נגישות
נגישות

צ'אנג בה - Chang Ba ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

13 ביקורות וחוות דעת על צ'אנג בה

Adva - תמונה
Adva 19 ביקורות
מומלץ
5.0
12/12/16

קפצנו למסעדה כמה מהמשרד כי הבוס ממש אוהב לאכול שם. פעם 1 שלי ואחריה חזרתי מס' פעמים כי האוכל פשוט מושלם! השירות נהדר והמחיר לגבי הגיוני לחוויה שמקבלים מומלץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
hilla - תמונה
hilla 2 ביקורות
החוויה הכי קשה שעברתי במסעדה אי פעם
2.8
05/12/16

המסעדה החלה כמבטיחה ביותר. אוכל ברמה גבוהה ושירות שלא נראה כמותו בחיפה. הפכה אותנו למאושרים שבחיפה הפרובנציאלית יש מסעדה איכותית: בטעמים המיוחדים, בשירות, באוירה. הייתי מגיעה לפחות... פעמיים בשבוע לצהריים עסקים- עם חברים לעבודה, עם בעלי ואחת לחודש עם כל צוות המשרד (כ8-10 אנשים). האוכל היה מדהים והשירות- מעבר לכל צפייה. בנובמבר ביקרתי שוב לאחר תקופה בה לא בקרתי. בין היתר גם בשל העובדה (שצויינה בחוו"ד לפני) שהטעמים הלכו והתקרבו לחך הישראלי ומנות טעימות הפכו להיות מלוחות מידי או מתוקות מידי. העניין הוא, שהשירות הפך כל כך גרוע: אחראית המשמרת הטיחה בפני שהמנה לא טעימה לי כי בקשתי לשנות בה דבר מה (שולי ביותר! מה גם שאכלתי את המנה הזו כל כך הרבה פעמים לפני עם השינוי, והיה מושלם) שאני לקוחה בעייתית (בקשתי בעונותיי גם להחליש את המזגן. קשה כשמזגן 3.5 כוח זורק עליך קור של 21 מעלות ממרחק מטר וחצי- חברה, אולי תסדרו מזגן נורמאלי??) ואני באה כל יום רק כדי להתלונן! חברותיי היו בשוק טוטאלי, מעולם לא נתקלנו באחראית משמרת שמתעמרת בנו. מה גם שהצחוקים בחבר'ה- כמו גם במשרד- שאני היחצנית הכי טובה שלהם. אז זהו שכבר לא- בשירות כזה גרוע לא נתקלתי מעולם!!! ובאופן אישי לאחראית המשמרת- תפקידי גם כולל ניהול ארגון הנותן שירות. תפקיד כזה מחייב כמה תכונות כמו אורך רוח, איפוק, "ממלכתיות" וכד'. אם אינך מסוגלת לתת שירות טוב כמנהלת המסעדה- מה יהיה עם עובדייך? אחרי חויה כזו ממש לא אחזור. מה גם שהאוכל כבר לא מפתה יותר. מה יהיה עם לקוחות באמת בעייתיים? לא רק כאלה שיש להם בקשה או שתיים? חבל. חשבנו שמשהו שונה מתחיל להתעורר בחיפה. וזה בהחלט שונה- אך לא לטובה

עוד פרטים
הוספת תגובה
עודד - תמונה
עודד 14 ביקורות
מקום שפעם היה טוב והיום הרבה פחות
3.3
21/11/16

המקום התחיל כהבטחה אמיתית לטעמים אותנטיים, ובתחילת דרכו היה תענוג אמיתי של טעמים לא שגרתיים. מאז הייתי כבר כמה פעמים. לצערי מפעם לפעם אני מגלה שהמקום "מתיישר" יותר ויותר עם הטעם... ה"אסיאתי-ישראלי". המנות הופכות מתוקות יותר, מלוחות יותר והטעם של המנות מתקרב אחת לשנייה לאותו טעם תאילנדי טיפוסי ששולט ברוב האוכל התאילנדי בישראל. חבל - פעם היה פה טעים יותר

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלה - תמונה
אלה 4 ביקורות
האוכל הכי טעים בעיר התחתית
4.3
21/08/16

אכלתי מספר פעמים במסעדה. המנות העסקיות מאוד משתלמות. אוכל טעים מאוד ואווירה טובה. עוד לא הייתי מאז שעברו למקום החדש שכן קשה להשיג מקום במסעדה מרוב שהיא עמוסה בסועדים. אין ספק שזה... האוכל הכי טעים בעיר התחתית! אין הרבה מגוון לצמחונים וטבעונים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירי - תמונה
שירי 6 ביקורות
מאכזב, אוכל סתמי, חם ורועש
3.0
15/07/16

הציפיות לפי החוות דעת היו גבוהות. התחיל מזה שהיה חם מאוד, נראה שאין מזגן, רק מאווררים (מאורגנים לללא מזגן). הגישו לימונדה בכוס של 120 מ"ל במקרה הטוב. האוכל עצמו היה סביר, מנה אחת סתם... ומנה אחת טעימה, אבל רחוק מהחוות דעת ובטח שלא שווה את המחיר. מנה של דג בחלב קוקוס ורוטב קארי צהוב ממש סתם, מעט מאוד דג ומחיר של 82 ש"ח (הודיעו לנו 10 ש"ח מעל מה שכתוב בתפריט עבור דג ?!?) השירות היה מצוין, מקצועיות, הכרת המנות, קשר עין ודאגו לשאול. אקוסטיקה זוועה, מאוד רועש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Reut - תמונה
Reut 41 ביקורות
מסעדה נחמדה, מיקום בעייתי
4.0
31/05/16

אוכל תאילנדי טעים ושירות סבבה לגמרי. כמה חסרונות של המקום: הוא פיצפון ואם רוצים להזמין מקום צריך לעשות את זה כמה ימים לפני מה שהורג את הספונטניות בדבר, אין חנייה באיזור כי האיזור... בשיפוצים תמידיים. המחיר שווה את זה, הסיבוך בהגעה למקום פחות. אם אתם באיזור ויש מקום, מומלץ לשבת ולטעום מהמנות המיוחדות של המקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
YR - תמונה
YR 10 ביקורות
תאילנד בככר פריז, חיפה
5.0
20/03/16

מסעדונת קטנטונת, בסך הכל 4 שולחנות וכמה מקומות ליד הבר (חובה להזמין מקום לפני ההגעה, מעולם לא נתקלנו בשולחן פנוי....)- אבל איזה אוכל! כל חובבי האוכל התאילנדי האמיתי והלא מפונפן, זה... המקום בשבילכם. עושר של טעמים, טריות ואיכות, גמישות והליכה לקראת טעמו של הסועד, חביבות הצוות, גודל המנות והמחיר ההרבה-יותר מסביר (כמעט מחירים תאילנדים, בהשוואה למקובל בארץ). נהנינו מאד, מבטיחים לחזור!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Li-Or - תמונה
Li-Or 248 ביקורות
יש לכם מעריצה חדשה.
5.0
14/01/16

אוכל תאילנדי מעולה שהחזיר אותי קצת לשם (קארי צהוב וסלט לאב גאי מומלצים בחום). עושים כאן בחוכמה ולא מפריזים בחריפות או ברוטב דגים- בעיה שפוגשים בלא מעט מקומות שמתיימרים להיות אותנטיים. ... התוצאה טעימה ומרעננת, ובהחלט מאפשרת לחזור במרץ לעבודה ולא לשקוע בנמנום. זאת, אגב, על אף שהמנות גדולות מאוד- הן הראשונות והן העיקריות. העסקית משתלמת במיוחד- אמנם יקרה יותר מההיצע החיפאי האדיר של פלאפל-שווארמה-בורקס, אבל התמורה לכסף היא מלאה ומעבר לכך. מספרם של אנשי הצוות שמלהטטים במטבח הקטן כמעט משתווה למספר הסועדים שהמקום מכיל- צפו לתור בשעות הצהרים, אבל גם להכנה מהירה של המנות ותזמון מצוין של הגשתן. האווירה טובה, הצוות מחייך ותענוג לצפות בהם עובדים (שבו על הבר). החיסרון היחיד הוא גודלו הזעיר של המקום- מאחלת להם לעבור במהרה לחלל קצת יותר מואר ומרווח.

עוד פרטים
הוספת תגובה