נגישות
נגישות

קפה נמרוד ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
2.5
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

10 ביקורות וחוות דעת על קפה נמרוד

ilanron2 - תמונה
ilanron2 31 ביקורות
שירות רע - אוכל טעים, מחיר מעל הממוצע
2.3
30/12/17

שירות איטי להחריד. חלק מההזמנות שלנו לא נקלטו. בקשות מיוחדות לא כובדו. עברו 45 דקות מהרגע שהתיישבנו עד שקיבלנו את המנות. ביקשנו מים ארבע פעמים עד שלאחר עשרים דקות הגיעה הישועה. האוכל... עצמו מעניין וטעים. חורג(לטובה) מהתפריט הסטנדרטי של בתי קפה . האוווירה רועשת ביותר (בעיית אקוסטיקה) עד שהמלצר בקושי שמע מה ביקשנו והיה צריך לחזור על הדברים. לא נראה לי שנחזור לשם.....

עוד פרטים
הוספת תגובה
zap - תמונה
zap 62 ביקורות
בינוני
2.3
11/10/17

הסניף של נמרוד באבן גבירול הוא הכי פחות מוצלח בעיניי. מדובר במסעדה טובה אך המיקום לא נעים לישיבה כמו למשל הסניף בנמל. לא התרשמתי מנדיבות יתרה במנות ולא מטעמן התפל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hila - תמונה
Hila 2 ביקורות
שלמות! אחזור שוב ובקרוב!!
5.0
08/06/17

בנוסף לאוכל הטעים ביותר יש פה גם יחס ואווירה מדהימה! ממליצה בחום לשבת פה! הבעלים נדיב ומפנק וגם הצוות מסור וקשוב! בתור אדם שמאוד אוהב בשר אפילו האוכל הטבעוני פה מדהים! גם הבשר מעולה!... ממליצה מכל הלב! בנוסף, שקיבלתי את החשבון נדהמתי שהאוכל לא יקר בכלל. המנות גדולות ומושקעות!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ארנון חן - תמונה
ארנון חן 15 ביקורות
במילה אחת - לא.
1.5
25/10/15

היינו בשבת בסביבות 14:00. היה די מלא אבל לא מפוצץ. שירות על הפנים. חוסר במלצריות, חוסר באנשי מטבח. המנות הגיעו אחרי יותר מחצי שעה של המתנה. ומדובר רק בארוחות בוקר או המבורגר סתמי. כל... המנות היו בנוניות. לא יותר מבסדר. היינו מסכמים זאת כסתם מסעדה אילולא האיחור הענק בהגשה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אמיר - תמונה
אמיר 42 ביקורות
בינוני
2.8
20/10/15

אכלנו ארוחת בוקר כפרית פינוקים בשבת. למי שמכיר את ארוחות הבוקר של נמרוד בנמל ת"א, אז גם כאן אותה ארוחה עשירה ומגוונת. אבל.. המאפים והלחם לא היו טריים, ואף לא מחוממים. הסלט גם הוא לא היה... טרי, על אף שאכלנו בשעה 12:00. גם האוירה אכזבה: המסעדה נמצאת ברחוב (רק הבר ו 2 שולחנות קטנים נמצאים בתוך המבנה), ולכן האוירה מאד מושפעת ממזג האויר, אם לא דואגים לתנאים מתאימים. ובמקרה שלנו: שבת בצהריים ביום חם, והמאוורר שבקושי עבד, לא ממש עזר. השירות היה בסדר גמור

עוד פרטים
הוספת תגובה