נגישות
נגישות

כדיתא ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

8 ביקורות וחוות דעת על כדיתא

Nurit - תמונה
Nurit מבקר מתחיל
שרות מביך, אוכל בינוני
2.8
20/10/16

היינו בחו"ל המועד סוכות, הזמנו מקום מראש ל-8 אנשים, בשעה היעודה התקשרו, בעודנו מחפשים את הכניסה, שאלו איפה אנחנו, ואז התחילו להכין את השולחן, בפנים היא קפוא, כאילו אין למזגן טרמוסטט... שאפשר לכוון והוא עובד בשביל שיא הקיץ, בחוץ היה קריר בעקבות מזג האוויר, בחרנו לשבת בחוץ שם היו כ-5 מעלות יותר מבפנים אבל סבלנו מקור כל הארוחה אחד מאיתנו שרגיש לגלוטן הזמין מרק קטניות, המלצר נשאל מפורשות האם יש קמח במרק והוא ענה בפרוש שלא, רק שכח לציין שיש במרק אטריות!, כשכל אחד בחר את המנה שלו, חלקנו מנה ראשונה וחלקנו מנה עקרית, קיבלנו הסבר מהמלצר למה אנחנו לא מזמינים כולנו מנה ראשונה ועיקרית, אחר כך הסבר שיהיה ברור שלא נקבל את המנות יחד, כי מנה עקרית לוקח יותר זמן להכין, בסופו של דבר המנות של הפסטה, שלפחות להבנתנו לא לוקח הרבה זמן להכין הגיעו אחרונות. הקפה הגיע הרבה אחרי הקינוח והיה חסר קפה מההזמנה, בגלל זמני התגובה האיטיים לא טרחנו לבקש את הקפה החסר, הפסטה היתה מלאה שמן, בסה"כ האוכל היה טעים

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eyal - תמונה
Eyal 3 ביקורות
אוכל מדהים, מנות נדיבות, אוירה טוב ושירות אדיב - מומלץ בחום!
5.0
12/08/16

אחת המסעדות הטובות שאכלתי בהן. אוכל מעולה - טעים, נדיב ומיוחד - לא גורמה מנותק מהמציאות, וגם לא מסעדה ים תיכונית סטנדרטית. מנות ראשונות פשוט מדהימות. שירות אדיב - צוות שרואים שאכפת לו... באמת, ולא מתחנן לטיפים. כל הכבוד! ככה צריכה לעבוד מסעדה! נחזור ונמליץ לאחרים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Chen - תמונה
Chen 3 ביקורות
חוויה יוצאת מן הכלל!
5.0
12/08/15

מעבר לשירות המעולה והאווירה המגניבה, האוכל היה פצצה! לא היה אחד בשולחן שלא עף על המנה שלו! סופסוף מסעדה שווה באמת! מומלץ בחום :)

עוד פרטים
הוספת תגובה