נגישות
נגישות

ג'אסיה - Jasia ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

17 ביקורות וחוות דעת על ג'אסיה

ליאור - תמונה
ליאור 10 ביקורות
אוכל מעולה, שרות מאכזב.
3.5
17/09/17

הגענו בפעם השנייה למסמעדה 7 סועדים עם קופונים של באליגם. האוכל היה ממש טוב, כל מה שהזמנו היה מוצלח ממנות פתיחה ועד הקינוחים. עיצוב המקום מעניין ונעים. השרות כרגיל מאכזב. הזמנו מראש... בקומה השנייה אולם התבקשנו בצורה לא כל כך אדיבה לרדת. הקומה נפתחת בשעות מאוחרות יותר כאשר המקום מלא וזה לא מה שנאמר בטלפון. המלצרית הייתה אדיבה אולם חובבנית, לא פינתה את השולחן אלא לאחר שנבקשה מס' פעמים. הסכום הובא רק לאחר כשהמנות היו כבר על השולחן וביקשנו אותו באופן מפורש. תחילה הובאו המזלגות, ומאוחר יותר ביקשנו גם הסכינים. בגדול נהנינו מאוד מהאוכל ומהמקום, לגבי השרות יש הרבה מקום לשיפור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mark - תמונה
Mark 3 ביקורות
אכזבה
1.3
16/09/17

הזמנתי משלוח והאוכל היה פשוט נוראי. הנודלס היה חסר טעם וצמיגי עם חתיכות ענקיות של כרוב לא מבושל והאגרול היה עם טעם לוואי חזק מאוד. זרקתי את שניהם לפח אחרי ביס אחד שגם אותו לא הייתי... מסוגל לבלוע. לזכותם יאמר שבעבר הזמנתי סושי מהמסעדה והכל היה בסדר גמור, חבל שהפעם זה היה ככ מאכזב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 6 ביקורות
מטבח אסייתי טעים מאד עם נגיעות של מטבח ערבי.
4.8
03/09/17

הכל היה טעים . ממנות ראשונות דרך מנות עיקריות וקינוחים. אווירה נעימה שירות אדיב וקשוב. מחירים סבירים בהחלט למנות נדיבות בגודלן. נחזור לכאן שוב בוודאות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טל - תמונה
טל 45 ביקורות
מאכזב
2.8
20/08/17

הזמנתי משלוח דרך אתר "משלוחה". לאחר כעשר דקות רציתי לשנות את הזמנה ולא היה מענה טלפוני באף אחד מהמספרים. השליח הגיע לאחר מעל 70 דקות על אף ההבטחה להגיע תוך 60 דקות והמיקום הקרוב (משלוח... ליפו). רול הסושי המטוגן היה חביב אך האבוקדו ממש שחור ולא טרי. האגרול חביב. המחירים סבירים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאור - תמונה
ליאור 10 ביקורות
מקום יפה עם אוכל טוב, השרות תלוי במצב רוח של המלצר.
3.0
16/07/17

הגענו ביום שישי אחה"צ עם גרופון לארוחה זוגית. לעיקרית הזמנו סטק ושרימפס ברוטב קוקוס. נתח הסטק היה עסיסי טעים מאוד, ונדיב בגודלו, 300 גר' כמובטח, השרימפס היה פחות מוצלח רוטב מתקתק וסמיך... מדי. סך הכל נהנינו מאוד מהאוכל והאווירה במקום, למעט השרות. השירות היה מתחת לכל ביקורת, מלצר משועמם שלא בא לו לתת שרות, פשוט "ייבש" אותנו עם כל מנה שהביא, השוס היה הקינוח, המתנה של 25 דקות. לעומת זאת השולחנות אותם שרתה מלצרית צעירה וחמודה זכו לשרות מהיר. חבל, חבל, חבל ....

עוד פרטים
הוספת תגובה
YT - תמונה
YT 2 ביקורות
טעים מאוד. פשוט הנאה צרופה. בטוח שנחזור
5.0
09/07/17

טעים מאוד-הגענו עם גרופון לארוחת פרימיום. מנות הפתיחה פשוטות. מנה ראשונה של סלט פאפיה הייתה נהדרת, ושתי המנות העיקריות- קדירת פירות ים ופילה סלמון מלווה בפירה היו פשוט מענגות. קינחנו... בסניקרס שהיה טעים מאוד ויצאנו שבעים ומאוד מרוצים. מאוד נהננו מהאוירה הנעימה ומהמלצרים הקשובים והאדיבים. תודה רבה. בטוח שנחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Noy - תמונה
Noy מבקר מתחיל
מומלץ- טעים מאוד!
5.0
20/05/17

מומלץ מאוד!! ישבנו במסעדה לכבוד יום הולדתו של אבא שלי, האוכל טעים, האווירה נעימה, המקום מתוחזק היטב והשירות נדיב. נהנינו מאוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Natali - תמונה
Natali מבקר מתחיל
תודה רבה ! פשוט מושלם!
5.0
16/02/17

מדהים!!!! הוצאנו משלוח בשעה 16:34, והמשלוח הגיע מתוקתק, אוכל חם, טעים בדיוק לבקשתנו עם כל ההערות בשעה 16:46!!! ממליצה בחום! שירות אדיב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gal - תמונה
Gal מבקר מתחיל
יש מקום לשיפור.
2.5
22/12/16

המחירים סבירים, האוכל פחות וגם כך השירות. האוכל הגיע אחרי הרבה זמן, היתה מלצרית אחת על כל השולחנות ככה שכל פעם שרצינו משהו היינו צריכים לחכות לפחות 10 דק עד שהתפנה. חגגנו יום הולדת לאמא... שלי שם והתאכזבנו. לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
איריס - תמונה
איריס מבקר מתחיל
כיף אסייתי במבנה עתיק מקסים ביפו
4.8
15/10/16

זה היה בקורנו הראשון, וודאי לא האחרון, בג'אסיה, ולכן ההפתעה הנעימה כל כך מהמסעדה. החלל, במבנה יפואי עתיק, מקסים ומשרה אווירה מיוחדת. ואילו האדיבות והיחס החם היו נעימים במיוחד בלי להיות... "דביקים" מידי. ולענין המרכזי- התפריט מגוון מאד, המנות בגודל נאה, המחיר סביר מאד. טעמנו די הרבה מנות וכלן היו טעימות מאד. המקום מומלץ מאד למיגוון אירועים-עם בת/בן זוג, עם חברים, משפחה וכו. .

עוד פרטים
הוספת תגובה