נגישות
נגישות

קפה קפה - cafe cafe ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

10 ביקורות וחוות דעת על קפה קפה

מירי וטימה - תמונה
מירי וטימה 26 ביקורות
אווירת של הזנחה והתקלפות
2.5
08/09/19

אכלנו במקום קפה ומאפה בלבד, כך שלגבי המחירים באופן כללי אני שופטת עפ"י היכרותי עם הרשת והם בסדר בסה"כ. עיקר הביקורת היא על האווירה במקום ועל תחזוקתו. לא מבינה כיצד מסעדה זו מחזיקה... מעמד לאור מתחרות הרבה יותר אטרקטיביות לאורך הטיילת היפה, המשופצת ונעימה. המקום מרגיש ישן ולא מתוחזק, הכורסאות מלוכלכות, וכך גם כל מה שמסביב (ברמה שאם נופל לך משהו על הרצפה-לא בהכרח אכיל- אי אפשר להסתמך אפילו על חוק ה-3 שניות). חבל מאוד-מאוד כי המיקום טוב. לגבי המאפים שקיבלנו לצד הקפה, הם לא היו הכי טריים והקפה גם כן היה תפל. השירות בסדר. היה קשה לשפוט.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
בסדר
3.0
10/01/19

סהכ בסדר. החלונות היו לא במיטבם ומומלץ לנקותם. הקפה היה בסדר ובמיוחד מאפה הגבינה המלוחה וגם שאר השתייה בסדר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
בסדר
3.8
13/06/18

הפעם הייתה חוויה מתקנת. הגעתי עם זוגתי והזמנתי את מחבת הבלאדי .הגיע חציל עם טחינה והפעם הוסיפו גם ביצה קשה מחולקת לשתיים. במקום מקל הלחם הביאו 3 פרוסות לחם די קטנותוקצת יבשות.המיץ גזר... היה בסדר וגם השירות. זריז וחייכני.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
הזוי
2.0
11/05/18

חוויה כל כך לא סימפטית מזמן לא חויתי. מעל לחצי שעה עד שהמלצר הביא לי מים וזה טחרי מס רב של בקשות. במקום תפוח גזר הביאו מיץ תפוזים ואז תפוז וגזר. ארוחת בוקר טפלה וללא טעם סלט אבוקדו... וביצים בטעם של אבקה. סלט טונה חסר טעם.שתיי כדורי לבנה בצבע כחול שלבקשתינו הוחלפו.קפה קר למרות שביקשנו רותח.בלי שום ריבה כמקובל. האחמשית בכלל ישבה עם חברים לקוחות. הזוי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
zema - תמונה
zema 75 ביקורות
הקפה קפה הכי מוצלח
4.5
01/04/17

אכלנו ארוחה משפחתית בקפה קפה בחוף דדו והיה מעולה. הזמנו 2 סלטים טעימים מאוד- הבלקני וחלומי, פסטה ברוטב רוזה ופטריות מוקפצות. הכל הגיע יחד ולא היינו צריכים לחכות. המיקום של בית הקפה, על... הטיילת בחוף, מאוד מוצלח.

עוד פרטים
הוספת תגובה