נגישות
נגישות

סופיצה - SOUPIZZA ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

83 ביקורות וחוות דעת על סופיצה

dudi - תמונה
dudi מבקר מתחיל
טעים מאוד ומיוחד. מנות גדולות ואווירה.
4.3
08/12/16

חיפשנו מקום כשר מאוחר בלילה. בטלפון נענינו שהמטבח פתוח עד 12:00. הגענו ולא התאכזבנו! הזמנו פיצה ומרק. הפיצה פשוט מעולה! אפויה מבצק דק (כמו באיטליה) עם מילוי וציפוי מיוחד, טעימה מאד... וגדולה מאד. גם המרק היה מצויין, טעים וחם. זו לא עוד "מסעדה איטלקית" עם מנות שגרתיות אלא מקום ייחודי. מומלץ בחום. נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shir - תמונה
Shir 5 ביקורות
חויית טעמים, מוזיקה ושירות אדיב
4.8
02/05/16

החויה שלי התחילה מההזמנה הטלפונית, האדיבות והנעימות פשוט קנו אותי. חגגנו יום הולדת, היינו זוג. המסעדה ממוקמת בבן יהודה באיזור שקט, מעוצבת בטוב טעם ומאד נעימה. המלצרית המקסימה עזרה... בבחירת המנות, שהיו פשוט תענוג! מסעדה איטלקית כשרה מוצלחת במיוחד, לא נופלת מהמתחרות שאינן כשרות. מחירים סבירים, הכיס לא נקרע. האדיבות, החום, הטעם המדהים והשירות המדהים בהחלט יגרמו לי להמליץ על המסעדה ובטח גם לחזור לשם בקרוב :) תודה על חויית יום הולדת מהנה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
03/05/2016
כל כך כיף לקרוא פרגון כזה!! בשביל חוויות כאלה אנחנו כאן!! רק תיקון קטן - המסעדה ביהודה הלוי 56 ולא בבן יהודה ;-)
שולי - תמונה
שולי 2 ביקורות
אווירה משפחתית, שירות מדהים ואוכל עם טעם של עוד
4.8
06/03/16

שלום, התמזל מזלי ואני עובדת קרוב למקום.. אני אוכלת לפחות פעמיים בשבוע במסעדה וממש מרוצה! מגוון המרקים תמיד איכותי והמנות נדיבות וממש טעימות. יש הרגשה משפחתית ועוטפת.. והשף תמיד מוכן... לזרום עם הבקשות המטורפות שלי :) השירות מדהים! כיף לשבת שם, כיף לקבל שירות טוב ואיכפתי! הלזניה המדהימה והטעימה היא החטא שלי... וכמעט כל מנה בתפריט משאירה לי טעם של עוד! כיף!! באמת שמומלץ...

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
08/03/2016
הי שולי. כיף כלכך לקרוא פרגון כזה!! מבטיחים להמשיך להפתיע, לרגש ולעטוף באהבה!! תודה
משה - תמונה
משה מבקר מתחיל
מסעדה שתמיד כיף לחזור אליה
4.8
10/02/16

המרקיה הינה מסעדה עם ניחוחות של חו"ל, העיצוב צנוע ומשרה אווירה ביתית, הצוות ברשות השף שגב תמיד נחמדים ומפנקים, האוכל (ולא רק המרקים) ביתי וטעים, אנחנו לקוחות וותיקים שתמיד שמחים לחזור... ולבקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
10/02/2016
אנחנו שמחים ומעריכים מאוד פרגונים הביקורות טובות - זה ממש לא מובן מאליו כיף שיש לנו לקוחות שכאלה!! המון תודה!!
שרון - תמונה
שרון מבקר מתחיל
מסעדה מעולה מחכים לביקר שוב
5.0
13/10/15

השירות מעולה, אוירה כיפית. הצוות דאג שנהנה לאורך כל הארוחה. תפריט איכותי ומגוון! אכלנו מנת פתיחה, עיקרית וקינוח ונהננו מכל ביס מחכים לבוא שוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alon - תמונה
Alon 3 ביקורות
פעם 3 שחזרנו לשם
4.5
25/09/15

מסעדה נעימה עם אווירה בייתית ואוכל טעים. השירות מצויין. במקום יש גם פסטה ללא גלוטן. ממולץ לדייט או ישיבה של 2-3 זוגות חברים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
moran - תמונה
moran מבקר מתחיל
מומלץ בחום
4.8
08/09/15

יוצא לי להגיע לסופיצה מידי פעם עם חברים , כולנו יוצאים עם חוויה חיובית ושמחים להגיע למקום וליהנות מאוכל איכותי וטעים . האוכל איטלקי טעים , המקום והאווירה מעולים והשירות אדיב ביתר. מומלץ... בחום גם לבילוי זוגי ומשפחתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shai - תמונה
Shai מבקר מתחיל
הפתעה טעימה בלב תל אביב!
4.8
04/09/15

הגענו אני וחבר לעבודה , קיבלו אותנו בברכה והציעו לנו פריטים מהתפריט בחרנו סלט ופיצה ממש מעולה! מדהימה! , לסיום נתנו לנו לטעום ממגוון המרקים , בחרנו מרק ירקות ממש מעולה , הכל הוגש בטעם... ובצורה נפלאה ממש מאד נהינו ואין ספק שנחזור...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Noga - תמונה
Noga מבקר מתחיל
שווה כל רגע!
5.0
25/08/15

הגענו לסופיצה לארוחה משפחתית (על אף שאוירה רומנטית גם מאוד רלוונטית למקום). הטעם מעולה- אנחנו הזמנו ממגוון מרקי היום, פפרדלה בשמנת בטטה ותרד, וקציצות עדשים משגעות! המנות גדולות ונדיבות.... השירות אדיב וטוב. בעלים נחמדים מאוד וצנועים. שירים ישנים ורגועים (רוק עדין), אוירה נוחה ומרגיעה ומזג אויר טוב שדרגו את האוירה עוד מעבר לכך. התמורה למחיר גבוהה. ואפילו שאני לא מהשכונה, גיליתי איטלקיה שכונתית אדירה :) ממליצה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Evyatar - תמונה
Evyatar 2 ביקורות
מסעדה נפלאה!
5.0
23/08/15

הגענו אני ובן דודי קיבלו אותנו בצורה נפלאה הציעו מים ועזרה בבחירת המנות, המחירים שראינו בתפריט היו טובים מאד המלצר כיוון אותנו מה זה כל דבר הזמנו סלט נפלא! פסטה מאד מיוחדת אנטי פסטי... נהדר, ולקינוח מרקים טעימים להפליא, האוכל היה ממש מצויין, הטעם נשאר שעות ארוכות, היחס האדיב, השירות הנפלא ובעיקר האוכל הטעים במיוחד יגרמו לנו לשוב שוב למסעדה בפעם הבאה שנהיה בת''א! התמונה זה המרקים המעולים שקינחנו בהם...

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
24/08/2015
הי אביתר, שמחים שנהניתם ומחכים שתחזרו שוב :-)