נגישות
נגישות

מרקטו - MARKETO ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

15 ביקורות וחוות דעת על מרקטו

Rachel - תמונה
Rachel מבקר מתחיל
אוכל טעים שירות מעולה
4.0
22/11/19

מנות טעימות. המנות לא גדולות כך שבשביל לצאת שבעים צריך לקחת שתי מנות אבל טעים מאוד לא שיגרתי בקטע טוב. שירות אדיב המנות מגיעות ממש מהר. בקיצור נהננו מאוד מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lev photography - תמונה
Lev photography מבקר מתחיל
מסעדה חוויה וטעימה
4.5
23/07/19

אכלנו אני ואשתי המהממת במסעדה . היה שירות מעולה אדיב וקשוב . האוכל היה מעולה ,ים תיכוני עם ניחוחות איטלקיים מטריפים . הכל היה טרי טרי טרי ומעולה . אין מה להגידי ,אחת המסעדות הטובות... בעכו והסביבה עם אוירת שוק משגעת . ממליץ בחום ויחזור בטוח . אלישע ואתי לב

עוד פרטים
הוספת תגובה
navael1 - תמונה
navael1 מבקר מתחיל
חוויה קולינרית מוצלחת המשאירה טעם של עוד
5.0
25/05/19

השירות היה אדיב ומקצועי. נעם הציע לבחור עבורנו את האוכל וזה היה רעיון מצויין. זכינו למגוון מנות שכל אחת התעלתה על קודמתה. כל המנות שאכלנו היו מיוחדות טעימות ובמחיר סביר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יעל שקד - תמונה
יעל שקד 3 ביקורות
מאכזב
1.5
19/02/19

מסעדת שוק קטנה האווירה מאד לא נעימה. בלי טיפת פרטיות. הושיבו אותנו בחוץ בגלל שבאנו עם כלבה קטנה ששכבה בנחת במיטה. עברו בצמוד אלינו ילדים אופניים כל האי השוק התחככו בנו. מאד לא נעים. כל... זה כשהחדרים של המסעדה ריקים לגמרי ומנותקים מהמטבח. האוכל חביב לא יותר. מנות פצפונות שלא שוות את המחיר שלהן. הסמנו ארטישוק לפתיחה דג בטאבון ופסטה מרקטו וקנולי לקינוח. הפסטה ממש לא משהו. אמרו שהיא טרייה אבל ראיתי שהוציאו אותה מהמקפיא. הדג יצא מעט יבש וחסר תיבול. הקינוח היה דוגמית אז קשה לחוות דעה בכלל. קפה נטול לא היה בטענה שזאת עכו.. בקיצור כמי שאוהבת מסעדות טובות ומסעדות שף זאת ממש לא אחת מהן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מירי וטימה - תמונה
מירי וטימה 26 ביקורות
נחמד
4.0
19/05/18

המסעדה ממוקמת בבזאר הטורקי שהיה מאוד שומם בזמן שהייתנו במקום. השירות במסעדה היה נעים מאוד וידידותי, האווירה נעימה גם כן. הזמנו פטוצ'יני עם ארטישוק ופיצה ביאנקה. הפסטה מיוצרת במקום וכך... גם הפיצה- ישירות מהטאבון. המנות היו טעימות ודי מיוחדות (בעיקר הפסטה), אך לא גדולות במיוחד (אם כי גם לא קטנות (: ).

עוד פרטים
הוספת תגובה
מוטי מישוב בגליל - תמונה
מוטי מישוב בגליל 3 ביקורות
מסעדה עם אוירה מיוחדת ואוכל יוצא מן הכלל
4.8
27/04/18

אכלנו צהריים ביום שישי. המסעדה (קטנה מאד) ממוקמת בבזאר הטורקי בעיר בעתיקה של עכו. מנה ראשונה: ארטישוק ברוטב לימון, היה מדהים. מנות עיקריות קלמרי ביוגורט ומנה שניה של דג ים. המנות היו... טעימות מאד ומיוחדות, מתובלות היטב ומוגשות במורה אסטטית. המחירים סבירים בהחלט. למקום יש אוירה ייחודית. ממליצים בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
michalyv - תמונה
michalyv 64 ביקורות
מקום עם אווירה מיוחדת
4.8
15/04/18

אהבתי מאד את האווירה השקטה, התפאורה המיוחדת בלב הבזאר הטורקי. האוכל היה טעים מאד והשירות סופר אדיב. פשוט עשה לנו את הטיול בעכו העתיקה. מומלץ מאד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Avi - תמונה
Avi 6 ביקורות
טעון שיפור אוכל זול ולא מפתיע חבל.
3.5
12/05/17

שירות מלצרים טוב,האוכל פשוט מאוד בכלל לא מיוחד ובטח לא למסעדת שף קצת התאכזבתי האווירה נחמדה,תושבי המקום בעתיקה לא נראים לי מבסוטים מנוכחות ומיקום המסעדה אבל הם לא עויינים המחיר יקר... לאוכל שהוגש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Roei - תמונה
Roei 5 ביקורות
קונצרט קולינארי, לא לפספס!
5.0
31/03/17

הגענו מהמרכז לסיור קולינרי בשוק עכו. לאחר הסיור בהמלצת טריפאדווזר הגענו לבזאר הטורקי, בעיר העתיקה ביפו. הכנסת האורחים השירות, איכות המזון פשוט מדהים. לא לפספס את מנת הדגל של... הארטישוק, מנת דג מצויינת סלט קורה מומלץ, לחם ומטבלים מצויינים. לקנח בטרמיסו חובה, כל האווירה, פשוט קוסמת, קפיצה קטנה לחול, במחיר שפוי. ממליצים בחום, אנחנו נחזור.... תודה על ארוחת קונצרט

עוד פרטים
הוספת תגובה
לירון - תמונה
לירון 6 ביקורות
פנטסטי - חובה (מקום קטן ומיוחד)
5.0
22/07/16

אחת המסעדות המיוחדות! היינו עם הילדים וגם הם ואנחנו נהנינו מכל רגע גם משרות אדיב ונעים וגם מאוכל מיוחד וטעים! מומלץ בחום! פיצה נהדרת פרח ארטישוק - אין דברים כאלו! פרסאות מעולות טירמיסו... טוב

עוד פרטים
הוספת תגובה