/04/17

מסעדה מצוינת. טרי וטעים. מומלץ. אכלתי בולונז. היה יוצא מן הכלל. גם הפולנטה כמנה ראשונה הייתה טובה מאד. השירות אדיב מאד אך קצת איטי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אפרת - תמונה
אפרת מבקר מתחיל
מומלץ
4.8
17/03/17

אחלה מסעדה הכל היה טעים מאוד לא נשאר מהאוכל שהזמנו פירור😋פעם ראשונה שהילדים חיסלו לקח קצת זמן עד שהמנות הגיעו אך ההמתנה הייתה שווה

עוד פרטים
הוספת תגובה