נגישות
נגישות

שלושת הקצבים ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
5.0
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

20 ביקורות וחוות דעת על שלושת הקצבים

אשף העצים - תמונה
אשף העצים מבקר מתחיל
טעים, יקר, מנות קטנות, שירות דרוש שיפור, שימו לב לחשבון שתקבלו
3.3
08/02/17

אכלנו במסעדה עם זוג נוסף. המוסיקה מחרישת אזניים והיה צריך לצעוק כדי לשמוע אחד את השני. קיבלנו שובר מתנה למנת פתיחה אך הייתי צריך להתווכח עם הבעלים שיכבד אותה כמו שהיא כתובה. בנוסף,... בקבלת החשבון ניסו לחייב אותנו בעלות השובר, כמובן שמחיתי בתוקף. המנות הגיעו לשולחן במהירות אך חסרים מלצרים במסעדה ולקח זמן למצוא את המלצר שלנו למילוי מים וכו'. המנות טעימות, כמו שמצופה מבשר טרי על האש. הצלעות כבש היו טעימות אך קטנות בהרבה מ-350 גרם הרשומים בתפריט (להערכתי היו 200 גרם בלבד). הבורגר טוב אך הבשר ממנו היה עשוי יכל להיות טרי יותר ועם יותר שומן. המנות יקרות מאד ביחס לגודל שלהן, והמחירים מתאימים למסעדת שף, אך בפועל אינה כזו. בסיכום, יצאנו עם מחיר של 180 ש"ח לסועד - יקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עומרי - תמונה
עומרי 5 ביקורות
אוכל מעולה. מפתיעה לטובה
4.5
11/11/16

האזור שבה נמצאת המסעדה לא הכי יוקרתי ופחדנו שזו תהיה עוד שיפודייה רגילה, אבל בפנים נחמד מאוד והאוכל היה מעולה. הסלטים היו טעימים והבשר היה עשוי ברמה גבוהה מאוד. כל מה שהזמנו היה עשוי... בדיוק במידה הנכונה כולל סינטה בקיצור שווה ללכת אם בא לכם בשר ואתם באזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
שני - תמונה
שני 5 ביקורות
מפנק
4.5
30/10/16

הלכנו אתמול זוג למסעדה כדי לחגוג שנתיים יחד, אכלנו סטייק אנטריקוט עם כבד אווז והיה מאוד מפנק! המון סלטים שמילאו אותם ברגע שנגמר ! המון חתיכות של כבד אווז מעל הסטייק והכי חשוב היה מאוד... טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רגב אילן - תמונה
רגב אילן 14 ביקורות
מצויין
4.3
17/08/16

הגענו למקום לאחר שהזמנו שולחן, במקום חנייה בשפע. כשנכנסנו ישר קיבלנו שולחן ומייד המלצר הגיע להציע לנו הצעות, הזמנו סלט והמלצר אמר שעל הילדים הוא לא מחייב אותנו, למרות שהם בני 14 ו-19.... קיבלנו סלטים טריים טעימים מאוד ללא הפסקה כולל פיתות טריות וחמות. מנות הבשר היו טעימות מאוד למרות שהתקררו די מהר . די התאכזבתי מקינוח המלאבי שהיה קפוא . סה"כ הארוחה היתה מצויינת ונחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אופק - תמונה
אופק 2 ביקורות
מומלץ בחום
4.5
03/03/16

הגעתי עם חברה פעם ראשונה עם מעט ספקות ובכל זאת החלטנו לנסות אני חייבת לציין שנהניתי מכל ביס וביס החל מהסלטים ועד הקינוח מעבר לאוכל המדהים השירות היה מעל למצופה המלצרית שלנו ששמה טליה... הייתה מקסימה אדיבה ומקצועית נהננו מכל רגע ואני ממליצה בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה