נגישות
נגישות

שלושת הקצבים ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
5.0
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

20 ביקורות וחוות דעת על שלושת הקצבים

giyar - תמונה
giyar 2 ביקורות
היה טעים מאוד! והיחס היה אישי
4.5
19/11/20

נהניתי לאכול בשלושת הקצבים... הזמנתי שיפדי שקדים ופרגיות ועשו אותן ממש טוב. בעל המקום פינק חיילים חינם ואהבתי את היחס שלו כלפיהם כבוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
רון - תמונה
רון מבקר מתחיל
מקום נפלא
5.0
03/07/20

מקום נפלא שירות הכי טוב שיש להציע אוכל ברמה גבוהה .

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלי - תמונה
אלי 19 ביקורות
אחת המסעדות השוות
5.0
18/08/19

אחת המסעדות האהובות עליי ביותר באיזור נתניה!! המקום מציע תפריט בשרים מגוון ועשיר, המשלב בין עולמות קולינריים שונים. חגיגה של בשרים. קינוחים מעולים ומושחתים. מחיר שווה לכל כיס!! בהחלט... אשוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלי - תמונה
אלי 19 ביקורות
מחכה בקוצר רוח לשוב
4.8
05/08/19

מסעדת בשרים מעולה המציעה תפריט מגוון ועשיר בעל השפעות ממזרח וממערב. במחיר שווה לכל נפש, חוויה משפחתית יוצאת מן הכלל. ממליץ בחום!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ziv - תמונה
ziv 76 ביקורות
מעולה!
4.0
15/07/18

מסעדה מצויינת עם שירות מעולה. ממליץ במיוחד על שיפודי הפרגית, קבב כבש ואנטריקוט. אני אוכל בשלושה קצבים לא מעט (המשרד שלי בקרבת מקום) עסקיות משתלמות, משביעות וטעימות ותמיד שירות מעולה.... שמח לציין לשבח את המלצרים האדיבים יעקב, טליה, קורל וכל השאר. זיו הסנדלר, נתניה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
בתאל - תמונה
בתאל מבקר מתחיל
מומלץ להתפנק באירועים מיוחדים.
4.5
14/03/18

היינו 6 אנשים לחגוג את יום ההולדת של אבי. האוכל היה מעולה. הבשר טרי ורך. המלצר שלנו היה מצויין ושירותי והאוכל הגיע מהר. המחיר סביר. יצא לנו בממוצע לסועד 150 שח. מומלץ להתפנק באירועים... מיוחדים .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sapir - תמונה
Sapir 2 ביקורות
נחמד מאוד בשביל פעם אחת, לא ניראה לי שאחזור
3.3
28/08/17

השירות לא מהיר אבל סביר לחלוטין, האוכל מעולה וטרי אך המנה נורא קטנה בהשוואה למחיר, בסנוף היינו צריכים לאכול המון סלטים ולחם בכדי לשבוע (משהו שהוא לא ריאלי למסעדת בשרים)

עוד פרטים
הוספת תגובה
גיל קלופשטוק - תמונה
גיל קלופשטוק 3 ביקורות
מסעדה מצויינת עם שירות מעולה.
4.8
23/08/17

מסעדה מצויינת עם שירות מעולה. ממליץ במיוחד על שיפודי הפרגית, קבב כבש ואנטריקוט. אני אוכל בשלושה קצבים לא מעט (המשרד שלי בקרבת מקום) עסקיות משתלמות, משביעות וטעימות ותמיד שירות מעולה.... שמח לציין לשבח את המלצרים האדיבים יעקב, טליה, קורל וכל השאר. עו"ד גיל, נתניה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Daphna Vaiman - תמונה
Daphna Vaiman 2 ביקורות
אווירה נעימה אך ממקום זקוק לשיפוץ דחוף, אוכל בינוני שירות מעולה
3.5
11/07/17

הגענו למסעדה בשלישי בשבע בערב, מיד התקבלנו בסבר פנים יפות ע״י קורל המחתרת המקסימה שהותה במקום ושירותה האדיב פיצו על הרבה דברים לקויים במסעדה. אז קודם כל תודה לקורל. דבר ראשון בו נתקלתי... שהיה לחוסר שביעות רצוני היה שהשירותים היה מוזנחים , לא נקיים ושני מושבי אסלה היו שבורים. בנוסף הבשר בו המסעדה מתגאה , היה מומלח עד מוות כאילו הוכשר וכן מידת העשיה היתה לא כפי שביקשנו. ראוי לציין כי המסעדה פיצתה ודאגה להביא לנו מנה חדשה ומפנקת , הבעיה היא שהבשר עצמו לא מוצלח ומלוח מיסודו . הסלטים לעומת זאת היו טעימים וטריים . אז לסיכום, מבחינת אווירה נעים, זקוק לצביעה ושיפוץ , מבחינת אוכל בינוני ומבחינת שירות מעולה. מחיר סביר

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ronen - תמונה
Ronen מבקר מתחיל
מקום מדהים עם תודעת שירות מצויינת!
4.8
05/06/17

החוויה התחילה כבר כשהתקשרתי להזמין מקום, ענתה לי מאחרת מדהימה בשם אלינור שדיברה בנימוס וענתה לכל שאלותיי. כאשר הגענו למקום(3 אנשים) מצאנו מיד חנייה שכן כל המתחם מלא במקומות... חנייה. כשנכנסנו קיבלה את פנינו אותה אלינור המארחת שהייתה חמודה וליוותה אותנו לשולחן,מידי ניגשה אליינו המלצרית המדהימה ליטל שעזרה לנו לבחור מנות והמליצה המלצות מצויינות. בנוסף הזמינה אותנו המלצרית ל קערת חומוס על חשבון הבית,פיתות,חציל על הגריל בטחינה,ולצ׳יפס. המנות הגיעו גדולות! חמות! וטעימות באופן יוצא דופן!!במשך כל הארוחה האחמש המהמם יעקב שאל לשלומנו ולשביעות רצוננו, ואנחנו נהננו מכל רגע ומכל ביס במנות המשובחות! בסוף הארוחה קיבלנו על החשבון הבית! שלושה קינוחים נפלאים עוגת שוקולד חמה, קרם ברולה, ופבלובה שהיו נפלאים! לסיכום הכל היה נהדר והחשבון שווה כל ביס! ממוצע לסועד 150-250 שקלים.אין ספק שאחזור שוב בקרוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה