נגישות
נגישות

ליבירה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

51 ביקורות וחוות דעת על ליבירה

שואנה - תמונה
שואנה 19 ביקורות
אוכל טעים ומיוחד, אווירה טובה
4.0
27/06/20

נהננו מאוכל טעים, מוגש בשפע, מנות ראשונות מעולות וגדולות לחלוקה (צ'יפס עם גבינה כחולה, פוקאצ'ה עם מטבלים, חציל על האש מעולה וארנצ'יני טעימים). מנת ההמבורגר ליבירה המעולה, פיקנייה... מצויינת, מאפה קדאיף טעים וקורדון בלו עם תפו"א חלומיים. האוכל הוגש מהר, המחירים סבירים לגמרי והשירות נחמד. היה חסר לי קצת יותר הסבר על הבירות, הרי זו מבשלת בירה. הבירה האדמונית הייתה טובה. מה שחרה לי לעין היה שהשירותים בקומה העליונה...רוצה להאמין שיש להם פתרון לנכים....

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
29/06/2020
תודה רבה מקרב לב על הזמן והמאמץ לחוות דעת כה מפורטת. שמחים ונרגשים שאהבתם ונשמח לראותכם שוב! הערת אגב קטנטנה: כמובן שיש לנו שירותי נכים בקומה הראשונה.
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
לא לפעם נוספת
1.5
05/06/20

חוויה לא נעימה . המארחת בכניסה לא נחמדה .המלצרית ללא חיוך. הקינוח קטן יחסית למחיר וכך האוכל שהוגש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lizzy - תמונה
Lizzy 45 ביקורות
מקום נפלא לבלות ערב בחיפה
5.0
12/03/20

אנחנו זוג תל-אביבי, חיפשנו מה לעשות בערב בעיר הישנונית הזו, ובמקרה גילינו את המתחם הקולינארי המקסים ברחוב הנמל. ובתוכו את הדובדבן שבקצפת: ליבירה. הכרובית הצלויה - מעדן. קוקטייל... ליבירה שפריץ - נפלא. הפבלובה - חגיגה ממש. רק אוסיף שישבנו על הבר, והברמן סתיו היה מקסים ממש

עוד פרטים
הוספת תגובה
Maayan - תמונה
Maayan מבקר מתחיל
מסעדה פשוט מעולה!!!
5.0
11/01/20

האוכל טעים בטירוף, הקינוחים מושלמיםם במיוחד הקרם ברולה הכי טעים בארץ! השירות היה מעולה בכל אחת מהפעמים שהיינו בה. אווירה טובה מאוד. הבירות טעימות, מומלץ לקחת חבילת טעימות למרכז השולחן... 😋. אנחנו מגיעים מהמרכז לסופשבוע בחיפה לפחות פעמיים בשנה כדי לאכול במסעדה הזו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
danny.korogodsky - תמונה
danny.korogodsky מבקר מתחיל
לא מרוצה מרמת השירות בכלל.
1.8
16/11/19

הגענו לחגוג יום הולדת ביום שבת לאחר שהזמנו מקום מראש, היה מאוד מאכזב, שירות לקוי, ותחושת זילזול צוות המסעדה! חיכינו שעה וחמישה עד שהגיעו מנות קטנות יחסית לשלוחן, שתיה לא הגיעה בזמן ,... חיכנו רבע שעה לכל הזמנה של שתיה, מנות הוגשו ללא צלחות לסועדים, היה מחסור בסכו"ם וכוסות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
אחללה מחירי אלכוהול
4.0
01/11/19

מחירי הבירה סבירים ביותר והבירה הביתית טעימה. גם השירות קשוב ויש כרטיס מ6עדון בחינם. הכנאפה עם גבינה מלוחה הב3קה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Maya - תמונה
Maya 23 ביקורות
מושלם !
4.3
28/10/19

אוכל נהדר, בירה נהדרת, אווירה מצויינת ושירות נפלא. הזמנתי מנה של פיקניה על ירקות ותפוחי אדמה, המנה הייתה משביעה וטעימה מאוד, וכך גם בן זוגי טען על ההמבורגר שהזמין. למרות הטעם הנפלא... וההנאה בישיבה, המחיר יקר מאוד. וגם עם זאת, מחיר יקר רק למנות העיקריות ולאוכל בכללי, אך למשקאות המעניינים - המחיר לגיטימי מאוד נהנינו מהחוויה, היה מדהים ומומלץ מאוד לבקר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Moshe - תמונה
Moshe 2 ביקורות
מעולה ישבנו 7 סועדים במוצאי שב
5.0
13/10/19

ישבנו 7 סועדים כולל 2 ילדות + תינוקת בנות 3 ו - 5 במוצאי שבת 12.10.2019 בכמה מקומות ברחוב הנמל סרבו להושיב אותנו כשראו את הילדים אחד מהם היה טאפסים ויין בכיכר כמה חבל. לגופו הזמנו: בירה... חיטה מעוננת מעולה, פטה איכרים מעולה אין דברים כאלה, סטייק לבן מעולה, רולדה עוף ממולאת מעולה, כרובית ביוגורט מעולה, קרפציו מעולה, פוקצות +מטבלים מעולה הגענו ממושב בית חנניה היה שווה כל 1שקל השקעה בדלק, השרות היה מקצועי וסבלני, אפילו התשלום יעיל ישירות למלצרית במסופון מיידי בשולחן נהנינו מאד, נחזור בוודאי נמליץ לחברנו במושב.חזרנו לא מזמן מטיול בצפון איטליה "ליבירה" לא רואה ממטר את המסעדות בצפון איטליה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yoav - תמונה
Yoav 73 ביקורות
מקום מדהים בלי ספק!
5.0
29/08/19

הגענו בעקבות המלצה של חיפאי וזה היה פשוט בינו! חגגנו יום נישואין ובאמת נפלנו על מסעדה סוף הדרך. הזמנו עסקית (כל יום 12:00 עד 18:00 למעט שבת. אשתי הזמינה כריך רוסטביף עם שליש בירה ואני... חציל קלוי לראשונה (מנה מאוד מיוחדת!) ועיקרית תבשיל בשר בקר עם ירקות שורש ופירה ושליש בירה כמובן. האוכל טעים מאוד, שירות מעולה והמקום מיוחד בעיצוב מודרני (סוג של לופט). בכלל כל איזור הנמל עבר מהפך ופשוט מלא חיים בערבים. בקיצור נהנינו, נרשמנו למועדון (הנחה 30 ש"ח...), ונחזור בוודאות. מומלץ בחום!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
האוכל לא זול מחיר בירה שפוי
3.8
22/06/19

ישבנו עם חברים. השירות היה מהיר יעיל ואדיב. האוכל טעים . סנדויץ קורנביף וסנדויץ פטריות. טעימים אך לא זול בכלל.

עוד פרטים
הוספת תגובה