נגישות
נגישות

דוש- גריל בשרים ישראלי - dosh ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

12 ביקורות וחוות דעת על דוש- גריל בשרים ישראלי

ee35 - תמונה
ee35 21 ביקורות
אוכל טעים במחיר סביר
4.0
14/11/19

מקום נקי ומסודר, עם תודעת שירות גבוהה, סלטים בשפע . ממליצה על העסקיות צהריים- משתלמות ביותר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lior - תמונה
Lior מבקר מתחיל
לא אחזור, לא אמליץ!!!!
1.8
17/04/19

היינו במסעדה ליום הולדת של אבא שלי.. נפלו על מלצר שתודעת שירות זה לא הצד החזק שלו!!! ללא תודעת שירות כל הזמן חיכינו שיגיע אלינו-ולא היה לחץ במסעדה. טעה בהזמנות השולחן היה רוב הזמן... ריק!!!!! ופתחנו חתיכת שולחן-ציפינו שיפנקו, שידאגו יותר.. הוא העדיף לשבת ולצחוק שם!!! 1500 שח לפח!!!!! האוכל היה לא רע.. אלב השירות הרס הכל!!! אני סחבתי את כל הקבוצה מנתניה לבת ים כי הייתי שם פעם אחת והיה בסדר... כולם התאכזבו!!!! לא אחזור לשם, לא אמליץ!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מורן - תמונה
מורן 7 ביקורות
שווה
4.0
13/11/18

נהננו מאוד, שירות טוב מאוד, אוכל טרי וטעים. ממליצה לכל מי שמעוניין בבילוי נחמד עם ילדים ובמחיר סביר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אוכל קדימה אוכל - תמונה
אוכל קדימה אוכל 338 ביקורות
טעים ומעולה
4.5
27/10/16

כשלא מבשלים ארוחת צהריים, מזל שיש לאן ללכת, זו הפעם השניה שאני בדוש בשרים בבת ים, המקום נקי ומצוחצח, כהרף עין מגיעים סלטים טריים לשולחן, כולל פיתות מהטבון, הזמנו שיפודי פרגית, ושיפודי... קבב. הפעם הלכנו על עסקית שמאוד השתלמה. מהיום החלטנו, פעם בשבוע לא מבשלים והולכים לדוש בשרים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 5 ביקורות
לכו בהמונכם שווה .
5.0
29/09/16

ההינו תשעה סועדים נהנינו מהכול שרות,אוכל,ומחיר אבל בעיקר מהניקיון וטריות הסלטים ובכלל מהמקום עצמו. המנות מאוד גדולות והסלטים הונחו על השולחן בשפע רב. כול סוגי הבשרים הוזמנו כולל מנת... דגים וכולם היו מרוצים מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אוכל קדימה אוכל - תמונה
אוכל קדימה אוכל 338 ביקורות
טעים ביותר
5.0
14/09/16

החלטנו לקפוץ למסעדה לקנות פיתה ולצאת להמשך סידורים. אבל הריחות שתפסו אותנו בכניסה והצצה לתפריט העסקי משכו אותנו לשולחן. הזמנו עסקית שווה במיוחד של שיפוד אחד עם תוספת. אני לקחתי קבב... וקוסקוס. בעלי לקח שווארמה עם צ'יפס וסלט. סלטים ולאפות חופשי. ולכל אחד הגיע כוס לימונדה קרה. השירות היה מהיר גם כי המסעדה לא היתה מלאה. החלטנו מדי פעם להגיע לצהרים. עסקית משתלמת ומומלצת. מנות גדולות מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
אוכל קדימה אוכל - תמונה
אוכל קדימה אוכל 338 ביקורות
מומלץ ביותר
4.8
24/01/16

בתאריך 29.12.15 חגגנו 12 נפשות את שחרור בני מהצבא. יומיים לפני שהגענו עברתי עם אחמ"ש על התפריט, מנה בסך 100 ש"ח לאדם כללה, בשרים כגון קבבים, שוארמה, שיפודי לבבות כבד, פרגיות באופן... חופשי, כולל שתיה קנקנים ובקבוקים אישיים, סלטים פיתות פלאפלים ציפ'ס סיגרים הכל חופשי. האוכל היה מעל ומעבר, ומאז אנו מגיעים לחטוף פה ושם פיתה עם שוארמה. בהחלט אמליץ לחברים לעשות ארועים במקום זה. היחס היה אישי ומפרגן מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה