נגישות
נגישות

סופיצה - SOUPIZZA ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

83 ביקורות וחוות דעת על סופיצה

Yafit - תמונה
Yafit 2 ביקורות
ארוחת ערב
4.5
03/08/15

הגענו ארבעה אנשים עם שני קופונים זוגיים: כל קופון (119 ש''ח) כולל שתי מנות ראשונות, שתי מנות עיקריות, שתי כוסות שתייה (כולל יין) וקינוח זוגי. הגיעה גם פוקאצ'ה. בסך הכול העסקית מאד... משתלמת. בסך הכול נהנינו מאד. המרקים במנות הראשונות היו מקוריים וטעימים (בייחוד קרם הערמונים). הפסטות היו מעולות, בייחוד המנה של פפרדלה ברוזה עגבניות מיובשות עם שרי ופטריות צרובות. גם הפיצות היו לטעמינו: פיצה פונגי הייתה פשוט נפלאה, הפיצה הפיקנטית התאימה מעט פחות לאחת הסועדות (לקחנו הביתה). הקינוח היה טעים, גם אם פחות התבלט ביחס לקינוחים קודמים שטעמנו בעבר. האווירה במקום מצוינת והמוזיקה טובה. המלצנו לאחרים ונשמח לחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ron - תמונה
ron 2 ביקורות
איום ונורא - היה עדיף שיחשבו פעמיים
2.5
22/07/15

מלצר מתנשא ומעצבן. מרק גספצו בלי טעם. והשיא....קינוח של מעין פיתה אפויה עם ממרח שוקולד (השחר העולה). ביקשנו כל קינוח אחר - אבל אמרו שזה מה שנותנים עם הקופונים!!! למרות שבקופונים לא... נרשמה כל הגבלה (מההיצע במסעדה והיה היצע). נשארו על הצלחת 3 פיתות (סמבוסק) בשלמותן (היינו 6 איש ו-3 גרופונים). בושה. בושה. בושה. השארנו בכל זאת 50 שקל טיפ למרות שלא הגיע להם. אם מציעים קופון לנסות את בית העסק, הייתי חושב שינתן שירות והיצע - כמובטח, כדי שנבוא שוב, ולא - כדי שניתן ביקורת שלילית ועל מה שבאמת חווינו שם! ניתן להעביר לבית העסק שיגיב. אפילו רצוי

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
27/07/2015
שלום רב. ראשית כל אנו מצטערים שאלו הם תחושותיכם לגבינו! שנית נציין, שאנו מקום הקיים כבר כשש שנים וידועים בעיקר בזכות הגישה החיובית, החיוך לאורך הדרך וההרגשה הכיפית שאנו מעניקים ללקוחותינו (והם מחזירים לנו :) ) וכעת לביקורת: הקופון אותו רכשתם הינו ארוחה זוגית מובנית אשר כוללת פתיח, ראשונה לבחירה (סלט או מרק ממבחר של 6-7 סוגים) עיקרית לבחירה מתפריט פתוח!! שתייה הכוללת אלכוהול \מיצים סחוטים וכו.. וקינוח זוגי (הכוונה לפי המלאי הזמין היא קינוח ספציפי שנבחר לקופון ממלאי קינוחים שאנו מכינים) וכל זאת בעלות של 119 ש"ח! לגבי המרק - אצלנו, מה שלא טעים, מחליפים. כלומר, אם המרק לא היה לטעמכם (הגספאצ'ו שלנו מלווה אותנו כבר 6 שנים ולדעת רב הלקוחות הוא דיי מוצלח) הייתם צריכים לציין זאת בפני המלצר והוא היה מוחלף באותו הרגע ללא שאלות (מה גם שיש מבחר כזה גדול של מרקים או לחילופין סלט) לגבי הקינוח, הקינוח היה קלצונה שוקולדים (לא פיתה, ולא שוקולד השחר אלא בצק איכותי שנאפה ברגע ההזמנה ממולא בשוקולד בלגי משובח) זהו קינוח שנמכר בתפריט במחיר מלא והוא מומלץ וטעים מאד. לדעתנו הקופון שאנו מציעים מגוון, עם היצע גדול מאד של מנות ובמחיר אטרקטיבי במיוחד!! בכל מקרה, נשמח לארח אתכם שוב ולנסות לתקן את החוויה הלא נעימה שהרגשתם אם תרצו תוכלו להשאיר לנו פרטים על מנת שנחזור אליכם ולראות כיצד ניתן לשפר את הרגשתכם! תודה מראש צוות סופיצה
adar - תמונה
adar מבקר מתחיל
נעים וטעים
4.0
13/02/15

אני לא נוהגת לכתוב חוות דעת יותר מדי, אבל אתמול בערב ישבתי עם משפחתי ב"מרקייה" ביהודה הלוי ליד רוטשילד ונהננו ביותר. זה היה בחמישי בערב והמקום היה מלא עד אפס מקום ובכל זאת השירות היה... אדיב והמלצרים חייכנים ודואגים. לא דוחפים מדי והמלצותיהן היו מדוייקות לכל אחד. אכלנו מרקים ואוכל איטלקי. אחד המרקים לא היה לטעמינו ובחורה מתוקה החליפה בלי שאלות ודאגה שנהיה מרוצים.מרק מומלץ ביותר ארטישוק ירושלמי וגם מרק שעועית נהדר. הפסטות נהדרות. המקום קטן והיה צפוף ודיי רועש אבל ההתייחסות היתה ביתית. בקיצור אמליץ לחבריי אוכל טוב שירות מצויין ומקום נהדר לחורף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ilan_spe - תמונה
ilan_spe 3 ביקורות
משלוח ושירות גרועים, אוכל בינוני מינוס.
1.5
12/02/15

הזמנו מישלוח ב17:25 הגיע ב 19:30 ללא כל התנצלות ואחרי שהתקשרתי פעמיים לשאול מה קורה כי הילד חיכה לארוחת ערב. הפיצות הגיעו קרות והפסטה קרה ורכה. אחרי תלונה שלחו את השליח בחזרה עם פיצוי... 38ש"ח (20%). לא ממליץ בכלל. לצערי בדיעבד קראתי פה ביקורות דומות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו 2 תגובות
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
12/02/2015
שלום רב. לאחר בירור עם מנהל המשמרת בשירות המשלוחים לגבי האירוע הובהר לנו שאכן היה עיקוב במשלוח. יש לציין ששירות המשלוחים הוא שירות חיצוני בשם ספר האוכל, והמשלוח יצא ממטבח המסעדה בזמן, העיקוב אכן היה אך נבע מטעות אנוש מצערת של השליח אשר נסע בטעות לאותה הכתובת אך ברמת גן. מנהל המשמרת הסביר את הטעות ולפי הבנתו את המצב, גם אתם הבנתם שזו היתה טעות אנוש שיכולה לקרות ולא נעשה שום דבר בכוונה תחילה. הוצע לכם גם לבטל, או לשלוח מחדש את הפיצות אך סירבתם בטענה שהילדים רעבים (זה מובן מאוד) לבסוף הוא זיכה אתכם ב-50% מסכום ההזמנה וזאת מתוך הסכמה והבנה הדדית. לאחר קריאת ה"תלונה" באתר הבנו שעדיין לא הייתם שבעי רצון מהטיפול בנושא ולכן שוב פנינו אל מנהל המשמרת על מנת שייצור עמכם קשר וינסה לברר את הנושא לעומק. בכל מקרה נשמח לטלפון או מייל בו נוכל גם אנחנו ליצור עמכם קשר על מנת לדאוג שתצאו מרוצים, שבעים ושבעי רצון. תודה על ההבנה וסליחה על התקרית הלא נעימה. צוות סופיצה
תמונה של ilan_spe
ilan_spe
14/02/2015
כפי שכתבתי הפיצוי שניתן לי הוא 38ש"ח שהם 20% מסך ההזמנה 186ש"ח ולא 50%. בשיחה עם אחראי המשמרת נאמר לי שזאת מדיניות המסעדה (החזר של 20%). כמו כן, לא הוצע לי לבטל את המשלוח או להוציא משלוח חדש שכן השיחה עם אחראי המשמרת הייתה לאחר שקיבלתי את המשלוח והשליח עזב את המקום (חזר לאחר כ20 דקות כדי לתת לי את ההחזר). נכון שטעויות קורות ולכן המבחן הוא באופן הטיפול בהן כאשר הן קורות ולא בדיעבד שכן הלקוח הוא היחידי שנפגע מהסיטואציה.
אביב - תמונה
אביב 2 ביקורות
משלוח גרוע!
1.3
05/11/11

הוזמן משלוח בשמונה בערב. הגיע בעשר ועשרה בעקבות "תקלה בפקס". הפיצוי שניתן היה מעליב ועדיך לו לא ניתן. המרק היה קר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלימלך עתיר - תמונה
אלימלך עתיר 15 ביקורות
2.7
29/08/11

מרק קר פלפלים ויוגורט טעים מאוד. ניוקי תפוחי אדמה פטריות וכו' טעים לא מדהים. שירות נחמד. נשוב לדגום עוד מנות ומקרים

עוד פרטים
הוספת תגובה
מלי - תמונה
מלי 14 ביקורות
4.3
29/08/11

המקום קטן אך גדול מאוד בטעמים בשירות ובאיכות המוצרים. מרק הגריסים הוא המרק הטעים ביותר שאכלתי וכמו כן הלחם והפיצות , מושלם. תמשיכו להפתיע . אנו מרגישים איטליה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
16/11/10

מנה ראשונה מרק (דלעת) הייתה אליפות, מתאבן אדיר לארוחה. הפיצות מעולות ! ועושות חשק לעוד ! שירות חם וביתי, אווירה מקסימה ! ממולץ בחום !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
20/10/10

טעים ונעים, מאוד נהניתי....

עוד פרטים
הוספת תגובה
shani - תמונה
shani 2 ביקורות
4.0
14/10/10

אני שף במקצועי ובחיים לא אכלתי פיצה כזאת הבצק שלכם נהדר! הגבינה היא דיי בסדר הרוטב טוב מאוד הפריחות של הבצק זה דבר לא רגיל תמשיכו כך ואני מקווה שאני יבוא שוב אליכם ואדבר עם הבעלים תודה... רבה אחלה של פיצה

עוד פרטים
הוספת תגובה